نوشته شده توسط : mohsen

خاموش و روشن کردن گوشی های همراه ، قفل کردن نمایشگر و روشن کردن صفحه، همه و همه توسط دکمه پاور گوشی انجام می شود. این قطعه کوچک ممکن است در اثر استفاده های مکرر و یا به دلایل فیزیکی و محیطی دچار آسیب شده و عملکرد و راندمان خود را از دست دهد. اما علائم خرابی دکمه پاور گوشی چیست؟ در صورت مواجهه با این خرابی چه باید بکنیم؟ آیا روشن کردن گوشی بدون دکمه پاور ممکن می باشد؟ ما به صورت اختصاصی دلایل خرابی و تعمیر دکمه پاور گوشی شیائومی را برای شما شرح داده و پاسخ سوالات مطرح شده در بالا را خواهیم داد؛ با وبلاگ ما همراه باشید.

علاوه بر تعمیر گوشی شیائومی می توانید در این مرکز تمامی مشکلات مربوط به خاموش و روشن گوشی های شیائومی یا مشکلات آپدیت شیائومی را در سریع ترین زمان ممکن برطرف نمایید.

تیم فنی و تخصصی این مرکز با استفاده از ابزار و تجهیزات به روز و پیشرفته در سریع ترین زمان ممکن نسبت به تعمیر این قطعات و یا تعویض آن ها با قطعات اصلی و اورجینال اقدام می نماید. در ادامه در مورد تعمیر دکمه پاور گوشی شیائومی بیشتر صحبت خواهیم کرد.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

دلایل خرابی دکمه پاور گوشی شیائومی

از اصلی ترین دلایلی که عملکرد دکمه پاور را با مشکل مواجه کرده و سبب خرابی آن می شود؛ استفاده مکرر و فرسودگی این کلید می باشد. گیر کردن این دکمه در بخش داخلی و هنگ کردن گوشی می تواند از دیگر دلایل خرابی دکمه پاور گوشی شیائومی باشد. وارد آمدن ضربه به فریم و کناره های گوشی شیائومی، ممکن است در عملکرد کلید پاور و همچنین دکمه های ولوم اختلال ایجاد کند.

در صورت بروز مشکل در دکمه پاور، مراجعه به نمایندگی شیائومی و تعمیر دکمه پاور گوشی شیائومی می تواند منطقی ترین راه برای حل مشکل پیش آمده باشد. اما پیش از تعمیر، برای روشن و خاموش کردن گوشی باید چه کرد ؟ آیا روشن کردن گوشی شیائومی بدون دکمه پاور ممکن می باشد؟

روشن کردن گوشی شیائومی بدون دکمه پاور

در صورتی که نیاز به تعمیر دکمه پاور گوشی شیائومی داشته اما بنا به دلایلی به تعمیرکار و یا نمایندگی شیائومی فعلا دسترسی ندارید، می توانید از راه های زیر برای روشن کردن گوشی شیائومی بدون دکمه پاور استفاده کنید.

استفاده از دکمه Home

در برخی از مدل های گوشی خصوصا گوشی های قدیمی، شاهد حضور دکمه هوم بر روی بدنه گوشی های همراه هستیم، با وجود این دکمه خرابی دکمه پاور گوشی مشکل چندان جدی ای محسوب نشده و می توان با استفاده از دکمه هوم صفحه موبایل را روشن کنید.

از گیر نکردن دکمه پاور اطمینان حاصل کنید

در بعضی از مواقع صرفا دکمه پاور در جای خودش گیر کرده و از کار نیافتاده است. کشش دکمه به سمتی خاص یا تو رفتگی آن می تواند نشانی از گیر کردن کلید پاور باشد. در این صورت می توانید با کمک سوزن مخصوص اسلات سیم کارت، کلید پاور را کمی به سمت بالا هدایت کرده و مجددا آن را بفشارید تا از صحت کار آن اطمینان حاصل کنید.

نرم افزاری برای خاموش و روشن کردن گوشی

امروزه برنامه ها و اپ های مختلفی جهت روشن و خاموش کردن گوشی طراحی شده اند که با نام هایی نظیر نرم افزار روشن شدن گوشی بدون پاور، نرم افزار خاموش و روشن کردن اتوماتیک گوشی اندروید، برنامه روشن کردن گوشی بدون دکمه پاور و … در دسترس هستند. کاربر می تواند از این اپ ها پیش از تعمیر دکمه پاور گوشی شیائومی جهت روشن خاموش کردن گوشی همراه بهره بگیرد.

نرم افزار تبدیل دکمه پاور

برای روشن کردن گوشی شیائومی بدون دکمه پاور، می توان از نرم افزارهای تبدیل دکمه های ولوم به کلید پاور کمک گرفت. این اپ ها بدین گونه برنامه نویسی شده اند که کلیدهای ولوم را به کلید پاور تبدیل کرده و با استفاده از کلید ولوم می توان گوشی را روشن کرد. البته لازم به ذکر است که این نرم افزارها صرفا برای روشن کردن صفحه نمایش گوشی کاربرد داشته و نمی توان از آن ها برای خاموش کردن گوشی استفاده کرد.

اتصال شارژر به تلفن

از دیگر روش هایی که برای روشن کردن نمایشگر پیش از تعمیر دکمه پاور گوشی شیائومی پیش روی شماست می توان به اتصال شارژر به تلفن جهت روشن شدن نمایشگر، اشاره کرد.

تعمیر دکمه پاور گوشی شیائومی

بهتر و منطقی تر است تعمیر گوشی شیائومی از جمله تعمیر دکمه پاور گوشی شیائومی را به نمایندگی شیائومی بسپاریم. این مراکز که در نقاط مختلف کشور وجود داشته، از تعمیرکارانی حرفه ای تشکیل شده که آشنایی کاملی با ساختار گوشی های این برند داشته و تعمیر گوشی شیائومی را با بهترین ابزار و جدیدترین متدها انجام خواهند داد.

عیب یابی اولیه در این مراکز با دقت هرچه تمام تر انجام شده و پیش از هرگونه اقدامی مشورت های لازم با شما انجام خواهد شد. تعمیر دکمه پاور گوشی شیائومی نیز در نمایندگی شیائومی و توسط کارشناسان تعمیرات موبایل انجام شده و راندمان اصلی به گوشی شما بازگردانده خواهد شد.

هزینه تعمیر دکمه پاور گوشی شیائومی

هزینه تعمیر دکمه پاور گوشی شیائومی بسته به مدل گوشی و آسیب وارد شده متفاوت بوده، در برخی از مواقع تنها اشکال در بخش خارجی کلید بوده اما در برخی دیگر آسیب به فلت پاور سبب بروز اشکال شده است.

نمایندگی شیائومی که فعال در نقاط مختلف کشور می باشند؛ تعمیر دکمه پاور گوشی شیائومی را با منصفانه ترین قیمت ممکن انجام داده و در صورت نیاز به جایگزینی این کار را با فلتی باکیفیت انجام خواهند داد.

 



:: برچسب‌ها: شیائومی ,
:: بازدید از این مطلب : 330
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohsen

بررسی انواع سری لپ تاپ های دل به ما این امکان را می دهد تا بتوانیم از در میان مدل های مختلفی که این برند به بازار ارائه نموده است یک محصول مناسب با توجه به نیاز خود را خریداری نماییم.دل که به عنوان یکی از تولید کننده های قدیمی در این زمینه شناخته می‌شود امروز به عنوان سومین تولیدکننده برتر لپ تاپ در جهان فعالیت می‌کند.به جز خانواده گیمینگ لپ تاب دل بقیه محصولات در همه سری ها برای دو فاکتور ساده و در یک در بازار یافت می‌شود در نتیجه کسانی که به دنبال خرید لپ تاپ های دل هستند می‌توانند انتخاب‌های بسیار متنوعی داشته باشند. قصد داریم به بررسی سری های مختلف لپ تاپ های دل بپردازیم. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

 

لپ تاپ دل inspiron

یکی از متنوع ترین و جذاب ترین خانواده های لپ تاپی که در بازار مشاهده می کنید مربوط به این خانواده از لپ تاپ های دل است.

این خانواده از انواع سری لپ تاپ های دل لپ تاپ های مخصوص استفاده دانش آموزان، دانشجویان، کاربری های خانگی و اداری و یا تولید محتوا میباشند.

مدلهای مختلفی از این سری در بازار دیده می‌شود که ویژگی‌های آن‌ها می‌توان به قدرت بالا، قیمت بسیار مناسب، بزرگ بودن نمایشگر و یا در بسیاری از انواع آنها میخوامت بسیار کم را مشاهده نمود.

نمایشگر در محصولات دل inspiron با ابعاد گوناگون در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که به آن ها اجازه می دهد تا از این دستگاه برای کاربری های مختلف مانند تماشای فیلم یا پردازش ویدئو ها و فایل های مختلف استفاده نمایید.

کروم بوک های در نیز به عنوان زیرمجموعه از این خانواده طراحی و ساخته شده اند.

اگر در بازار بخواهیم امروز بهترین مدل لپ تاپ هایی که در این خانواده از انواع سری لپ تاپ های دل قرار می‌گیرند را خریداری نماییم آمار و ارقام به ما لپ تاپ مدل inspiron 13 7000 را پیشنهاد می دهند.

لپ تاپ ۱۳ اینچی در مدل دو در یک در بازار یافت شده که ترکیبی از قدرت و کارایی را اختیار کاربران قرار می دهد و همچنین به نمایشگر با قدرت فورکی نیز مجهز شده است.

در این سری در بین انواع سری لپ تاپ های دل می توانید با توجه به نیاز خود در سطح بازار یک مدل بسیار مناسب و مطمئن را خریداری نمایید که نیازهای شما را به صورت کامل برطرف می‌کند.

لپ تاپ دل xps یکی از انواع سری لپ تاپ های دل با قدرت پردازش بسیار عالی

شرکت دل از چند سال پیش محصولی به نام xps13 ایروانی بازار نموده است که در گروه لپ تاپ های حرفه ای و بسیار سبک قرار می گیرد.

لپ تاپ ها با توجه به سخت افزار بسیار قوی و همچنین امکانات بسیار مناسبی که در آنها قرار گرفته است به عنوان محصولات مناسبی برای انواع محیط های خانگی و اداری و در محل کار فریلنسر ها برای تولید محتوای حرفه ای پیدا کرد.

طراحی بسیار زیبا و خارق العاده در کنار قدرت پردازش که می تواند تمامی نیازهای پردازشی حرفه‌ای کاربران را برطرف نماید از مهم‌ترین ویژگی‌های این لپ‌تاپ‌ها است.

این لپ‌تاپ‌ها در نگاه اول با طراحی چشم‌از و بدنه مقاوم و همچنین عمر باتری بسیار عالی هر خریداری را به خود جذب می کنند.

البته یکی از مواردی که می‌تواند مشتریان را برای خرید این محصولات زیبا و با کیفیت با دغدغه‌های روبرو کند قیمت بسیار بالاتر آنها نسبت به دیگر محصولات دل باشد.

لپ تاپ های مخصوص بازی شرکت دل

با توجه به اینکه بسیاری از شرکت های تولید کننده لپ تاپ سری مختلفی را برای لپ تاپ های گیمینگ خود انتخاب کرده و آنها را تولید و روانه بازار کردند شرکت دل نیز ی لپ تاپ های مخصوص بازی خود از یک سری خاص به نام لپ‌تاپ‌های الین ویر استفاده نموده است.

لپ تاپ های Alienware در دسته بندی لپ تاپ های سنگین و ضخیم قرار می گیرند که البته از جدیدترین پردازنده های گرافیکی برای آنها استفاده شده است.

پردازنده های مرکزی مناسب شرکت اینترنت نیز برای این محصولات در نظر گرفته تا بتواند همه نیازهای کاربران برای اجرای مدرن ترین بازی ها را به خوبی برطرف نمایند.

علاوه بر این شرکت دل سری دیگری از لپ تاپ های مخصوص بازی خود را با نام سری G روانه بازار نموده است.

این گروه و دسته اولین بار در سال ۲۰۱۸ معرفی شد و در میان انواع سری لپ تاپ های دل در سری inspiron دل قرار می گرفت.

دل با تولید لپ تاپ های این سری قصد داشت تا لپ تاپ های مخصوص بازی را با قیمت پایین تری برای مشتریان بازار که سطح درآمد کمتری دارند ارائه نماید.

در این محصولات سعی کرده است تا از به روز ترین پردازنده های مرکزی و گرافیکی استفاده شود و رم و حافظه که برای آنها در نظر میگیریم گرفته می‌شود به اندازه باشد تا تمامی نیازهای کاربران را با توجه به سطح قیمتی که برای هر محصول در نظر گرفته می شود برطرف نماید.

لپ تاپ های اداری دل
یکی دیگر از انواع سری لپ تاپ های دل به لپ تاپ های اداری شرکت برمی گردد که در خانواده لتیتیود قرار می گیرد.

این سری از لپ تاپ های دل از قدیم به عنوان انتخاب رشته کسب و کارها شناخته می شوند و به همین دلیل بسیاری از مدل هایی که در بازار مشاهده میکنیم با لقب هایی مانند بادوام ترین لپ تاپ های دل شناخته می شوند.

در طراحی های جدیدی که از لپ تاپ های اداریLatitude مشاهده می‌کنیم از طراحی های باریک و زیبا و ضخامت و دوام بسیار مناسبی نیز استفاده شده است.

جدیدترین و بهترین لپ تاپی که در این درس می توانید پیدا کنید مدل ۷۴۹۰ آن است که در دسته ۷۰۰۰ این سری قرار می گیرد.

هرچند این محصول نسبت به سری های قبلی خود زیبایی بیشتری ندارد اما می تواند به خوبی تمامی نیازهای کاربران را برطرف نماید.

لپ تاپ های هیبریدی ۵۳۰۰ در این خانواده نیز می توانند یکی دیگر از محصولات مناسب برای کاربردهای اداری باشند.

طبق بررسی های کارشناسان ما در نمایندگی دل امکانات عالی و سخت افزار بسیار قوی که در این محصولات قرار دارد می تواند شما را امیدوار کند تا بتوانید مدت بسیار زیادی از آن مفید این محصولات برای کسب و کار خود در محیط های اداری استفاده نمایید.

لپ تاپ دل وسترو

بررسی نمایندگی تعمیرات لپ تاپ دل نشان میدهد یکی دیگر از دسته بندی انواع سری لپ تاپ های دل به لپ تاپ های دل vestro برمی گردد که برای پردازش های سنگین و استفاده کاربران بسیار حرفه‌ای مناسب هستند.

از جمله مهمترین و پرکاربردترین لپ تاپ های این سری در بازار می توان به مدل vestro 15 3590اشاره نمود که از پردازنده نسل دهم اینتل و ۸ گیگ رم بهره مند است تا قدرت و کارایی بسیار بالایی را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

منبع: https://dell-repair.ir/repair-all-in-one-dell/



:: برچسب‌ها: لپ تاپ ,
:: بازدید از این مطلب : 349
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohsen

ایسوس طیف گسترده ای از لپ تاپ ها را ارائه می دهد، از جمله برخی از مدل های مقرون به صرفه. در اینجا برخی از بهترین لپ تاپ های اقتصادی ایسوس که ممکن است در نظر بگیرید آورده شده است در ادامه این مقاله با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

Asus VivoBook 15: Asus VivoBook 15 یک لپ تاپ مقرون به صرفه است که صفحه نمایش 15.6 اینچی FHD، پردازنده Core i3 یا i5 اینتل، 4 یا 8 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه SSD را ارائه می دهد. همچنین دارای صفحه کلید با نور پس زمینه و حسگر اثر انگشت برای امنیت بیشتر است.

ایسوس Chromebook Flip C434: لپ تاپ ایسوس Chromebook Flip C434 یک لپ تاپ 2 در 1 است که بر روی سیستم عامل کروم کار می کند و دارای صفحه نمایش لمسی 14 اینچی FHD، پردازنده Intel Core m3، 4 یا 8 گیگابایت رم و حداکثر 64 گیگابایت است. ذخیره سازی. همچنین دارای عمر باتری طولانی تا 10 ساعت است.

Asus VivoBook 14: Asus VivoBook 14 یکی دیگر از لپ‌تاپ‌های مقرون به صرفه است که دارای صفحه نمایش ۱۴ اینچی FHD، پردازنده Core i3 یا i5 اینتل، حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و حداکثر ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD است. همچنین دارای حسگر اثر انگشت برای امنیت بیشتر است.

Asus TUF Gaming A15: لپ‌تاپ Asus TUF Gaming A15 یک لپ‌تاپ گیمینگ مقرون‌به‌صرفه است که صفحه‌نمایش 15.6 اینچی FHD، پردازنده AMD Ryzen 5 یا 7، 8 یا 16 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه SSD را ارائه می‌دهد. همچنین دارای کارت گرافیک اختصاصی NVIDIA GeForce GTX 1650 یا 1660 Ti برای عملکرد بازی است.

به طور کلی، اینها برخی از بهترین لپ تاپ های اقتصادی ایسوس هستند که تعادل خوبی بین عملکرد و مقرون به صرفه بودن ارائه می دهند

ایسوس Vivobook 15
لپ تاپ ایسوس VivoBook 15 یک لپ تاپ مقرون به صرفه است که تعادل خوبی بین عملکرد و مقرون به صرفه ارائه می دهد. این گوشی دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی FHD با حاشیه های باریک، پردازنده Core i3 یا i5 اینتل، 4 یا 8 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه SSD است. همچنین دارای صفحه کلید با نور پس زمینه و حسگر اثر انگشت برای امنیت بیشتر است.

VivoBook 15 طراحی شیک و سبکی دارد و ضخامت آن تنها 19.9 میلی متر و وزن آن 1.6 کیلوگرم است. همچنین دارای عمر باتری تا 8 ساعت است که برای یک لپ تاپ ارزان قیمت مناسب است.

این لپ‌تاپ بر روی ویندوز 10 کار می‌کند و دارای گزینه‌های ارتباطی مختلفی از جمله Wi-Fi، بلوتوث، USB Type-C، USB 3.2، HDMI و کارت‌خوان microSD است. همچنین دارای فناوری صوتی Asus SonicMaster برای بهبود کیفیت صدا است.

بررسی های بخش تعمیرات لپ تاپ ایسوس معتقدند به طور کلی، VivoBook 15 ایسوس گزینه خوبی برای دانش آموزان و کاربران عادی است که برای کارهای روزمره مانند مرور وب، پردازش کلمه و مصرف چند رسانه ای به یک لپ تاپ مقرون به صرفه نیاز دارند. طراحی باریک، عملکرد مناسب و قیمت مقرون به صرفه آن را به یک انتخاب رقابتی در رده خود تبدیل کرده است

 

ایسوس کروم بوک فلیپ C343
Asus Chromebook Flip C434 یک کروم بوک ۲ در ۱ ممتاز است که عملکرد و قابلیت حمل عالی را ارائه می دهد. دارای صفحه نمایش لمسی 14 اینچی FHD با حاشیه های باریک و لولای 360 درجه است که امکان استفاده از آن در حالت های مختلف مانند لپ تاپ، تبلت، چادر و پایه را فراهم می کند.

Chromebook Flip C434 مجهز به پردازنده Intel Core m3 یا i5، 4 یا 8 گیگابایت رم و حداکثر 128 گیگابایت حافظه داخلی است. این سیستم عامل Chrome را اجرا می کند و دارای محافظت داخلی در برابر ویروس، به روز رسانی خودکار، و دسترسی به انواع برنامه ها و سرویس های Google است.

کروم بوک فلیپ C434 طراحی شیک و سبکی دارد و ضخامت آن تنها 15.7 میلی متر و وزن آن 1.45 کیلوگرم است. همچنین دارای عمر باتری تا 10 ساعت است که برای یک کروم بوک قابل توجه است.

کارشناسان بخش ارتقا لپ تاپ ایسوس میگویند این لپ تاپ همچنین دارای صفحه کلید با نور پس زمینه، صفحه لمسی دقیق و حسگر اثر انگشت برای امنیت بیشتر است. همچنین دارای گزینه های اتصال متنوعی از جمله Wi-Fi، بلوتوث، USB Type-C و کارت خوان microSD است.

به طور کلی، Asus Chromebook Flip C434 یک گزینه عالی برای افرادی است که به یک دستگاه قابل حمل و همه کاره برای بهره وری و سرگرمی نیاز دارند. طراحی زیبا، عملکرد عالی و عمر باتری طولانی آن را به یکی از بهترین کروم‌بوک‌های موجود در بازار تبدیل کرده است. همچنین این مدل پرطرفدار یکی از بهترین لپ تاپ های اقتصادی ایسوس است.

 

ایسوس ویوو بوک 14
لپ تاپ ایسوس VivoBook 14 یک لپ تاپ مقرون به صرفه است که عملکرد و قابلیت حمل مناسبی را ارائه می دهد. دارای صفحه نمایش 14 اینچی FHD با حاشیه های باریک، پردازنده Core i3 یا i5 اینتل، حداکثر 12 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه SSD است. همچنین برای امنیت بیشتر دارای حسگر اثر انگشت است.

VivoBook 14 طراحی باریک و سبکی دارد و ضخامت آن تنها 19.9 میلی متر و وزن آن 1.4 کیلوگرم است. همچنین دارای عمر باتری تا 9 ساعت است که برای یک لپ تاپ ارزان قیمت مناسب است.

کارشناسان نمایندگی ایسوس معتقدند این لپ‌تاپ بر روی ویندوز 10 کار می‌کند و دارای گزینه‌های ارتباطی مختلفی از جمله Wi-Fi، بلوتوث، USB Type-C، USB 3.2، HDMI و کارت‌خوان microSD است. همچنین دارای فناوری صوتی Asus SonicMaster برای بهبود کیفیت صدا است.

VivoBook 14 همچنین چند ویژگی منحصر به فرد مانند لولای ErgoLift را ارائه می دهد که صفحه کلید را برای تجربه تایپ راحت تر کج می کند و Asus NumberPad، یک صفحه لمسی با صفحه کلید عددی داخلی.

به طور کلی، VivoBook 14 ایسوس گزینه خوبی برای دانش آموزان و کاربران عادی است که برای کارهای روزمره مانند مرور وب، پردازش کلمه و مصرف چند رسانه ای به یک لپ تاپ مقرون به صرفه نیاز دارند. طراحی باریک، عملکرد مناسب و ویژگی های منحصر به فرد آن را به یک انتخاب رقابتی در رده خود تبدیل کرده است.

ایسوس TUF gaming A15
لپ‌تاپ Asus TUF Gaming A15 یک لپ‌تاپ گیمینگ میان رده است که تعادل خوبی بین عملکرد و مقرون به صرفه ارائه می‌دهد. این گوشی دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی FHD با نرخ تجدید 144 هرتز، پردازنده AMD Ryzen 5 یا 7، حداکثر 16 گیگابایت رم و حداکثر 1 ترابایت حافظه SSD است. همچنین دارای کارت گرافیک اختصاصی NVIDIA GeForce است که عملکرد خوبی را در بازی ارائه می کند.

TUF Gaming A15 دارای طراحی ناهموار و بادوام با ضخامت 24.9 میلی متر و وزن 2.3 کیلوگرم است. همچنین دارای عمر باتری تا 8 ساعت است که برای یک لپ تاپ گیمینگ مناسب است.

این لپ‌تاپ بر روی ویندوز 10 کار می‌کند و گزینه‌های ارتباطی مختلفی از جمله Wi-Fi، بلوتوث، USB Type-C، USB 3.2، HDMI و جک 3.5 میلی‌متری صدا دارد. همچنین دارای صفحه کلید با نور پس زمینه، پد لمسی دقیق و فناوری صوتی DTS:X Ultra برای بهبود کیفیت صدا است.

TUF Gaming A15 همچنین چند ویژگی منحصر به فرد مانند سیستم خنک کننده خود تمیز شونده را ارائه می دهد که به حفظ دمای مطلوب لپ تاپ در طول جلسات طولانی بازی کمک می کند.

به طور کلی، Asus TUF Gaming A15 گزینه خوبی برای گیمرهایی است که به دنبال یک لپ تاپ گیمینگ میان رده هستند که عملکرد و دوام خوبی را با قیمت مقرون به صرفه ارائه دهد. طراحی ناهموار، عملکرد مناسب و ویژگی های منحصر به فرد آن را به یک انتخاب رقابتی در رده خود تبدیل کرده است.

در این مقاله سعی کردیم به معرفی بعضی از بهترین لپ تاپ های اقتصادی ایسوس بپردازیم.امیدواریم از خواندن این مطلب بهره کافی را برده باشید.

منبع: نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسوس

 



:: برچسب‌ها: ایسوس ,
:: بازدید از این مطلب : 364
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohsen

نقش قرنیزها به عنوان عناصری کاربردی و تزئینی اغلب نادیده گرفته می شود و به اندازه ای که لایق آنهاست مورد بررسی قرار نمی گیرند. شاید به همین دلیل است که افراد آشنایی زیادی با قرنیزها ندارند و وقتی با تنوع بالای این محصول بخصوص انواع پی وی سی مواجه می شوند کار انتخاب برایشان دشوار می شود. بنابراین این سؤال مهم مطرح می شود که بهترین قرنیز پی وی سی کدامند و یا به طور کلی تر بهترین نوع قرنیز باید چه ویژگی هایی داشته باشند؟ در ادامه سعی داریم به بررسی کامل این موضوع بپردازیم. پس تا انتهای این مطلب با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

نحوه انتخاب بهترین نوع قرنیز

یکی از عناصری که می تواند فضای دکوراسیون داخلی را بشدت تغییر دهد قرنیز ها هستند. قرنیزها مثل سایر عناصری که در دکوراسیون داخلی کاربرد دارند متنوع هستند؛ چه از نظر جنس و چه از نظر ابعاد و شکل ظاهری. اما چگونه شکل ظاهری و جنس می تواند در انتخاب قرنیز پی وی سی تعیین کننده باشد.

شکل ظاهری قرنیزها

قرنیزها از نظر شکل ظاهری می توانند با هم تفاوت داشته باشند؛ برخی از انواع قرنیزها باریک و برخی دیگر پهن هستند، برخی از قرنیزها ضخیم و برخی نازک هستند و بالاخره برخی از قرنیزها سطح مسطحی دارند درحالیکه بقیه شامل شیارها و قوس های سطحی هستند. اما کدامیک از انواعی که به آنها اشاره می شود می تواند یک انتخاب ایده آل باشد؟

قرنیزهای باریک مناسب فضاهای کوچک و قرنیزهایی با ارتفاع بالا بهترین انتخاب برای فضاهایی هستند که متراژ بالایی دارند. به طور کلی قرنیزهای با ارتفاع بالا مناسب فضاهایی هستند که هم بزرگ هستند و هم طراح داخلی تلاش می کند با انتخاب یک قرنیز مناسب حسابی نظر بیننده را به خود جلب کند.

رنگ قرنیزها

انواع مختلف قرنیزها می تواند با توجه به جنس و روکش مورد استفاده تنوع رنگی بالایی نیز داشته باشد. به عنوان مثال انواع قرنیز  pvc بدلیل دارا بودن روکش رنگ از نظر رنگی تنوع بالایی دارند این درحالیست که قرنیزهای سرامیکی به دلیل طبیعی بودن از تنوع رنگ بسیار پایینی برخوردار هستند. قرنیزهای پی وی سی به دلیل تنوع رنگی بالا از محبوبیت بالاتری برخوردار هستند. به همین دلیل است که خریداران اغلب به دنبال یافتن بهترین قرنیز پی وی سی هستند و کمتر به سراغ قرنیزهایی با تنوع محدودتر مثل قرنیزهای سنگی و سرامیکی می روند.

جنس قرنیزها

قرنیزها از مواد اولیه متفاوتی تهیه می شوند که هر یک می تواند در شرایط خاص و براساس نوع کفپوش و دیوارپوش انتخاب شود. به عنوان مثال قرنیزها را می توان در انواع جنس سنگی، سرامیکی، چوبی، پی وی سی و ام دی افی یافت. اما ویژگی های منحصر به فرد هر یک از این قرنیزها چیست؟

قرنیزهای سنگی
قرنیزهای سنگی همانطور که از نامشان مشخص است از سنگ تهیه می شوند و به این دلیل که سنگ یک ماده طبیعی محسوب می شود تنوع محدودی دارند. سنگ ها سنگین هستند و از طرفی بسیار شکننده هستند. همچنین قیمت تمام شده قرنیزهای سنگی می تواند بسیار بالاتر از قرنیزهای در دسترس تر مثل قرنیزهای ام دی افی و بهترین قرنیز پی وی سی باشد.

قرنیزهای سرامیکی
قرنیزهای سرامیکی که از ترکیبی از خاک رس به همراه فلدسپات و ماسه تهیه می شوند خواصی بسیار مشابه قرنیزهای سنگی دارند. با این تفاوت که سطح صیقلی تری داشته و شامل خلل و فرج طبیعی که در سنگ ها وجود دارد نمی شود. می توان گفت قرنیزهای سرامیکی بهترین قرنیز برای کف سرامیک هستند؛ جراکه هم به لحاظ ظاهری و هم شرایط نگهداری مشابه خواهند بود.

قرنیز چوبی
قرنیزهای چوبی از چوب طبیعی و به شکل مستطیل تهیه می شوند و مناسب فضاهایی هستند که کفپوش چوبی یا پارکت لمینت دارند. قرنیزهای چوبی بسیار به رطوبت، لک و خراش حساس هستند و به همین دلیل که اقبال چندانی برای خرید آنها وجود ندارد و خریداران انواع قرنیزهای ام دی افی که دارای روکش پی وی سی هستند را به دلیل شرایط نگهداری ساده تر به آنها ترجیح می دهند.

قرنیز ام دی افی
قرنیزهای ام دی افی همان قرنیزهایی هستند که دارای روکش ام دی اف یعنی فیبر با چگالی متوسط و روکش پی وی سی تهیه می شوند و خواصی بسیار شبیه به قرنیزهای پی وی سی دارند. به همین دلیل قرنیزهای ام دی افی می توانند یک گزینه برای افرادی باشند که بدنبال خرید بهترین قرنیز پی وی سی هستند.

قرنیز پی وی سی
بالاخره رسیدیم به بهترین و پرطرفدارترین انواع قرنیزها که راجع به آن زیاد شنیده ایم؛ قرنیزهای پی وی سی. به طور کلی هر عنصری که از پلیمر و فرآورده های آن که به اصطلاح به آن پی وی سی گفته می شود از یک سو مقاوم ترین و از سوی دیگر ارزان ترین انواع آن عنصر هستند و این در مورد قرنیزهای پی وی سی نیز وجود دارد.

قرنیزهای پی وی سی مقاوم در برابر آب هستند، در برابر خراش و ضربه مقاومند و از همه مهم تر قیمت مناسب تری دارند. انواع قرنیز پلی استایرن را می توان بهترین قرنیز پی وی سی دانست. قرنیزهای پلی استایرن مقاومت و انعطاف پذیری بالاتری نسبت به قرنیزهای پی وی سی معمولی دارند.

سخن پایانی

در این مطلب گفتیم که برای خرید بهترین قرنیز پی وی سی و به طور کلی بهترین قرنیز باید به چه مواردی دقت کنیم. همین طور گفتیم که انواع قرنیزهایی که ممکن است در هنگام خرید قرنیز با آنها مواجه شوید کدامند و هر یک چه ویژگی های مثبت و منفی دارند.

درنهایت گفتیم که قرنیزهای پی وی سی به عنوان بهترین نوع قرنیزها تنوع بالایی دارند که انواع قرنیزهای پلی استایرن می تواند یکی از بهترین های آن باشد. با این حال ممکن است در هنگام خرید با برندهای مختلفی از قرنیزها مواجه شوید که پلی استایرن باشد. به همین دلیل توصیه می شود حتماً از فروشگاههای معتبر اقدام به خرید قرنیز کنید. به عنوان مثال فروشگاه دکورچوب که یک فروشگاه جامع در زمینه اقلام دکوراسیون داخلی محسوب می شود می تواند یکی از بهترین گزینه هایی باشد که به شما در خرید قرنیز دلخواهتان کمک کند.

منبع: 

 



:: برچسب‌ها: قرنیز ,
:: بازدید از این مطلب : 370
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohsen

اگر شما هم صاحب لپ تاپ لنوو هستید ممکن است مشکلات سخت افزاری مختلفی را بر روی آن تجربه کنید که یکی از دردناک ترین مشکلات می تواند بالا نیامدن لپ تاپ لنوو باشد. زمانی که با این مشکل روبرو می‌شوید باید اقداماتی که در در ادامه گفته می‌شود به صورت کامل انجام دهید تا متوجه شوید که مشکل از کدام یک از قسمت‌های سخت افزاری لپ تاپ لنوو است. در صورتی که مشکلات به وجود آمده برای لپ تاپ شما با اقداماتی که در ادامه به شما گفته می شود برطرف نشود و نتوانستید لپ تاپ خود را روشن کنید و یا به اصطلاح عملیات بالا آمدن لپ تاپ را انجام دهید، باید حتماً از افراد متخصص و ابزار و تجهیزات به روز و پیشرفته برای تست و عیب یابی دستگاه و مشخص کردن مشکلات سخت افزاری به وجود آمده بر روی آن استفاده نمایید. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

تیم فنی و تخصصی نمایندگی لنوو تمامی مشکلات به وجود آمده در مدل های مختلف لپ تاپ این برند را با ارزان ترین هزینه و بعد از تست و ارزیابی اولیه برطرف می کند. مشکلات مختلفی که باعث بالا نیامدن لپ تاپ لنوو می شوند نیز در این مرکز با استفاده از ابزار و تجهیزات بروز و پیشرفته به صورت کامل برطرف می شوند.

برای ثبت درخواست تعمیرات لپ تاپ لنوو می توانید از طریق پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته با ما در ارتباط بوده و از طریق راه های ارتباطی درخواست خود را برای ثبت تعمیرات حضوری و یا ارجاع از طریق پیک معتمد شرکت و یا تیپاکس در شهرستان های اطراف به تیم فنی و پشتیبانی ما اطلاع رسانی کنید.

مشکل بالا نیامدن لپ تاپ لنوو به دلیل خرابی نمایشگر

نمایشگر لپ تاپ های لنوو از جمله قسمت بسیار با کیفیت ترین لپ تاپ ها از نظر سخت‌افزاری هستند اما به دلایل مختلف ممکن است این لپ‌تاپ‌ها دچار چه مشکلاتی شوند که قسمت نمایشگر آنها می‌تواند در معرض خرابی های مختلفی به دلیل اخته شدن آب یا مایعات وارد شدن ضربه های مختلف باشد.

علاوه بر این در برخی از موارد خرابی های مربوط به نمایشگر لپ تاپ لنوو می تواند به دلیل خراب بودن قسمت های سخت افزاری داخلی لپ تاپ باشد.

تیم فنی و تخصصی نمایندگی لنوو به شما پیشنهاد می‌کند تا در صورتی که با مشکل بالا نیامدن لپ تاپ لنوو رو به رو هستید حتماً در اولین گام لپ‌تاپ خود را به این نمایشگر خارجی وصل کنید تا متوجه شوید که نمایشگر لپ تاپ شما دچار مشکل شده است.

کارشناسان بخش تعمیرات لپ تاپ لنوو معتقدند اگر با اتصال لپتاپ به یک نمایشگر خارجی از طریق کابل hdmi با کابل vga متوجه شدید که خرابی به وجود آمده مربوط به نمایشگر دستگاه می باشد حتماً باید برای تعمیر نمایشگر لپ تاپ لنوو و یا تعویض آن با نمایشگر اصلی و اورجینال به صورت سوختگی و خراب شدن بیش از حد اقدام نمایید.

خراب شدن قسمت های سخت افزاری لپ تاپ
دلایلی که میتواند باعث جلوگیری از بالا آمدن وظیفه رنو شود را می توانیم خراب شدن قسمت های مختلف سخت افزاری لپ تاپ ارزان و پردازنده و گرافیک آن بدانیم.

زمانی که هیچگونه پردازشی برای عملیات مختلف بر روی لپ تاپ انجام شود و روشن و خاموش شدن لپ تاپ از طریق پردازنده آن صورت نگیرد به هیچ عنوان نمایشگر دستگاه از طریق سخت افزارهای مختلف وصل شده به پردازنده نمی تواند در صورت روشن شدن را دریافت و به همین دلیل شما با مشکل بالا نیامدن لپ تاپ لنوو روبرو خواهید بود.

در این صورت حتماً باید برای تعمیر پردازنده لپ تاپ لنوو ابتدا تست اولیه روی دستگاه شما انجام شده و پس از به پایان رسیدن این مراحل عملیات تعمیر و یا تعویض پردازنده لپ تاپ لنوو به صورت کامل انجام شود.

نمایندگی لنوو تمامی قسمت های مختلف لپ تاپ های لنوو برای مدل های جدید و قدیمی بدون هیچ گونه محدودیتی مورد تست و ارزیابی قرار می‌گیرند و در صورتی که مشکل بالا نیامدن لپ تاپ لنوو پردازنده آن باشد قطعاً این مشکل در سریعترین زمان ممکن با استفاده از ابزار و تجهیزات بروز و پیشرفته برطرف میشود.

مشکلات مربوط به باتری و شارژر دستگاه
یکی از مشکلاتی که می تواند باعث بالا نیامدن لپ تاپ لنوو شود را می توانیم خاموش شدن دستگاه و از کار افتادن باتری آن یا حتی شارژر دستگاه بدانیم.

در زمانی که باتری لپ تاپ لنوو به صورت کامل از کار افتاده باشد و دچار سوختگی شده باشد می‌توانید با اتصال لپ تاپ به برق مستقیم متوجه خرابی باتری شوید اما اگر شارژر لپ تاپ شما نیز دچار مشکل باشد قاعدتاً باز کردن شارژر نیز متوجه نمی شود که کدام یک از قسمتهای لپ تاپ چای مشکل شده‌اند و مشکل بالا نیامدن لپ تاپ لنوو از کدام قسمت می باشد.

به همین دلیل حتماً باید شارژر با باتری لپ تاپ شما نیز در هنگام بالا نیامدن لپ تاپ لنوو به صورت کامل مورد تست و ارزیابی قرار گیرد و در صورتی که مشکل از این قسمت ها بود برای تعمیر آن ها و یا در صورت نیاز برای تعویض آنها با قطعات اصلی و اورجینال اقدام شود.

قطعات و لوازم جانبی مدل های مختلف لپ تاپ لنوو را می‌توانید با ارزانترین قیمت و همراه با گارانتی و ضمانت نامه صددرصد و معتبر از طریق نمایندگی رسمی این برند در ایران دریافت نمایید.

منبع: تعمیرات لپ تاپ لنوو

 



:: برچسب‌ها: لنوو ,
:: بازدید از این مطلب : 345
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohsen

Tomato paste is an ingredient used in many dishes due to its ease of preparation and popularity. Tomato paste not only makes food more appetizing, but also improves its taste and texture. Another advantage of using tomato paste is the consistency of the food.

 

If you don't want your stew to be watery, the tomato paste will suffice. It's really just a very concentrated tomato, peeled, seeded and boiled down to a thick paste. Tomato paste serves as a base for many dishes such as chili, soups and various sauces. Can be produced in private homes or large production plants. Other tomato products, such as tomato puree, can replace tomato paste in culinary applications.

 

Tomato product suppliers around the world offer a wide range of tomato products. The price of tomato paste sold in wholesale quantity is lower than the retail price. Iran is one of the major exporters of tomato products, including tomato paste. The quality is high and the wholesale price is good compared to others offered in the global market.

 

What is the tomato paste used for?

Tomatoes in the refrigeratorWhen he has a can of paste, he usually thinks what it can be used for. Tomato paste is a type of concentrated tomato paste that does not contain the seeds and skins normally found in tomatoes. Tomato paste is often used to add a strong flavor to a wide variety of dishes, even simple dishes.

 

Adds uniform stickiness to food. It gives a strong tomato flavor without making the dish soggy. Using tomato paste instead of other canned tomatoes (tomato puree, tomato passata, diced tomatoes, etc.) or fresh tomatoes will give you the full flavor of tomatoes without adding water.

 

This makes tomato paste retain its texture better, making it ideal for recipes that require less liquid, such as meatloaf and taco fillings. You can take advantage of the features. Tomato paste can also be used to quickly add a flavorful punch to weekday meals that take just 30 minutes to prepare. To maximize the flavor of tomato paste, it is recommended to add tomato paste early in the cooking process, before adding liquids such as water, broth, or additional canned tomatoes.

 

This gives the tomatoes a chance to caramelize and ripen further. Tomato paste can be used in a variety of recipes, such as stuffed sweet potato tacos. Instead of a rather salty taco seasoning, try a homemade sweet potato stuffing recipe that adds tomato paste for added flavor. is one of the largest exporters of Fresh tomatoes are grown throughout the United States, with California and Florida being the major producing regions.

 

California grows fresh tomatoes all year round except winter. Canada ($203 million), Japan ($3.83 million), Mexico ($3.05 million), Bahamas ($1.36 million) and Cayman Islands ($955,000) are the top five destinations for tomato exports from the United States . In 2019 and 2020, the US tomato export markets are Canada ($8.34 million), Japan ($2.17 million) and Mexico ($926,000), with the fastest growing market shares.

Because of the large amount of tomatoes grown in the United States, there is a global market for tomato products, including tomato paste, and US manufacturers face stiff competition from each other to sell their products to international importers. I'm here. Of the many companies manufacturing tomato products in the United States, CONAGRA and Red Gold are just two.

 

We make products such as tomato paste and tomato puree. The family owns the factory that produces the red gold. Red Gold Tomato Sauce, one of his tomato products, is gluten-free and contains no artificial colors. Zero calories and zero fat. Tomatoes from our cultivation are an ideal base for a wide variety of recipes. tomato sauce is he one of the most adaptable staple foods. It can be used in a variety of dishes, from Italian to Mexican, soups and stews, sauces and seasonings.

 

Tomato Paste Wholesale Price

Tomato paste is not just an ingredient used in homes and kitchens. Low-cost wholesale tomato paste is an essential ingredient in many grocery stores, restaurants, hospitals, and other establishments that provide large quantities of food to their employees.

 

The same is true for both distribution and wholesale of tomato paste. Also, the tomato paste market is active all year round, so cheap tomato paste wholesale is a great place for people to do business. In general, purchasing products wholesale offers higher profits than retail purchases. There are different brands of tomato paste, and each brand serves a specific market and has a specific buyer, depending on the quality of the product. Of course, this has a direct impact on demand growth, the higher the quality of the final product, the higher the demand.

 

In general, the price of tomato paste varies greatly depending on the brand, packaging, quantity and quality of the products supplied by the supplier. This makes the final product more expensive. When looking for tomato paste, it is important to consider many factors, including the Brix value. It is important that the Brix level of the tomato paste does not drop below 20.

 

With dozens of different brands of tomato paste available worldwide, the wholesale price of tomato paste is significantly below retail prices. Online shopping from reputable suppliers like us is a viable option for wholesale purchases.

 

Tomato Paste Substitute

If you're running out of tomato paste, the simplest solution is to omit it. However, if a recipe calls for tomato-his paste, you will have to come up with a substitute. Soy sauce can be substituted for tomato paste in dishes that do not normally call for tomato paste. It's not very sweet and has a strong salty taste, so start with a small amount.

 

Tomato passata, on the other hand, is a concentrated tomato paste that can be substituted in recipes that call for tomato paste or tomatoes. It's a little watery, but it tastes pretty much the same. Adding this amount of water will not affect the result of the dish, so you can use the following water.

 

You can reduce the amount of liquid by cooking the tomato passata in a pan for a few minutes. Can be used in place of tomato paste as long as it has the same consistency (about 1/3 of the total volume). Canned tomatoes, such as tomato passata, contain more water. In addition, it contains both tomato pulp and seeds.

 

An easy way to make tomato paste in a large skillet is to use canned tomatoes and simmer uncovered, stirring frequently, until half cooked. It takes about 10-15 minutes. Remove the seeds through a sieve and add the pulp to the dish like tomato paste.

 

Homemade Tomato Paste

If you have the time, you can make it at home, but it takes time. To prepare the homemade tomato recipe, whichever cooking method you choose, you will need the following ingredients. Prepare a bottle that has been washed and sterilized in advance, and empty the contents after use. Cut off the twigs and leaves from the tomatoes and wash them. Remove any damaged parts of tomatoes. Next you need to chop the tomatoes.

 

Place the pot on high heat. Stir occasionally while waiting for the tomatoes to become mushy. This process makes the tomatoes more supple and less difficult to chop in a blender or food processor.Add 1/4 cup of olive oil and a pinch of salt to the recipe. Chop or puree the tomatoes in a food processor or blender.

 

Pulse until smoothest consistency. At this stage of making the tomato paste, the tomato skins and seeds are completely removed from the puree. Tomatoes with lots of pulp but little moisture can be planted like this. Also remember that you will need at least one large baking sheet, preferably two. Pour the tomato puree onto 1-2 large baking sheets and cook in the oven for about 3 hours.

 

Where to buy tomato paste

Where to buy tomato paste, customers are always wondering where to buy, especially when buying tomato paste wholesale. You'll find many tomato brands on store shelves and aisles, as well as some online stores. If you're interested in retail, you can shop at your local store, popular market in town, or online.

 

However, if you are a wholesaler, you are responsible for choosing a reliable supplier of your goods. There are a variety of wholesale Internet shopping websites and physical marketplaces where you can source your products, but it's important to choose the most suitable one.

 

Unlike alibaba.com, some online providers such as B. our company, their own websites with direct access to catalogs and company profiles, details about the company and its services, photos and videos; You can submit a request to the company by filling out the form that you will be able to know and complete on the site.

 



:: بازدید از این مطلب : 338
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : شنبه 24 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohsen

نرم افزار crm ابزاری برای به ثمر رساندن استراتژی‌های CRM سازمان است. بنابراین بدون در نظر گرفتن هدف CRM در سازمان و سپس مدل‌‌سازی صحیح آن به فراخور نیازهای هر سازمان و همچنین بدون به‌‌کارگیری به‌روش‌ها و تجربیات موفق سازمان‌‌ها، نباید انتظار تحقق کامل اهداف حوزه مدیریت ارتباط با مشتری سازمان را داشته باشیم. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

لازم به ذکر است به دلیل اینکه این مقاله اسناد علمی و عملی لازم را دارا می باشد در پایان منبع آن را بررسی نمایید قصد ما از انتشار این مقاله بار آموزشی آن است.

یک نرم افزار CRM قدرتمند باید قادر باشد تا تمامی نیازهای تعاملاتی (مدیریت یکپارچه کلیه کانال‌های ارتباطی سازمان)، عملیاتی (مدیریت یکپارچه کلیه امور بازاریابی، فروش و خدمات سازمان) و تحلیلی (داشبوردها و گزارشات تحلیلی صحیح، دقیق و در لحظه) را به‌ صورت جامع، یکپارچه و هوشمند، با به‌کارگیری آخرین دستاوردهای تکنولوژیکی مرتفع سازد. یک نرم افزار CRM خوب نه تنها باید نیازهای امروز سازمان را پوشش دهد بلکه باید تمامی نیازهای آتی سازمان را با انعطاف‌‌پذیری بالا و با قابلیت توسعه و بهبود مستمر مرتفع نماید تا از مسیر پیشرفت تکنولوژی و فناوری‌های جدید جا نماند.

اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری و نرم افزار CRM برای کسب و کارها بر کسی پوشیده نیست. سیستم‌های CRM می‌توانند نقشی مؤثر در راستای تحقق اهداف رقابتی کسب و کارها و سودآوری بیشتر ایفا نمایند. برخورداری از استراتژی درست CRM، آموزش پرسنل، پذیرش کاربران، همراهی و همکاری مدیران عالی، میانی و عملیاتی، شناخت درست از نیازمندی‌ها و انتخاب نرم افزار مناسب از جمله عواملی است که در این مسیر باید اکیدا مورد توجه قرار گیرند، در غیر این صورت هر یک از این عوامل به تنهایی می‌توانند موفقیت پیاده‌سازی سیستم‌های CRM را به چالش بکشند.

نرم افزار CRM سامانه های مدیریت، به‌عنوان پلتفرمی پیشرفته و کاربرپسند، تمامی ابزارهای لازم و ضروری برای بهینه‌سازی ارتباط با مشتریان، ارائه بهتر خدمات، افزایش فروش و بهره‌وری را در اختیار کسب و کار شما قرار می‌دهد.

راهکار حرفه‌ای ارتباطات سازمانی

نرم افزار CRM تمام داده‌های مشتریان را در یک پایگاه داده متمرکز گردآوری کرده و باعث می‌شود تا دید جامعی از آنان شکل گیرد. سازمان‌ها از سیستم‌های CRM استفاده می‌كنند تا اطمینان حاصل نمایند كه داده‌های تماس و تعامل آنان با مشتریان (و بالعکس) در هر زمانی به آسانی قابل یافتن، طبقه‌بندی و اصلاح هستند. ذی‌نفعان می‌توانند به صورت سلسله مراتبی در یک شرکت یا سازمان واحد ذخیره شوند و به تیم‌های فروش نمای کلی از نحوه تعامل با کلیه کارمندان مربوط به یک مشتری را ارائه دهند.

نرم افزار CRM به عنوان یک ابزار بسیار مهم، امکان عملیاتی‌سازی استراتژی‌های تدوین شده و فرآیندهای ترسیم شده را فراهم ساخته و نقش مؤثری را در تحقق اهداف رقابتی سازمان‌ها ایفا می‌نماید. جمله مشهوری وجود دارد که می‌گوید مشتری پادشاه است و داده‌ها قدرت زیادی دارند. بنابراین جمع‌آوری داده‌های مشتریان و هوشمندسازی ارتباط سازمان‌ها با مشتریانشان از طریق نرم افزار CRM به عنوان یک ابزار، به تیم‌های بازاریابی، فروش و خدمات کمک خواهد کرد تا ضمن سازماندهی آنان، بتوانند در زمان مناسب ارتباط بهتری با مشتریان برقرار نموده و ضمن افزایش سطح رضایت آن‌ها، وفادارسازی آن‌ها را نیز تسهیل نمایند. CRM همچنین امکاناتی را برای پیگیری هرگونه تعامل با یک مخاطب، از جمله تماس تلفنی، پیامک، فکس، شبکه‌های اجتماعی، اپلیکیشن موبایل، ایمیل یا جلسات حضوری ارائه می‌دهد. با توجه به سطح دسترسی و وظایف محول شده به هر یک از پرسنل شرکت، آن‌ها می‌توانند پیگیری‌های مربوط به فرصت‌های فروش (Opportunity)، رفع موردهای خدماتی مشتریان (case) و پیگیری‌های خود را داشته باشند. این نمای کامل از تعامل شرکت با مشتری تضمین خواهد کرد که هر کسی در شرکت می‌تواند از آخرین وضعیت کارهای انجام شده برای مشتری اطلاع یابد.

راهکار حرفه‌ای خلق بینش، سنجش فعالیت‌های بازاریابی و ارتقای ROI

مهم‌ترین عامل جهت بهره‌گیری از نرم افزار CRM در تیم‌های بازاریابی شرکت‌ها، اجرای کمپین‌ها مطابق برنامه‌ریزی‌های انجام شده و دریافت اطلاعات مربوط به بازخوردهای هر کمپین و درج آن در سامانه CRM شرکت است. بدین ترتیب که بتوان نرخ بازگشت (ROI) کمپین مربوطه را محاسبه نموده و برای دفعات بعد برنامه‌ریزی بهتری برای آن داشت.

تیم‌های موفق بازاریابی از این طریق دائما در حال بهبود برنامه‌های بازاریابی و کمپین‌های خود هستند و ارتباط تنگاتنگی با تیم‌های فروش برای اطلاع از بازخوردهای کمپین‌ها دارند. از طرف دیگر، فرآیندهای اطلاع‌رسانی در بازاریابی از جمله دعوت نامه‌ها، همایش‌ها، تخفیفات، جشنواره‌ها و ... از طریق سامانه CRM قابل انجام و پیگیری است.

راهکار حرفه‌ای افزایش فروش

CRM به طور سنتی ابزاری برای تسهیل فرآیند فروش است و اطلاعات و آگاهی‌های لازم را در طی فرآیند فروش به مدیریت و واحد فروش ارائه می‌دهد. نمای همه جانبه (دید 360 درجه) از مشتری به تیم‌های فروش کمک می‌کند تا تصمیمات دقیق‌تری را اتخاذ نمایند. این ابزارها کارایی و اثربخشی سازمانی را برای پیگیری اطلاعات مربوط به مشتری افزایش داده و به پرسنل فروش این امکان را می‌دهد تا روی کارهای خود، به بهترین وجه تمرکز کنند.

پرسنل فروش تعاملات خود با مشتریان را در قالب یادداشت‌ها یا مکالمات انجام شده در نرم افزار CRM ثبت و ضبط می‌کنند تا برای دفعات بعد که قصد رجوع به این اطلاعات را دارند، راحت‌تر به تاریخچه قبلی دسترسی داشته باشند. استفاده از امکاناتی همچون یادآوری زمان‌های پرداخت یا موعد پشتیبانی محصولات، کمک زیادی به افزایش سرعت و عملکرد آن‌ها خواهد کرد. از طرفی مدیران فروش و مدیران بالادستی، با مشاهده سوابق قبلی و گزارشات عملکردی، اهداف پیش‌بینی شده را رصد می‌کنند که در نتیجه می‌توان مسیر طی شده را جهت‌دهی کرده تا به اهداف از قبل برنامه‌ریزی شده دست یابند.

راهکار حرفه‌ای بهبود فرایند خدمات

ارائه خدمات پشتیبانی مناسب و در زمان درست، جزء جدایی‌ناپذیر تعهدات شرکت‌ها برای محصولات یا خدمات ارائه شده است، از این رو، تسهیل فرآیند خدمت‌رسانی به مشتریان اهمیت زیادی خواهد داشت.

ارائه خدمات از کانال‌های ترجیحی مشتریان و کوتاه کردن فرآیند ارائه خدمت، یکی از دغدغه‌های مهم مدیران اجرایی محسوب می‌شود. پیگیری موردهای خدماتی مشتریان، پاسخگویی به سؤالات و ابهامات آنان، ایجاد پایگاه دانش و برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان از جمله موضوعاتی است که در بخش خدمات نرم افزار crm مورد توجه قرار می‌گیرد.

چرا نرم افزار CRM سامانه های مدیریت؟

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به یک ابزار تقریباً حیاتی برای کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ تبدیل شده است. خرید نرم افزار CRM می‌تواند مزیت‌های زیادی را برای هر سازمانی فراهم کند؛ از سازماندهی مخاطبین گرفته تا خودکارسازی وظایف کلیدی. همچنین می‌تواند به‌عنوان واحدی متمرکز و سازمان‌یافته، ارتباط ثابتی را هم با مشتریان و هم در درون سازمان ممکن می‌سازد.

خرید سامانه crm سامانه های مدیریت به کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ کمک می‌کند تا تمامی نیازهای معاملاتی برای یکپارچه‌سازی کانال‌های ارتباطی سازمان، نیازهای عملیاتی مانند مدیریت امور خدمات، فروش و بازاریابی و همچنین نیازهای تحلیلی از جمله گزارش‌های دقیق، صحیح و آنی را به صورتی هدفمند، یکپارچه، هوشمندانه و با به‌کارگیری به‌روزترین دستاوردهای تکنولوژیکی رفع کند.



:: برچسب‌ها: نرم افزار ,
:: بازدید از این مطلب : 362
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : جمعه 25 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohsen

قرنیز برای زیباسازی دکوراسیون داخلی معمولا در مرحله بعد نصب پارکت لمینت انجام میشود. اما به دلیل کوچک بودن بیش از حد این عنصر دکوراسیون داخلی اغلب در زمان بازسازی و یا تغییر دکوراسیون داخلی نادیده گرفته می شوند.

این یک محتوای تخصصی است و جز خدمات و یا اطلاعات ما محسوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...

قرنیز ها همان ابزارهای باریکی هستند که در پایین ترین بخش دیوار نصب می شوند و از دیوارپوش و کفپوش در برابر رطوبت و ضربه محافظت می کند. قرنیزها دارای جنس های مختلفی هستند که در ادامه با آنها آشنا می شویم و می گوییم که برای خرید قرنیز لازم است چه نکاتی را رعایت کنیم. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

راهنمای جامع خرید قرنیز

احتمالاً تصور می کنید که در انتخاب قرنیز همین که رنگ و طرح با کفپوش مطابق باشد کافی ست، اما قضیه پیچیده تر از این حرفاست، در واقع این محصول هم مثل پارکت لمینت در انواع رنگ و جنس های مختلف در بازار موجود است. پس انتخاب بین آنها می تواند چالش برانگیز باشد، در ادامه انواع قرنیز و ویژگی ها و نکات مهم هر یک را مرور می کنیم.

قرنیز چیست ؟

قرنیز نوار کوچکی از جنس ام دی اف، پی وی سی، پلی استایرن، چوبی و یا سنگ می باشد که در پایین ترین قسمت دیوار و در امتداد آن نصب می شود. خرید قرنیز چوبی و ام دی افی به تمام افرادی توصیه می شود که کفپوش چوبی یا لمینی دارند. در این بین مدل های چوبی و ام دی افی ظاهری شبیه به هم دارند اما درواقع با متریال های مختلفی ساخته می شوند. که در ادامه بیشتر راجع به آن می آموزیم.

قرنیز ام دی اف

قرنیز ام دی اف نوعی خاص از قرنیز هستند که دارای مغزی ام دی اف و روکش پی وی سی هستند. البته روکش پی وی سی این نوع از قرنیزها بسیار در افزایش کیفیت این محصول مؤثر بوده است. قرنیزهای ام دی افی با دارا بودن روکش پی وی سی هم تنوع رنگی بالاتری دارند و هم در برابر رطوبت و خط و خش مقاوم ترند. اما با این حال قرنیز پی وی سی یعنی قرنیزی که تمام اجزای آن از پی وی سی ساخته شده باشد مقاومت به مراتب بالاتری خواهد داشت. خرید قرنیز پی وی سی می تواند بهترین انتخاب برای همه خریداران باشد.

قرنیز ام دی اف ضمن اینکه قابل حمل است، نصب آسانی دارند و از همه مهم تر قیمت آنها مناسب است. قرنیز ام دی افی غالباً در ابعاد 7، 9، 10 و 15 سانتی متری ساخته می شود و می تواند سلایق مختلف را پاسخگو باشد.

قرنیز پی وی سی

پی وی سی نوعی زنجیره پلیمری است که در دو نوع سخت و انعطاف پذیر تولید می شود. امروزه پی وی سی ‌ها به دلیل دوام و قیمت ارزان در صنعت ساختمان سازی و دکوراسیون داخلی کاربرد بسیار زیادی دارند . پی وی سی در شرایط آب و هوایی مختلف، رطوب و دما مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد. بنابراین شکی نیست که در تولید قرنیز هم مورد استفاده قرار بگیرد. قرنیز pvc همان قرنیزهایی هستند که از این ماده پرکاربرد در ساخت آنها استفاده می شود.

قيمت قرنيز پي وي سي

قیمت قرنیز پی وی سی به دلیل آنکه از ماده فراوان و ارزان پی وی سی در ساخت آن استفاده شده است بسیار ارزانتر از سایر انواع قرنیزهای چوبی، سنگی و ام دی افی می باشد. خرید قرنیز پی وی سی بهترین گزینه برای استفاده در فضاهای تجاری و اداری می باشند. زیرا در مقایسه با سایر قرنیزها قیمت انواع قرنیز پی وی سی مناسب است و از طرفی دیگر مقاومت آنها نیز بسیار بالاتر خواهد بود.

قرنیز سنگی

شاید بتوان گفت قرنیزهای سنگی قدیمی تر از سایر مدلها هستند و اغلب در ارتفاع 10 و 15 سانتی متری تولید می شوند، این جنس وزن بالایی دارند و با قیمت بالایی نیز به فروش می رسند؛ مدل سنگی در سطح خود به طور طبیعی دارای خلل و فرج هستند که باعث می شود سطح آنها ظاهر یکنواختی نداشته باشد. از دیگر معایب قرنیزهای سنگی این است که در طول های کوتاه تر تولید می شوند و طرح و رنگ آن محدودیت دارد.

قرنیز چوبی

قرنیز چوبی همانطور که از نامش مشخص است از چوب ساخته شده است و این چوب معمولا در ارتفاع های 8، 10 و 12 سانتی متری موجود میباشد؛ اما استفاده از آن معایبی هم دارد؛ قرنیزهای چوبی گران هستند، در برابر رطوبت ماندگاری کمی دارند و برای ساخت مدل ها در ارتفاع بالاتر مجبور به اتصال چوب ها می شوند که این موضوع بشدت استحکام را کاهش می دهد. قیمت قرنیز چوبی بدلیل ساخته شدن از مواد طبیعی بسیار بالاتر از انواع مصنوعی آن است. از این رو فروش قرنیز چوبی به طور کلی محدود است و در شرایط خاصی از آن استفاده می شود.

ابزار آلات قرنیز

وقتی برای خرید قرنیز به مراکز مربوطه مراجعه می کنید حتماً عناصر مشابهی را می بینید که در کنار قرنیزها به فروش می رسند. این ابزارآلات کاربردهایی مشابه قرنیز داشته و در برخی از بخش های دکوراسیون که امکان استفاده از قرنیز به دلیل شرایط خاص معماری وجود نداشته باشد از آنها استفاده می شود.

کاربرد قرنیز و ابزار آلات

ما می توانیم هر یک از انواع قرنیز و ابزار آلات را به راحتی در هر جا و مکانی از جمله خانه های مسکونی یا ویلایی و یا دفاتر کار و شرکت ها و یا هر جای دیگر که مد نظرتان باشد با در نظر گرفتن موقعیت کاربری آن محل از یکی از انواع دیوارپوش و ابزار آلات لوکس برای کار تغییر دکوراسیون داخلی استفاده کنید.

معمولا از این نوع برای طراحی داخلی خانه های ویلایی استفاده می شود و یا منزلی که قصد داریم طراحی داخلی آن بسیار خاص و متفاوت از هر جا و مکانی به نظر برسد می توان به خوبی بهره برد و در اغلب موارد افراد خاص پسند که به دنبال طرح های خاص هستند به شدت جذب نمونه های لوکس با طرح طلایی می شوند.

انواع ابزار آلات قرنیز

زمانی که برای خرید قرنیز به فروشگاه های دکوراسیون داخلی مراجعه می کنید حتماً با اصطلاحاتی عجیب و غریب روبرو شده اید. ابزار هایی از قبیل گرده، میانه، اسکوتی، نبشی، لب پله از همان ابزارهایی هستند که احتمالاً کاربردهای آن را نمی دانید. در ادامه این ابزار ها را به شکل کامل توضیح می دهیم.

گرده

ابزاری است که برای بستن انتهای کار لمینت استفاده می شود، این ابزار برای مکان هایی که اختلاف سطح می باشد بیشترین استفاده را دارد. به عنوان مثال در جایی که پارکت لمینت به آشپزخانه می رسد و آشپزخانه را نمی خواهیم لمینت کنیم و کف پوش می خواهیم بکنیم گرده وسیله مناسبی است تا این اختلاف سطح را جبران کند.

میانه

ابزار میانه ابزاری است که بین اتاق و حال قرار دارد و در جاهایی که جدایی بین لمینت ها داریم این ابزار مناسب است.

نبشی

این ابزار در قرنیز های ام دی افی با اسم تاشو و در مدل های از جنس پی وی سی تحت عنوان نبشی است، از این ابزار در کنج دیوار ها استفاده می شود.

اسکوتی

اسکوتی یا اسکوتیا ابزاری است که در کنج داخلی دیوار استفاده می شود و در جاهایی که ارتفاع کم می شود و نمی توان از قرنیز استفاده کرد این ابزار مناسب می باشد، همین طور در جاهایی که از قبل قرنیز های سنگی و یا چوبی دارند می توان از اسکوتی استفاده کرد.

انتخاب رنگ انواع قرنیز

قبلا به شکل مفصل در مورد انتخاب رنگ انواع قرنیز توضیح دادیم، در این جا به صورت خلاصه نکاتی را برای خریداران می گوییم:

معمولا در هنگام خرید قرنیز را یک درجه تیره تر نسبت به کف استفاده می کنند

در برخی موارد رنگ قرنیز و کف به شکل کاملا متضاد استفاده می شود که اگر به درستی انجام شود می تواند بسیار زیبا شود. (تجربه ما در دکورچوب می گوید که اگر دکوراتور ندارید سعی نکنید خودتان این کار را انجام دهید.)
در هنگام انتخاب رنگ سعی کنید که بین رنگ دیوار و کابینت و قرنیز یک هارمونی مناسبی داشته باشید.

توصیه می کنیم در هنگام انتخاب پارکت لمینت؛ خرید قرنیز را نیز مدنظر داشته باشید تا بتوانید همزمان با کنار هم قرار دادن آنها بهترین ترکیب رنگ را انتخاب کنید. به شما قول می دهم این انتخاب پرهزینه نخواهد بود. قیمت قرنیز پی وی سی به عنوان مثال یکی از به صرفه ترین هاست و با خرید آن با یک تیر دو نشان می زنید؛ هم از دیوارپوش و کفپوش مراقبت کرده اید و هم گامی در جهت زیبایی دکوراسیون منزل خود برداشته اید.



:: برچسب‌ها: قرنیز ,
:: بازدید از این مطلب : 350
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohsen

نمایندگی شیائومی با ارائه خدمات ویژه و منحصر به فرد سعی کرده است تا با توجه به نیاز کاربران خدمات مربوط به تعمیر موبایل آنلاین را به مجموعه خدمات خود اضافه کند تا کاربرانی که قصد دارند با کمترین هزینه و البته با صرفه جویی در زمان خود گوشی خود را تامین نمایند به راحتی از این قابلیت استفاده کنند.

تعمیر موبایل آنلاین شیائومی علاوه بر کاهش هزینه ها و جلوگیری از اتلاف زمان می‌تواند در حفظ سلامت و کارایی دستگاه شما نیز تاثیر گذار باشد که در این مطلب به صورت کامل تمامی خدمات نمایندگی شیائومی در این زمینه را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

نیازسنجی تعمیر موبایل آنلاین
امروزه یاد گرفته ایم همه کارهای خود از خرید روزانه یا کارهای شخصی و اداری خود را به صورت کاملاً آنلاین و در محیط کار یا خانه انجام دهیم اما تعمیرات گوشی و ارائه خدمات به صورت آنلاین مبحثی است که شاید در نگاه اول خیلی نتوانیم با آن ارتباط برقرار کنیم و سعی کنیم که بیشتر به صورت سنتی با این موضوع برخورد کنیم.

با توجه به مزایای بسیار زیادی که تعمیر موبایل آنلاین به همراه دارد و البته نیازسنجی بسیاری از کاربرانی که با تیم فنی و تخصصی این مرکز در ارتباط بوده اند سعی کرده‌ایم تا خدمات ویژه و جالبی را در قالب تعمیر موبایل به صورت کاملا آنلاین در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید به راحتی از این خدمات استفاده نموده و تمامی مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری مدل های مختلف گوشی های شیائومی را برطرف کنید.

چگونگی استفاده از خدمات تعمیر موبایل آنلاین در نمایندگی شیائومی
همانطور که میدانید تیم فنی و تخصصی نمایندگی شیائومی که از ابزار و تجهیزات به روز و پیشرفته برای تعمیر مدل های جدید و قدیمی گوشی های پرفروش شیائومی که در بازار امروز کشورمان توانستند مخاطبان بسیار زیادی را به خود جذب کنند استفاده می کند.

در گام اول شما برای استفاده از خدمات تعمیر گوشی شیائومی می‌توانید با مراجعه حضوری به این مرکز به راحتی تمامی خدمات سخت افزاری و نرم افزاری را برای تعمیر گوشی خود دریافت نمایید و حتی در صورت نیاز تمامی قطعات سخت افزاری و لوازم جانبی اصلی و اورجینال شیائومی را در این مرکز با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید.

علاوه بر این با توجه به نیاز سنجی که در بالا به آن اشاره کردیم تیم فنی و تخصصی ما تصمیم گرفته تا خدمات خود را به صورت آنلاین نیز به مشتریان ارائه نماید و از این طریق بتواند ارتباط سریعتر و راحت تر را با مشتریان برقرار نمایید و البته دغدغه و استرس آنها را برای تعمیر گوشی خود را به پایین ترین حد ممکن خود برساند.

برای استفاده از خدمات تعمیر موبایل آنلاین شیائومی شما میتوانید به راحتی از طریق شماره های قرار گرفته بر روی وبسایت یا از طریق چت آنلاین وب سایت به صورت ۲۴ ساعته با تیم تخصصی مرکز در ارتباط بوده و تمامی مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل خود را با آنها در میان بگذارید در صورت نیاز تمامی راهنمایی ها و مشاوره های لازم به صورت کاملاً رایگان در اختیار شما قرار بگیرد و از این طریق می توانید مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری گوشی خود را برطرف کنید.

ارسال آنلاین گوشی یا تعمیر در محل ؟
با توجه به اینکه خدمات مربوط به تعمیر گوشی شیائومی از راه دور امکان‌پذیر نیست تیم تخصصی نمایندگی مرکز دو راه پیش روی شما قرار داده است تا بتوانید از طریق این دوره به راحتی از خدمات تعمیر موبایل آنلاین استفاده نمایید.

شما می توانید از طریق پیک معتمد این مجموعه یا روش‌های دیگر ارتباطی گوشی خود را برای متخصصین ما ارسال نموده و تمامی خدمات مربوط به تعمیر گوشی شیائومی را در این مرکز به صورت کاملا آنلاین دریافت نمایید. در طول عملیات تعمیر گوشی شیائومی شما می توانید از طریق راه های ارتباطی با پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته واتساپ به صورت کامل در جریان تعمیر گوشی خود قرار بگیرید و تمامی نکاتی که در مورد تعویض قطعات آن نیز مورد نیاز می باشد از این طریق در اختیار شما قرار می گیرد تا در صورت لزوم و البته مدیریت هزینه ها شما بتوانید قطعات جدید را به جای قطعات معیوب و خراب شده بر روی دستگاه استفاده کنید.

اگر از مدل های گران قیمت و پرچمدار شیائومی استفاده می کنید می توانید در صورت بروز مشکلات سطحی از خدمات تعمیر گوشی شیائومی در محل که توسط تیم تخصصی مرکز به صورت کاملاً جدید و به روز ارائه می‌شود استفاده نمایید که تمامی خدمات ارائه شده به صورت حضوری و یا ارسال با پیک در قالب تعمیر گوشی شیائومی در محل نیز به شما ارائه می شود و و جای هیچگونه نگرانی و دغدغه ای برای کیفیت خدمات ارائه شده در این روش وجود نخواهد داشت.

تضمین کیفیت با ارائه گارانتی
در تمامی روش هایی که در بالا به آن اشاره کردیم بعد از اینکه عملیات تعمیر گوشی شما به پایان رسید می توانید از خدمات تست رایگان در همان محیط کاری باید در بازه زمانی مشخص استفاده نمایید و بعد از تست مشکلات دستگاه و اطمینان از برطرف شدن تمامی آنها می توانید برای بالا بردن تضمین کیفیت خدمات ارائه شده از گارانتی معتبر تعمیر موبایل آنلاین استفاده نمایید.

در خدماتی که به صورت محلی و در محیط کاری شما نیز ارائه می‌شود این گارانتی معتبر به شما ارائه خواهد شد و اگر از وسایل و لوازم جانبی اصلی و اورجینال شیائومی نیز استفاده کنید تمامی این موارد توسط نمایندگی این مرکز به صورت کامل با گارانتی و ضمانت نامه کتبی تضمین می شوند.

به طور کلی می توان گفت اگر قصد دارید گوشی خود را به صورت آنلاین و در کمترین زمان ممکن تعمیر کنید حتماً خدمات تعمیر تعمیر گوشی شیائومی توسط تیم تخصصی این مرکز با هزینه بسیار پایین ارائه می شود را تست کنید.



:: برچسب‌ها: تعمیر آنلاین موبایل شیائومی ,
:: بازدید از این مطلب : 328
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohsen

اگر شما هم به دنبال راهکاری هستید تا بتوانید سرعت لپ تاپ اچ پی خود را تغییر دهید و با سرعت بالاتر این نرم افزارها را اجرا کرده و از آنها خروجی بگیرید قطعاً مطالبی که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت می تواند تمامی نیازهای شما را برطرف کند. برای افزایش سرعت لپ تاپ hp باید به سراغ ارتقاء سخت افزاری آن بروید که در این مطلب قصد داریم تمامی موارد مورد نیاز که می‌تواند به ارتقای سرعت لپ تاپ شما کمک آنها را مورد بررسی قرار دهیم.

افزایش سرعت لپ تاپ hp
لپ تاپ های اچ پی که از گذشته به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ های بازار شناخته شده و مشتریان زیادی را به سمت خود جذب کردند، قسمت های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری تشکیل شده که بران می‌توانند با توجه به نیاز خود یکی از مدل‌هایی که مشخصات فنی خاصی نیز دارد را خریداری نمایند.

بعد از این که مدت زمانی از استفاده لپ تاپ شما گذشت به دلایل مختلفی ممکن است تصور کنید که لپ تاپ سرعت مورد نیاز شما را برای اجرای نرم‌افزارها و همچنین پردازش و خروجی گرفتن از آنها را ندارد. در برخی از موارد نیز تغییر نیازها و به‌روز شدن نرم‌افزار‌ها می‌تواند این نیاز را در شما به وجود بیاورد تا بتوانید به سراغ یک لپ‌تاپ با سرعت بالاتر بروید.

البته اگر مدت زمان زیادی است که از لپ تاپ خود استفاده می کنید و شاهد کاهش سرعت عملکردی آن هستید می توانید با نصب مجدد ویندوز و سرویس قسمتهای داخلی لپ تاپ خود شاهد افزایش سرعت آن باشد اما این افزایش سرعت می تواند به معنی اجرای بسیار سریعتر نرم‌افزارها و خروجی بسیار سریعتر از آنها نسبت به قبل باشد.

برای اینکه بتوان سرعت بالاتری را در لپ تاپ خود شاهد باشید می توانید به سراغ گزینه خرید لپ تاپ جدید بروید و یک لپ‌تاپ را با مشخصات فنی بالاتر که البته قیمت بسیار بالاتری نیز خواهد داشت خریداری نمایید.

با توجه به نوسانات نرخ ارز در داخل کشور و بالا رفتن شدید قیمت لپ تاپ ها بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند تا به جای خرید لپ تاپ جدید از گزینه اقتصادی تر و البته بسیار جذاب تر یعنی ارتقاء سخت افزاری لپ تاپ خود برای افزایش سرعت لپ تاپ hp استفاده نمایید که در این مطلب قصد داریم تمامی مواردی که می‌تواند به افزایش سرعت لپ تاپ hp کمک کند را مورد بررسی قرار دهیم.

ارتقاء سخت افزاری و حافظه داخلی
لپ تاپ های hp لپ تاپ های قدیمی این برند به صورت پیش فرض از هاردهای معمولی یا همان هارد HHD استفاده می‌کنند که این لپ تاپ ها به دلیل ظرفیت اولیه برای آنها در نظر گرفته شده در سرعت پردازشی بسیار کمتری برخوردار هستند. با توجه به اینکه هارد اس اس دی بصورت برداشتش بسیار بالاتری نسبت به هارد های معمولی برخوردار است در صورتی که قصد افزایش سرعت لپ تاپ اچ پی را دارید می توانید به جای هارد های قدیمی و معمولی این لپ تاپ ها از هارد ssd استفاده کنید.

برای اضافه کردن حافظه داخلی جدید از نوع ssd شما می توانید از میان ظرفیت های مختلف با توجه به مدل و ساختار لپ‌تاپ خود یک ظرفیت خاصی را انتخاب کرده و این موضوع را در نظر داشته باشید که هر چقدر ظرفیت هارد شما بالاتر باشد قطعاً سرعت پردازش آن چنین خروجی گرفتن از لپ تاپ اچ پی برای شما بالاتر خواهد بود.

در این میان البته استفاده از هارد اصلی و اورجینال نکته بسیار مهم این است که در هنگام تعویض و ارتقاء هارد لپ تاپ های اچ پی افزایش سرعت آنها در نظر داشته باشید که نمایندگی رسمی اچ پی در ایران برای برطرف کردن تمامی مشکلات و دغدغه هایی که کاربران در این زمینه دارند، مدل های مختلف هارد اس اس دی را با توجه به مدل های لپ تاپ قدیمی و جدید این برند به صورت کاملاً اصلی و اورجینال با ضمانت نامه کتبی ارائه می نماید.

تمامی خدمات مربوط به تعویض هارد و ارتقا سرعت لپ تاپ hp نیز توسط تیم فنی و تخصصی این مرکز که از ابزار و تجهیزات بسیار پیشرفته و بروز استفاده می کند و آشنایی کاملی با قسمت های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری لپ تاپ های hp دارند انجام می شود.

افزایش سرعت لپ تاپ hp با افزایش رم دستگاه
یکی دیگر از گزینه های می‌تواند به شما برای افزایش سرعت لپ تاپ hp کمک کند قابلیت افزایش حافظه رم دستگاه می باشد. رم دستگاه در واقع به عنوان یک قسمت پردازشی وظیفه بهبود عملکرد پردازش دستگاه را به عهده دارد و به صورت پیش‌فرض و زمانی که شما لپ تاپ را خریداری می کنید از ظرفیت خاصی به عنوان رم پشتیبانی می‌کند. خوشبختانه برای تمامی مدل های مختلف لپ تاپ های hp قابلیت افزایش رم قرار داده شده است تا با شما با استفاده از این قابلیت میتوانید به راحتی سرعت لپ تاپ خود را برای اجرای نرم‌افزارهای مختلف و خروجی گرفتن با سرعت بالا استفاده نمایید.

البته نکته مهمی که باید در این باره در نظر داشته باشید این است که قبل از افزایش رم دستگاه حتماً با تیم فنی و تخصصی نمایندگی اچ پی مشورت نمایید با توجه به میزان ظرفیت که برای لپ تاپ شما در نظر گرفته شده است، رم مناسب بر روی آن تهیه شده و به کار گرفته شود.

در نظر داشته باشید که شما تمامی لوازم جانبی سخت افزاری و همچنین قسمت مختلف سخت افزاری لپ تاپ های hp مانند رم این دستگاه میتوانید به صورت کاملآ اصلی و اورجینال از طریق این نمایندگی تهیه نمایید.

ارتقاء گرافیک و پردازنده مرکزی
قطعاً شما هم به عنوان کسی که قبلاً از سیستم های خانگی و کامپیوتر استفاده کرده اید به راحتی توانست که به پردازنده و همچنین گرافیک کامپیوتر خود را براحتی ارتقا دهید اما در مورد لپ‌تاپ‌ها این عمل کمی پیچیده است و به مدل لپ تاپ بستگی دارد.

در صورتیکه قصد شما باشید از طریق ارتقای گرافیک و پردازنده مرکزی به سراغ افزایش سرعت لپ تاپ hp بروید باید حتماً قبل از انجام عملیات و تیم فنی و تخصصی نمایندگی اچ پی مشورت نمایید تا بررسی‌های لازم برای اینکه مدل لپ تاپ شما از این عملکرد پشتیبانی می کند یا خیر صورت بگیرد.

به صورت کلی می توانیم بگوییم با توجه به اینکه لپ تاپ های جدید برند اچ پی از مادربردهای مجتمع با چیپ گرافیک استفاده می‌کنند قابلیت ارتقاء گرافیک و پردازنده مرکزی را ندارد اما برای لپ تاپ های قدیمی این برند و مدل های خاصی شما می توانید از این قابلیت برای افزایش سرعت لپ تاپ خود استفاده کنید.

ارائه گارانتی معتبر
در صورتی که عملیات افزایش سرعت لپ تاپ hp را به دست متخصصان تعمیر لپ تاپ اچ پی بسپارید بعد از عملیات تعمیر شما می‌توانید در همان محیط نمایندگی دستگاه خودرو از نظر عملکردی تست نموده و پس از صحت عملیات انجام شده و برای اینکه خیالشان از بابت کیفیت قطعات و همچنین کیفیت خدمات ارائه شده راحت باشد، گارانتی معتبر تعمیر در اختیار شما قرار داده می شود تا بتوانید در سریع ترین زمان ممکن و در صورت بروز هرگونه مشکل از خدمات این نمایندگی به صورت کاملاً رایگان بهره مند شوید.



:: برچسب‌ها: ترفند های افزایش سرعت لپ تاپ ,
:: بازدید از این مطلب : 348
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohsen

در یک دهه اخیر کشور ترکیه در همسایگی ایران، به یکی از مقاصد مهاجرتی پرطرفدار برای مهاجران ایرانی تبدیل شده است که قصد مهاجرت تحصیلی، کاری و یا اقامت از طریق سرمایه گذاری را دارند. سطح قابل قبول کیفیت زندگی، امکان اشتغال و تحصیل آسان، ریشه ی دینی مشترک و نظام فرهنگی و اجتماعی مشابه از جمله مواردی است که موجب افزایش متقاضیان مهاجرت به ترکیه گردیده است. همچنین با توجه به اینکه میان زبان فارسی و ترکی استانبولی شباهت وجود دارد یادگیری این زبان برای فارسی زبانان نسبتا آسان است. علی رغم تقاضای بالا برای مهاجرت به ترکیه، مردم اطلاعات گسترده ای در خصوص انواع روش های مهاجرت به ترکیه ندارند. اگر قصد مهاجرت به کشور ترکیه دارید این مقاله را تا انتها مطالعه کنید یا با مجموعه تیدی پارس تماس بگیرید.

انواع روش های مهاجرت به ترکیه

کشور ترکیه از جمله کشورهایی است که بیشترین پذیرش مهاجر را دارد. در حال حاضر بیش از 4 میلیون مهاجر و پناهنده در تریکه زندگی می کنند که در حدود 90 درصد آن ها سوری هستند. سرمایه گذاری، تحصیل و کار از پرطرفدار ترین روش های مهاجرت به کانادا هستند که در ادامه به بررسی هر یک از این روش ها می پردازیم.

مهاجرت به ترکیه از طریق سرمایه گذاری

یکی از پرطرفدار ترین راه های مهاجرت از ایران به ترکیه، سرمایه گذاری می باشد. سیاست های خارجی کشور ترکیه بر اساس جذب سرمایه ی خارجی از طریق دریافت امکان اقامت می باشد که در میان ایرانیان طرفداران بسیاری پیدا کرده است. یکی از بهترین راه های مهاجرت به ترکیه از طریق سرمایه گذاری، ثبت شرکت می باشد که نیازمند استخدام 5 شهروند ترکی همراه با پرداخت بیمه و مالیات به دولت ترکیه است. در این روش در اکثر موارد فردی که شرکت را ثبت کرده است می تواند پس از 5 سال اقامت دائم کشور ترکیه را دریافت نماید. یکی دیگر از روش های مهاجرت از طریق سرمایه گذاری، خرید ملک در ترکیه است. برای اینکه بتوانید با خرید ملک به اقامت دائم و پاسپورت کشور ترکیه دست یابید باید ارزش ملک شما حداقل 250 هزار دلار کانادا باشد و شما تا سه سال اجازه ی فروش ملک خود را ندارید. در صورتی که ملکی با ارزش کمتر خریداری نمایید امکان دریافت اقامت 3 ساله را خواهید داشت که قابل تمدید می باشد. دقت داشته باشید که اقامت 3 ساله توریستی محسوب شده و شما اجازه ی کار در ترکیه را ندارید. حداقل مبلغ لازم جهت خرید آپارتمان در ترکیه و اخذ اقامت، 60 هزار دلار کانادا می باشد همچنین تسهیلات بانکی و وام هایی نیز برای خرید ملک از سوی دولت ترکیه ارائه می گردد.

اخذ اقامت و پاسپورت ترکیه با خرید خانه

مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل

سازمان آموزشی و تحصیلی در کشور ترکیه نیز مانند اکثر کشورهای جهان از سطح مدارس ابتدایی آغاز شده و تا تحصیلات تکمیلی ادامه می یابد. شروع سن تحصیل در مدارس 7 سالگی بوده و تا 18 سالگی ادامه می یابد. تحصیل در مدارس به زبان ترکی بوده و تحصیل در مدارس دولتی برای شهروندان کشور ترکیه کاملا رایگان می باشد.

کشور ترکیه دانشگاه های با کیفیتی دارد که برخی از آن ها از رنکینگ بالایی در سطح جهانی برخوردار هستند. برخی از بهترین دانشگاه های ترکیه که رتبه بالایی در رنکینگ جهانی QS دارند عبارتند از:

  • Boğaziçi Üniversitesi
  • Middle East Technical University (METU)
  • Koc University
  • Bilkent University

در صورتی که متقاضی مهاجرت تحصیلی به کشور ترکیه هستید ابتدا باید پذیرش یکی از دانشگاه های این کشور را اخذ نمایید. زبان ارائه شده در دانشگاه های دولتی تنها زبان ترکی استانبولی می باشد اما در دانشگاه های خصوصی رشته های تحصیلی به زبان ترکیه نیز ارائه می شوند. در صورتی که متقاضی تحصیل به زبان ترکی هستید باید مدرک آزمون Yos را ارائه دهید و برای تحصیل به زبان انگلیسی نیز ارائه مدرک Sat الزامی است. همچنین برخی از دانشگاه های کشور ترکیه بورسیه های تحصیلی ای را به دانشجویان خارجی اختصاص می دهند که میانگین نمرات سوابق تحصیلی و میزان تسلط بر زبان ترکیه از جمله عوامل موثر بر امکان دریافت این بورسیه های می باشد.

مهاجرت به ترکیه از طریق کار

در چند سال اخیر مهاجرت به ترکیه از طریق کار به شدت مورد استقبال ایرانیان قرار گرفته است. تمام کسانی که قصد دریافت ویزای کار در ترکیه را دارند باید مجوز کاری از وزارت کار و رفاه اجتماعی یا همان MLSS را دریافت نمایند. شرط لازم برای دریافت این مجوز پیدا کردن فرصت شغلی، گذراندن مصاحبه و دریافت تایید از یک کارفرمای ترکی می باشد زیرا مدارک باید از سوی کارفرما به اداره کار ترکیه تحویل داده شود. در این نوع مهاجرت به فرد متقاضی اقامت یک ساله داده شده و این اقامت توسط کارفرما تمدید می شود. همچنین دانشجویانی که از طریق روش تحصیلی به ترکیه مهاجرت کرده و در آن جا حضور دارند می توانند با ارائه مجوز اداره کار، به صورت پاره وقت کار کنند. البته توجه داشته باشید که دانشجویان مقطع کارشناسی مجاز به کار نیستند و مجوز کار پاره وقت تنها به دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی تعلق می گیرد.

ویزای همراه از دیگر مواردی است که برای متقاضی کار در ترکیه حائز اهمیت می باشد. شخصی که با ویزای کاری در ترکیه حضور دارد پس از یک سال کار در این کشور همراه با پرداخت حق بیمه و مالیات می تواند برای همراهان خود از جمله همسر و فرزندان زیر 18 سال درخواست ویزا نماید.

مهاجرت به ترکیه از طریق ازدواج

قوانین مهاجرت به ترکیه از طریق ازدواج مشابه قوانین این نوع مهاجرت در سایر کشورها می باشد. یک شخص در صورتی می تواند پس از ازدواج همسر خود را برای اقامت دائم به ترکیه بیاورد که خودش دارای اقامت دائم یا پاسپورت ترکیه باشد. در این حالت به همسر یک اقامت 3 تا 5 ساله اعطا می گردد که در صورت تداوم ازدواج وارد مراحل اقامت دائم خواهد شد. نکته قابل توجه این است که ازدواج صوری برای دریافت اقامت بر اساس قوانین ترکیه جرم محسوب شده و در صورت افشا شدن می تواند زندان یا جریمه های مالی به همراه داشته باشد. بنابراین برای دریافت اقامت از طریق ازدواج زوج متقاضی باید اثبات نمایند که ازدواج ان ها صوری نیست و بر پایه ی تداوم و تفاهم می باشد.

مهاجرت به ترکیه از طریق تولد

قوانین تولد در کشور ترکیه از سیستم خون پیروی می کند یعنی پدر یا مادر نوزاد متولد شده باشد باید تابعیت کشور ترکیه را داشته باشند و صرفا تولد در خاک ترکیه مساوی با دریافت پاسپورت این کشور نیست. بنابراین متقاضیان مهاجرت به ترکیه که تصمیم دارند در این کشور صاحب فرزند شوند ابتدا باید از طریق سایر روش های سرمایه گذاری و کاری پاسپورت کشور ترکیه را دریافت نمایند.



:: برچسب‌ها: مهاجرت به ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 347
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohsen

اگر در صنعت سنگ بری اطلاعاتی را جمع آوری کرده باشید،میدانید که استان اصفهان قطب سنگبری های کشور می باشد. با وجود شهرک های صنعتی بسیار زیاد مانند:

  • شهرک صنعتی محمود آباد
  • شهرک صنعتی خمینی شهر
  • شهرک صنعتی نجف آباد
  • شهرک صنعتی دولت آباد
  • شهرک صنعتی رضوانشهر

و وجود دیگر شهرک های صنعتی کوچک در سراسر استان متوجه این موضوع خواهید شد.بزرگ ترین شهرک صنعتی کشور ،شهرک صنعتی محمود آباد می باشد.این شهرک با مساحت 700 هکتار دارای بیش از 750 واحد کارخانه و کارگاه سنگبری می باشد. کارخانه سنگبری یونیک نیز در این شهرک قرار گرفته است.   سنگ بری اصفهان  

کارخانه سنگبری یونیک:

در کارخانه سنگبری یونیک که در خیابان 46 شهرک صنعتی محمود آباد قرار گرفته است از سال 1398 با هدف ارائه بهترین سنگ های اسلب از هر نوعی فعالیت خود را آغاز کرده است. اکنون سوالاتی در مورد کارخانه سنگبری یونیک برای شما بوجود آمده است که:

    • سنگبری یونیک در چه زمینه هایی فعالیت می کند؟
  • محصولات اصلی کارخانه سنگبری یونیک کدام اند؟
  • کیفیت محصولات کارخانه به چه صورت می باشد؟
  • چگونه می توانید با واحد فروش ما ارتباط برقرار کنید؟
  • شرایط پشتیبانی مشتریان چگونه است؟
  • آیا کارخانه سنگبری یونیک صادرات را هم انجام می دهد؟

سنگبری یونیک در چه زمینه هایی فعالیت می کند؟

همان طور که به شما گفتیم کارخانه سنگبری یونیک در زمینه تولید تایل و اسلب سنگ فعالیت گسترده ای دارد.   سنگبری اصفهان  

محصولات اصلی کارخانه سنگبری یونیک کدام اند؟

یونیک انواع مختلفی از محصولات را برای ارائه به شما آماده کرده است. اما تعدادی از محصولات خود را از همان ابتدا در اختیار مشتریان خود قرار داده است.محصولات اصلی کارخانه را اکثرا سنگ های کریستال یا چینی و سنگ های مرمریت و تراونیکس تشکیل می دهند. تعدادی از این محصولات را به شما معرفی می کنیم:

محصولاتی که بالا نام برده شد محصولات اصلی کارخانه سنگبری یونیک بودند. اما یک سری محصولات جدید وارد کارخانه شده اند که برای اولین بار سنگبری یونیک این سنگ ها را در کشور عرضه کرد. نام این سنگ ، سنگ کریستال تاسوس می باشد. که در مورد آن نیز مقاله ای نوشتیم. برای مطالعه بیشتر در مورد سنگ تاسوس روی آن کلیک کنید.  

کیفیت محصولات کارخانه سنگبری یونیک چگونه است؟

سابقه یونیک در زمینه سنگ بری و تعداد مشتریان بسیار زیاد در این مدت کم نشان می دهد که محصولات ما از کیفیت کافی برخوردار اند.اکنون می خواهیم شما را به بهترین کارخانه سنگبری اصفهان دعوت کنیم و به صورت مختصر برای شما توضیحاتی را ارائه کنیم.

  1. کوپ سنگ را در دستگاه ارّه سالنی قرار می دهیم.پس از چند دقیقه به پلاک های سنگ تبدیل میگردد.
  2. پس از آن توری و اپوکسی را به سنگ اضافه می کنیم.( دقت داشته باشید که در این مرحله کیفیت سنگ شما مشخص می شود.که کارخانه سنگبری یونیک همیشه از بهترین مواد برای سنگ های اسلب خود استفاده می کند. که این موجب میگردد تا بهترین سنگ را به مشتریان خود ارائه دهیم.)
  3. پس از آن که توری و اپوکسی اضافه شد، پلاک ها برای خشک شدن به انبار می روند.
  4. پس از خشک شدن پلاک ها در انبار به وسیله جرثقیل سالنی به دستگاه ساب سنگ فرستاده می شوند.
  5. بعد از ساب و صیقل در دستگاه ساب می توانیم آن ها را برای عموم در نمایشگاه واقع شده در قسمتی از کارخانه به نمایش بگذاریم.

برای توضیحات بیشتر می توانید به مقاله کارخانه سنگبری یونیک مراجعه کنید.   سنگبری اصفهان  

چگونه می توانید با واحد فروش ما ارتباط برقرار کنید؟

در کارخانه سنگبری یونیک شما به دو صورت حضوری و غیر حضوری می توانید خرید کنید.

  1. خرید حضوری

در این روش شما به کارخانه سنگبری یونیک تشریف می آورید و انواع سنگ ها را در سالن نمایش می بینید. پس از انتخاب سنگ و مشخص کردن متراژ مورد نیاز خود به دفتر کارخانه می روید تا قرارداد خود را امضا کنید.

  1. خرید تلفنی و غیر حضوری:

شما به صفحه قیمت سنگ می روید و در آن جا از آخرین محصولات موجود در سنگبری یونیک مطلع می شوید. بعد از انتخاب سنگ خود در صفحه قیمت سنگ با شماره مشاورین ما تماس بگیرید.سپس مقدار سنگ را مشخص کنید. مشاورین ما نیز در انتخاب سنگ مورد نظر شما میتوانند به شما کمک کنند. پس از آن قرارداد را برای شما تنظیم می کنند.  

شرایط پشتیبانی از مشتریان چگونه است؟

اگر در اثر حمل و نقل سنگ ها دچار شکستگی یا ترک شوند کارخانه این سنگ ها را برای شما عوض خواهد کرد. یا اگر بخواهید قبل از آن که سنگ توسط کارخانه ارسال شود نوع آن را عوض کنید، این کار را برای شما انجام می دهیم.

*برای اطلاعات بیش تر در این زمینه با پشتیبانی تماس بگیرید.*

 

آیا کارخانه سنگبری یونیک در زمینه صادرات نیز فعال می باشد؟

بله. ما از ابتدای فعالیت کارخانه سنگبری یونیک مانند تعدادی از کارخانه های سنگبری اصفهان فعالیت خود را در زمینه صادرات آغاز کردیم. در حال حاضر سنگ های خود را به کشورهای حوضه خلیج فارس، اروپا و حتی آمریکای شمالی و جنوبی ارسال می کنیم.

سخن پایانی:

اگر به دنبال بهترین ها هستید، به شما توصیه میکنیم که به سایت سنگبری یونیک نگاهی بیندازید. ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. در آن جا اخبار جدید سایت سنگبری یونیک را به شما ارائه می دهیم.



:: برچسب‌ها: سنگبری اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 355
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohsen

شرکت توسعه تدبیر و تلاش ماندگار فروشنده محصولاتی از جمله چیلر، فن کوئل و روفتاپ بوده و این محصولات را با بهترین کیفیت عرضه می کند.

چیلر

یکی از مهمترین تجهیزات سرمایشی برای تولید سرما در ساختمان ها و کارخانه های صنعتی چیلر می باشد. در حقیقت چیلر می تواند از طریق فرآیند تبخیر و تقطیر یک مبرد، حرارت را از یک بخش از دستگاه به بخش دیگر در یک چرخه انتقال دهد. چیلر به وسیله انتقال گرما از یک محیط با دمای پایین تر به محیطی که دمای آن بالاتر است، تولید سرما می کند.

مهمترین کاربرد چیلر سرد کردن آب برای سرمایش هوای ساختمان و مصارف صنعتی است. آبی که در چیلر خنک شده، به وسیله پمپ و از طریق لوله کشی به واحدهای توزیع کننده هوای سرد مثل فن کوئل های تعبیه شده در داخل ساختمان ها یا دستگاه هوا ساز ارسال می شود. لوله هایی که کار انتقال آب سرد را انجام می دهند باید به درستی عایق کاری شوند تا دمای آب سرد را به خوبی حفظ کنند.

آب سرد علاوه بر سرد کردن ساختمان ها، در فرآیندهای صنعتی نیز به عنوان آب خنک کننده  یک دستگاه موتور مورد استفاده قرار می گیرد. آب سرد چیلر در یک مدار بسته جریان دارد و این مدار بسته باعث جریان آب درون لوله ها و کویل ها می شود و راهی برای تبخیر آن وجود ندارد. چیلرها از نظر کارکرد و نوع عملکردی که دارند، دارای انواع مختلفی بوده و به دو مدل چیلر تراکمی و چیلر جذبی تقسیم می شوند. از چیلرها در موارد زیادی مانند صنایع شیمیایی، نگهداری مواد غذایی، دستگاه های سرد کننده خانگی و تهویه مطبوع و صنعتی استفاده می شود. یکی دیگر از دستگاه های تولید سرما، سیستم وی آر اف VRF شرکت توسعه و تدبیر تلاش ماندگار است.

فن کوئل

فن کوئل دستگاهی است که متشکل از یک فن و یک مبدل حرارتی می باشد. در حقیقت فن کوئل یک مبدل چند منظوره بوده و این توانایی را دارد که دمای محیط را گرم یا سرد کند. در حقیقت فن کوئل یک دستگاه مبدل گرمایشی بسیار قوی است که همراه با فن، می تواند هوا را خنک کند. یکی از پرکاربردترین انواع این محصول فن کویل زمینی است.

فن کوئل در فصولی که هوا سرد است، هوای محیط را گرم کرده و در فصول گرم با دمیدن هوای خنک، دمای خنک و متعادلی تولید می کند. فن کوئل با وارد شدن آب گرم و سرد به داخل کویل هایی که دارد، کار می کند و جریان هوای مناسبی با استفاده از فن به وجود می آورد. معمولاً فن کوئل ها به هیچ کانالی وصل نیستند و به طور مستقیم هوا را وارد محیط می کنند.

از فن کوئل به عنوان سیستم تهویه مطبوع ساختمان های تجاری، مسکونی و اداری استفاده می شود. فن کوئل دارای قابیلت های زیادی بوده و در بسیاری از مواقع از طریق مکش هوای موجود، می تواند درجه حرارت فضای محیط اطراف خود را تنظیم کند. فن کوئل به وسیله یک ترموستات و همچنین یک سوئیچ دستی روشن و خاموش کردن می شود. ترموستات به شیر کنترل یا فن فرمان می دهد که با تغییر کردن دور فن یا تغییر میزان دبی آب ورودی به داخل کویل ها، می توان به دمای مطلوب رسید.

در حقیقت دستگاه های فن کوئل از طریق آب گرم و سرد و از چیلر و دیگ های مرکزی نیرو می گیرند. فن کوئل ها برای این که بتوانند انرژی تولید شده توسط مولد انرژی ( گرم کننده یا سرد کننده را به محیط ارائه نمایند، از دو لوله گرم و سرد و همچنین چهار لوله استفاده می کنند. فن کوئل ها معمولاً به سادگی قابل نصب هستند ولی با این وجود برای اطمینان از عملکرد مناسب، به تعمیر و نگهداری منظم نیاز دارند. هنگامی که فن کوئل آب را خنک می کند، آب کندانس شده روی ریل ها، وارد سینی زیر آن می شود. آبی که وارد سینی می شود به وسیله لوله از سینی خارج می شود.

روفتاپ

روفتاپ ترکیبی از چیلر و و هواساز در یک مجموعه یکپارچه می باشد. روفتاپ پکیج ها، کارهای مختلفی از جمله گرمایش، سرمایش، تنظیم رطوبت هوا و همچنین فیلتراسیون را انجام می دهند. روفتاپ هوای بیرونی را تمیز و فیلتر کرده و سپس با استفاده از کویل های سرمایشی و گرمایشی، هوا را مطلوب می کند و در داکت های پخش شده در ساختمان پخش می کند. در حقیقت روفتاپ پکیج، نوعی سیستم تهویه مطبوع مرکزی است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روفتاپ پکیج به این صفحه بروید.

https://ttmenterprise.com/%d8%b1%d9%88%d9%81%d8%aa%d8%a7%d9%be-%d9%be%da%a9%db%8c%d8%ac/

 روفتاپ پکیج در پشت بام نصب می شود و اجزای آن مانند کمپرسور، فن، کویل اپراتور و کندانسور هوایی در داخل یک کابین قرار می گیرند. به طور کلی روفتاپ از یک بدنه اصلی و همچنین داکت های متصل به آن تشکیل شده است. بدنه اصلی پکیج های پشت بامی با توجه به نوع عملکردی که دارند، متشکل از چند بخش هستند و هر کدام از این بخش ها دارای اجزای مربوط به خود می باشند.  اجزای داخلی روفتاپ پکیج شامل فن، الکتروموتور، فیلتر، چیلر هوای خنک، کویل آبگرم، دمپر و تنطیم کننده جریان ورودی و همچنین تجهیزاتی برای رطوبت زنی می باشند.

در یک دستگاه روفتاپ پکیج، کمپرسور در انتهای کابین قرار داده می شود و سپس کویل های کندانسور در اطراف آن نصب می شوند. مبرد کم فشار و سرد به صورت گاز به کمپرسور وارد شده و سپس کمپرسور آن را مانند یک گاز گرم فشرده کرده و به این ترتیب مبرد به طرف کندانسور هوایی جریان پیدا می کند. ماده مبرد موجود در کندانسور حرارت خود را از دست می دهد و در نتیجه فین های فلزی روی کویل های کندانسور موجب می شوند که انتقال هوا بین مبرد و هوا بهتر انجام شود. کندانسور مجهز به یک فن است و این فن با ایجاد هوا موجب انتقال حرارت پیوسته شده و به این ترتیب هوای گرم از واحد بیرون می رود.



:: برچسب‌ها: توسعه تدبیر ماندگار ,
:: بازدید از این مطلب : 366
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohsen

همانطور که میدانید استان اصفهان یکی از قطب های حال حاضر سنگبری در کشور می باشد. در شهرک صنعتی محمود آباد که بزرگترین شهرک صنعتی این استان می باشد حدوداً ۷۵۰ واحد سنگبری وجود دارد. اما این سنگ بری ها احتیاج به لوازم جهت فراوری و تهیه انواع تایل و اسلب دارند.ما در کارخانه سایش سنگ به صورت کامل از کلیه لوازم و دستگاه های سنگ بری در اختیار شما قرار می دهیم. این لوازم عبارتند از:

  • آمین
  • رزین و اپوکسی
  • لقمه سنگ ساب ها در انواع مختلف
  • آروزیل

و دیگر محصولات لازم در صنایع سنگبری که در مقالات قبلی به آن ها اشاره کردیم. با توجه به تراکم سنگبریها در این شهرک، ما و همکاران ما در کارخانه سایش سنگ می توانیم کلیه این سنگ بری ها و علاوه بر آن ها دیگر سنگ بری ها در سراسر کشور را تامین کنیم. تا در جهت توسعه صنعت سنگ بری سریع تر گام برداریم.ما در ادامه می خواهیم به یک سری از سوالات شما درباره کارخانه و فروشگاه سایش سنگ پاسخ دهیم.این سوالات عبارت اند از:

  • هدف از ایجاد کارخانه سایش سنگ چه بود؟
  • چه محصولاتی در این فروشگاه وجود دارند؟

هدف از ایجاد کارخانه سایش سنگ چه بود؟

قبل از آن که جواب سوال شما را بدهیم، به تاریخچه کارخانه خواهیم پرداخت. کارخانه سایش سنگ از سال 1392 کار خود را شروع کرده است. در زمینه ارائه لوازم مصرفی سنگ بری ها نیز جزء با سابقه ترین ها و با تجربه ترین هاست. هدف از ایجاد این کارخانه ارائه قطعات و لوازم مورد استفاده در سنگ بری ها برای فراوری سنگ ها در انواع مختلف می باشد.  

چه محصولاتی در کارخانه سایش سنگ وجود دارند؟

کارخانه ما با نام سایش سنگ در زمینه ارائه محصولات با کیفیت به مشتری سابقه درخشانی دارد.اکنون میخواهیم این محصولات را با هم بررسی کنیم.

  • لقمه سنگ ساب ها

اصلی ترین محصول کارخانه سایش سنگ لقمه سنگ ها می باشند. در زمینه لقمه سنگ ساب ها ، فروشگاه سایش سنگ خدمات گسترده ای را ارائه می دهد. تنوع لقمه سنگ ساب ها در این کارخانه بسیار زیاد می باشد. به طوری که با هر قیمت و هر درجه کیفیتی که بخواهید به شما این محصولات را ارائه میکنیم.ما در حال حاضر 3 برند لقمه سنگ ساب را در این کارخانه در اختیار داریم.این سه برند عبارت اند از:

البته لازم به ذکر است که یک نوع لقمه سنگ ساب گرانیتی نیز در ماه آینده پس از انجام آزمایشات لازم بر روی آن به شما معرفی خواهیم کرد.

  • ماستیک ها:

پس از سنگ ساب ها به سراغ ماستیک ها می رویم که دومین محصول محبوب کارخانه سایش سنگ پس از سنگ ساب ها می باشند. در زمینه ماستیک ها نیز کارخانه ما فعال می باشد. ماستیک های تولیدی کارخانه ما بسیار با کیفت و با دوام می باشند. به گونه ای که :

  • تغییر رنگ نمی دهند
  • چسبندگی بسیار بالایی دارند
  • دوام و عمر طولانی دارند

برند های ماستیک موجود را در طی چند روز آینده به شما معرفی خواهیم کرد.  

  • اروزیل ها:

در کارخانه سایش سنگ اروزیل های بسیار با کیفیت موجود هستند. اروزیل ها در انواع و برند های مختلفی به مشتریان گرامی ارائه می گردد.

سایر محصولات

در کارخانه ما محصولات دیگری مانند:

  • کربنات
  • استایرن
  • آمین ها

نیز به شما ارائه می گردد.در مورد هر یک در بخش مقالات توضیحات بسیاری را به شما ارائه کردیم.  

نحوه ارائه خدمات:

در کارخانه سایش سنگ مهم ترین بخش نحوه ارائه خدمات به مشتری های ما می باشد. ما به دو صورت نقدی و اقساطی با مشتریان گرامی توافق می کنیم. اما در زمینه گارانتی و خدمات پس از فروش با توجه به محصول خریداری شده مدتی برای آن تایین می شود. اگر طی این مدت برای محصول خریداری شده اتفاقی بیافتد مشاورین کارخانه ما شما را راهنمایی می کند.

چگونه می توانید محصولات موجود را از کارخانه سایش سنگ تهیه کنید؟

شما می توانید با استفاده از دو روش زیر اقدام به خرید محصولات ما از سایت سایش سنگ کنید:

  1. شما می توانید با افزودن این محصول به سبد خرید و تعیین مقدار مورد نیاز خود محصول را به صورت کاملا الکترونیکی و غیر حضوری فقط با چند کلیک، خریداری کنید.
  2. روش دوم این است که شما می توانید با شماره های تلفن داده شده در بخش بالایی سایت تماس بگیرید و این محصول را تهیه نمایید.

 

سخن پایانی:

در این مقاله سعی کردیم شما را با محصولات و نحوه خرید از فروشگاه و وبسایت خودمان آشنا کنیم. در مقالات بعدی به صورت تخصصی تر به هر کدام می پردازیم. تا شما با ابزار آلات سنگ بری آشنا شوید. برای راهنمایی و مشاوره با مشاورین و متخصصین ما در کارخانه تماس بگیرید. همچنین ما را در اینستاگرام دنبال کنید تا از آخرین اخبار سایت مطلع شوید.



:: برچسب‌ها: ساب سنگ ماستیک سنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 384
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohsen

خرید و فروش ضایعات امروزه به صنعت بزرگی با سودهای چندصد میلیونی بدل شده است که افراد زیادی را به سمت و سوی خود کشانده است. ضایعات آنلاین با ایجاد بستری برای درج آگهی های رایگان خرید و فروش ضایعات، این ضایعات را با قیمتی منصفانه و از سرتاسر ایران در اختیارتان قرار می دهد. به دلیل ارزش بالای این ضایعات فلزی و غیرفلزی و بازار رقابتی این صنعت می بایست قبل از ورود به آن از پیچ و خم و البته سودی که این راه برای تان به همراه دارد آگاه شوید. بنابراین اگر قصد خرید و فروش ضایعات را دارید در این مقاله همراه ماه باشید.   ضایعات آنلاین بورس خرید و فروش ضایعات فلزی و غیرفلزی در این مطلب درباره‌ی

  1. ضایعات فلزی
  2. ضایعات غیرفلزی
  3. بازیافت ضایعات فلزی
  4. بازیافت ضایعات غیرفلزی
  5. خرید و فروش ضایعات کاری سودآور با ریسکی کمتر
  6. ضایعات آنلاین

می خوانیم.

ضایعات فلزی

ضایعات این دسته همگی محصولات فلزی هستند که عمر مفیدشان تمام شده و یا محصولات فلزی غیراستانداری هستند که در کارخانه ها این قطعات را کنار می گذارند. ضایعات فلزی ارزشمندی که در بازار معامله ی آن ها مرسوم است شامل:

  • خرید ضایعات آهن
  • ضایعات چدن
  • ضایعات مس
  • ضایعات آلومینیوم
  • ضایعات روی
  • ضایعات فولاد
  • ضایعات قطعات موبایل
  • ضایعات تنگستن
  • ضایعات سرب

ضایعات غیرفلزی

خرید و فروش ضایعات غیرفلزی که به طور معمول صورت می گیرد را می توان محدود به قطعات زیر کرد:

  • ضایعات پلاستیکی
  • ضایعات لاستیک
  • ضایعات پلی استر
  • نان خشک
  • خرده شیشه
  • کاغذ و کارتن
  • و...

ضایعات غیرفلزی

بازیافت ضایعات فلزی

پس از جمع‌آوری ضایعات از مکان های معتبر خرید و فروش ضایعات، این محصولات را به کارخانه های بازیافت فرستاده و با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات مخصوص بازیافت می شود. به طور معمول ضایعات فلزی را پس از تفکیک، خرد کرده و در کوره ی مخصوص به همان فلز ریخته و ذوب می کنند. از این پس مراحل تصفیه ی این فلزات را بسته به نوع آن فلز انجام می دهند. بازیافت فلزات در بسیاری از کشورهای دنیا از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که می توان با صرف هزینه و انرژی کمتری به نسبت استخراج، فلزی با خواص فلز استخراج شده به دست آورد. بازیافت ضایعات فلزی در کشورمان، ایران نیز از توجه بالایی برخوردار است و با توجه به سود چندصد میلیونی که این کار دارد، چشم انداز روشنی برای آن تصور می شود.

بازیافت ضایعات غیرفلزی

بر خلاف ضایعات غیرفلزی، این بخش آن گونه که باید به آن توجه نمی شود. با این وجود بازیافت و خرید و فروش ضایعات غیرفلزی علاوه بر حفظ محیط زیست، پاک سازی محیط شهری از زباله و اشتغال زایی از سود خوبی برخوردار است. قیمت اکثر این قطعات بر اساس وزن محاسبه می شوند و با توجه به ساخت، تولید و مصرف روزافزون محصولات غیرفلزی، می توان ضایعات غیرفلزی با وزن بالا یافت و از این راه سود زیادی به دست آورد.

خرید و فروش ضایعات کاری سودآور با ریسکی کمتر

می توان گفت که بهتر است قبل از ورود به بازار بازیافت، خرید و فروش ضایعات را انجام دهید، تا توانایی خود را در این کار محک بزنید. اغلب افراد در شروع کار در ضایعات با مشکل خرید ضایعات روبرو هستند. این ضایعات را باید بتوان از جایی مطمئن و البته با سود خوب خریداری کرد. بد نیست که با مراجعه به کارخانه ها و یا ضایعاتی هایی که خرید ضایعات انجام می دهند از بازار هر محصول و نیاز هر کدام مطلع شوید. پس از آن که از قیمت، نیاز و توانایی خرید و فروش ضایعات مورد نظرتان آگاه شدید زمان خرید تجهیزات و ماشین آلات مربوط به ضایعات تان است. مثلاً دستگاه پرس یکی از نیازهای اولیه ی این شغل است که می بایست آن را تهیه کنید. انبار کردن این قطعات نیز مشکلی است که باید آن را در نظر بگیرید. مکان انبار باید خارج از شهر باشد. پس از آن باید به فکر فروش ضایعات به کارخانه های مربوطه باشید.   ضایعات آنلاین خرید و فروش ضایعات فلزی و غیرفلزی

ضایعات آنلاین

یکی از بهترین راه ها برای تبادل ضایعات استفاده از سایت هایی است که با ثبت آگهی و اعلام قیمت های استثنایی، بازار رقابتی داغی را در این عرصه ایجاد کرده اند. با این روش علاوه بر آن که کارتان با سرعت بیشتری انجام می شود، می توانید محصولی با قیمت مناسب تهیه کنید. حمل و نقل ضایعات نیز راحت تر صورت می گیرد و همچنین از قیمت های ضایعات نیز مطلع می شوید. ضایعات آنلاین با ایجاد چنین فضایی و با درج آگهی های رایگان خرید و فروش ضایعات پلی است میان بهترین خریدار و فروشنده ی این ضایعات. خرید و فروش ضایعات شغلی است با بازار رقابتی تنگاتنگ اما اگر بتوانید در این حیطه خود را نشان دهید سود بسیار خوبی کسب می کنید. بسیاری از کارخانه داران و غول های مربوط به صنعت بازیافت کار خود را با خرید ضایعات نان خشک و پلاستیک شروع کرده اند اما امروز سودهای چندصد میلیونی در ماه بخش کمی از درآمد این افراد است. برای درج آگهی های رایگان خرید و فروش خود به ضایعات آنلاین مراجعه نمایید. ضمناً صفحه ی اینستاگرام ضایعات آنلاین با بروزترین اخبار حوزه ی ضایعات فلزی و غیرفلزی در خدمت شما عزیزان است.



:: برچسب‌ها: فروش ضایعات ,
:: بازدید از این مطلب : 371
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohsen

فروشگاه پایا گسترش خورشید تابان عرضه کننده انواع پمپ از جمله پمپ سیرکولاتور، لجن کش و کفکش بوده و این تجهیزات را با بهترین کیفیت به مشتریان عرضه می کند.

پمپ سیرکولاتور

پمپ سیرکولاتور که پمپ موتورخانه یا شوفاژ نیز نامیده می شود، یکی از انواع پمپ آب است و برای به گردش درآوردن آب گرم در سیستم های گرمایشی صنعتی، خانگی و همچنین سیستم تهیه هوا به کار برده می شود. بدنه پمپ سیرکولاتور معمولاً از جنس استیل و چدن است و به همین دلیل این پمپ می تواند مایعات را تا دمای 100 تا 130 درجه سانتی گراد پمپاژ کند. در حقیقت پمپ های سیرکولاتور به عنوان پمپ های گریز از مرکز نیز مورد استفاده قرار می گیرند. این پمپ ها از طریق پمپاژ کردن مایعات در یک مدار بسته به گردش در می آیند.

خرید پمپ خطی سیرکولاتور از شرکت پایا

 عواملی از جمله فشار پمپ، ظرفیت، میزان مصرف انرژی و کارایی پمپ و سرعت چرخش پروانه از عوامل مهم بوده و تاثیر قابل توجهی در کارکرد پمپ خواهند داشت. پمپ های سیرکولاتور دارای یک لوله اتصال و همچنین یک شیر یک طرفه می باشند و در حقیقت می توان گفت بیشترین کاری که این پمپ ها انجام می دهند، به چرخش در آوردن آب در سیستم های گرمایشی هیدرولیک و سیستم های سرمایشی است. هنگامی که آب به سمت بالا حرکت می کند، در اطراف پمپ سیرکولاتور به چرخش در می آید ولی دوباره به جای قبلی خود بر می گردد. به این ترتیب پمپ های سیرکولاتور باید قدرت کافی برای انتقال آب در لوله ها را داشته باشند.

پمپ های سیرکولاتور متشکل از دو بخش الکتروموتور و پمپ آب هستند. موتور الکتریکی موجود در این پمپ، منجر به حرکت پروانه ها شده و به همین دلیل آب به طرف بالا حرکت می کند. پمپ سیرکولاتور دارای پروانه ایی مانند توربین است که این پروانه چرخی همراه با تیغه دارد و به خاطر حرکت سریعی که دارد، آب را به سمت جلو حرکت می دهد. پمپ های سیرکولاتور سایز بسیار کوچکی دارند و بنابراین به راحتی در کنار سیستم لوله کشی نصب می شوند. علاوه بر این پمپ سیرکولاتور می تواند آب سرد وآب گرم را در رادیاتورها بچرخاند. پمپ سیرکولاتور همچنین برای سیستم گرمایش در کف زمین نیز استفاده می شود. به طور کلی پمپ های سیرکولاتور از سایز خیلی کوچک تا سایز متوسط، توسط چرخ های لوله محفاظت می شوند. برای نصب پمپ های سیرکولاتوری که سایز آنها  بزرگ تر است، باید از روش لایه ایی استفاده شود . پمپ هایی که در سیستم های هیدرولیکی بسته از آنها استفاده می شود، با قطعات چدنی درست می شوند زیرا چدن ضد زنگ است و به خاطر آب موجود در لوله ها، باعث زنگ زدگی یا اکسید شدن لوله ها نمی شود. پمپ هایی که جریان آب در آنها ثابت است، باید از مواد گران تری مانند برنز ساخته شوند زیرا برنز مانع از زنگ زدگی آب در لوله ها شده و از اکسید شدن آب جلوگیری می کند.

پمپ لجن کش

پمپ لجن کش برای انتقال لجن در مصارف صنعتی و غیر صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. پمپ های لجن کش توانایی جا به جایی مایعات با وزن مولکولی بالا را دارند. این پمپ ها، از نوع پمپ های مستغرق سانتریفیوژ بوده و در دو مدل پمپ لجن کش تک فاز و پمپ لجن کش سه فاز موجود هستند. بدنه پمپ های لجن کش از جنس های مختفی مثل استیل، چدن و برنز است ولی به طور کلی با توجه به نوع کارکردی که دارند، از جنس های مختلف تولید می شوند. برای خرید پمپ لجن کش به صفحه پمپ لجن کش مراجعه فرمایید.

قیمت لجن کش

از پمپ های لجن کش بیشتر برای تخلیه آب چاه ها استفاده می شود زیرا این پمپ می تواند آب باقی مانده در چاه را به طور کامل تخلیه نماید. علاوه بر این پمپ های لجن کش می توانند فاضلاب های خانگی و صنعتی و همچنین همه سیالاتی که ذرات معلق دارند را پمپاژ کنند. در حقیقت می توان گفت پمپ های لجن کش از پر کاربرد ترین پمپ ها در حوزه صنعتی محسوب می شوند و انتقال لجن فقط از طریق پمپ ها امکان پذیر است. ساختار پمپ های لجن کش و کف کش شبیه به هم است و برای انتقال سیالات در هر دوی آنها، از نیروی گریز از مرکز استفاده می شود. تجهیزات به کار رفته در پمپ های لجن کش، کیفیت بالایی دارد و اگر طولانی مدت از آنها استفاده شود، دچار مشکل نمی شوند. پمپ های لجن کش عملکرد خوبی در انتقال لجن و سایر سیالات دارند و در نتیجه به شکل های مختلف قابل استفاده هستند. انتقال لجن در پالایشگاه ها و تصفیه خانه ها یکی از مهم ترین کارهایی است که پمپ های لجن کش انجام می دهند. 

پمپ کفکش

پمپ کف کش یکی از پرکاربرد ترین انواع پمپ بوده و کارکردی شبیه به پمپ های توربین عمودی دارد. پمپ کف کش به وسیله یک موتور الکترونیکی شروع به حرکت و فعالیت می کند. پمپ کف کش یکی از پر مصرف ترین انواع پمپ بوده و در صنایع مختلفی از جمله صنعت آبرسانی به کار برده می شود. پمپ های کف کش از دسته پمپ های سانتریفیوز مستغرق بوده و برای انتقال آب از آنها استفاده می شود. علاوه بر این پمپ های کف کش برای تخلیه آب حوضچه های عمیق نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

 نحوه عملکرد پمپ کف کش به این صورت است که در کف حوضچه قرار می گیرد و سپس پساب را به سمت بالا پمپاژ می کند. در حقیقت می توان گفت برای به چرخش درآوردن موتور این پمپ از جریان الکتریسیته استفاده می شود. وقتی موتور شروع به چرخش می کند، به طور هم زمان شفت داخل پمپ نیز شروع به چرخش کرده و نیروی گریز از مرکز ایجاد می کند. با توجه به این که پمپ های کف کش باید در داخل آب و مایعات قرار داده شوند، باید ضد آب ساخته شوند. پمپ کف کش، یک پمپ گریز از مرکز و همچنین یک شفت عمودی دارد و فشار سیال خروجی آن وابسته به چرخش پروانه های آن است. پمپ کف کش در حقیقت نوعی پمپ برقی تک فاز یا سه فاز است و به صورت عمودی داخل آب قرار می گیرد. پمپ کف کش در بیشتر موارد در ته استخرها و چاه های کم عمق مورد استفاده قرار می گیرد. پمپ کف کش در مواردی همچون پمپاژ آب در مصارف خانگی، آبیاری های کوچک، تخلیه آب چاه، مخازن استخرها و در صنایعی از جمله پمپاژ کردن دوغاب نیز استفاده می شود. پمپ های کف کش با توجه به کارکردشان، با موادی مانند چدن، استیل و مواد پلیمری تولید می شوند. پروانه این پمپ از جنس آلمینیوم و شفت آن از فولاد ضد زنگ ساخته می شود. پمپ کف کش دارای یک موتور الکتریکی است که این موتور با حرکت دادن پمپ، انرژی لازم برای پمپاژ کردن لجن و آب های آلوده را فراهم می کند. به طور کلی، پمپ های کف کش ظرفیت و کارایی بالایی دارند. مهمترین مزیت این نوع پمپ، در مقایسه با سایر پمپ ها این است که پمپ کف کش به تعمیر و مراقبت کمتری نیاز دارد. به طور کلی از پمپ های کف کش برای انتقال آب از چاه برای کشاورزی و مصارف صنعتی نیز استفاده می شود. علاوه بر این پمپ کف کش برای تامین آب گلخانه ها و مزارع کوچک، سیستم تخلیه آب ساختمان ها و ایجاد فواره آب نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

 



:: برچسب‌ها: پایا گسترش خورشید تابان ,
:: بازدید از این مطلب : 382
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohsen

یادگیری زبان اهمیت زیادی در زندگی کاری و تحصیلی افراد دارد. آموزشگاه های زیادی در حال تدریس زبان های ترکی، آلمانی و انگلیسی هستند و افراد با گذراندن دوره های مختلف زبان انگلیسی، آلمانی و ترکی می توانند زبان خود را تا حد زیادی تقویت کنند.

تدریس خصوصی زبان انگلیسی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی یکی از بهترین روش ها برای یادگیری این زبان بوده و بازدهی بسیار خوبی برای زبان آموزان دارد. زبان انگلیسی از پرکاربردترین زبان های دنیا بوده و بنابراین یادگیری این زبان اهمیت زیادی در دنیای امروز دارد. با توجه به این که زبان انگلیسی زبان اصلی بسیاری از کشورهای دنیا است، یادگیری آن برای همه افرادی که مشغول کار یا تحصیل هستند، امری ضروری است. یادگیری زبان انگلیسی به صورت خصوصی یکی از بهترین روش ها برای تدریس این زبان به افراد است زیرا این روش در مقایسه یا سایر روش هاس آموزشی بازدهی بسیار بالایی دارد. به طور کلی می توان گفت زبان آموزانی که در کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین در تهران شرکت می کنند، این امکان را دارند که مهارت های 4 گانه زبان انگلیسی خود را تا حد زیادی ارتقا داده و در زبان انگلیسی پیشرفت کنند. زبان آموزانی که به قصد ادامه تحصیل در کشورهای انگلیسی زبان، در حال یادگیری زبان انگلیسی به طور خصوصی هستند، با شرکت در کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی می توانند این زبان را به طور دقیق آموزش ببینند. یکی از بهترین روش ها برای تقودیت مهارت های شنیداری و مکالمه در کلاس های خصوصی، دیدن فیلم یا گوش دادن به اخبار محلی می باشد.

به طور کلی می توان گفت کلاس های خصوصی در مقایسه با کلاس های گروهی مزیت های بیشتری دارند و از آن جایی که استاد فقط با یک زبان آموز سر و کار دارد، این امکان را دارد که با توجه به سطح یادگیری همان یک نفر، آموزش دهد. در کلاس های خصوصی این امکان برای زبان آموزان وجود دارد که در زمان کم تری به زبان انگلیسی تسلط پیدا کرده و بعد از مدتی به این زبان صحبت کنند. در کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی، مدرس این امکان را دارد که در هر جلسه از کلاس با توجه به سطح یادگیری زبان آموز، در پایان کلاس آزمونی برگزار کند. افرادی که به خاطر شلوغ بودن کلاس های گروهی، مطالب درسی را به خوبی یاد نمی گیرند، با شرکت در کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی می توانند در کمترین زمان، این زبان را یاد بگیرند. در کلاس های تدریس خصوصی، تمرکز افراد برای یادگیری بیشتر است و در نتیجه میزان یادگیری زبان آموزان زیاد می شود. به همین دلیل زبان آموزان در کلاس های تدریس خصوصی نتایج بهتری از آموزش می گیرند.

تدریس خصوصی زبان آلمانی

زبان آلمانی از زبان های مهم دنیا بوده و بنابراین یادگیری این زبان از اهمیت زیادی برخوردار است. زبان آلمانی بعد از زبان انگلیسی، از پرکاربردترین زبان های دنیا بوده و به همین دلیل در بسیاری از کشورهای افراد در حال یادگیری این زبان هستند. یادگیری زبان آلمانی به طورخصوصی یکی از پربازده ترین روش ها برای یادگیری این زبان بوده و زبان آموزان با شرکت در کلاس های تدریس خصوصی زبان آلمانی می توانند خیلی سریع این زبان را یاد بگیرند. این روزها افراد زیادی به خاطر ادامه تحصیل در دانشگاه های آلمان، در حال یادگیری این زبان به صورت خصوصی هستند. از آن جایی که دانشگاه های کشور آلمان شرایط  بسیار خوبی برای ادامه تحصیل دارد، افراد زیادی برای ادامه تحصیل به این کشور مهاجرت می کنند. علاوه بر این تدریس خصوصی زبان آلمانی نقش مهمی در پیشرفت کاری افراد داشته و شرایط همکاری خوبی با شرکت های آلمانی برای این افراد فراهم می کند. به خاطر گسترده شدن تجارت جهانی در سال های اخیر، افراد زیادی در حال یادگیری زبان آلمانی به صورت خصوصی هستند. افرادی که قصد همکاری با کشورهای آلمانی زبان را دارند، با یادگیری زبان آلمانی می توانند خیلی راحت با مشتریان آلمانی زبان ارتباط برقرار کنند. زبان آموزان با شرکت در کلاس های تدریس خصوصی زبان آلمانی، خیلی سریع در یادگیری این زبان پیشرفت خواهند کرد. 



:: برچسب‌ها: آموزش زبان ,
:: بازدید از این مطلب : 377
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohsen

سلام به همه عزیزان دوست داشتنی که همیشه باعث دلگرمی ما بودین وانرژی های شما به ما انگیزه میده که، بتونیم موضوعات خاص و بیشتری رو با کمک هم جلو ببریم وبه نتیجه برسونیم.

امروز هم از اون روزاس که با بحث داغ و شیرین مهمون گوشی ها تون و تبلت یا شایدم لب تاب هاتون، مهم نیس که کجای این سرزمین زیبا در حال کارو تلاش باشین،مهم اینه که حتما موضوعی که امروز میخوایم راجبش صحبت کنیم حداقل یکبار واسه همتون اتفاق افتاده،یا شایدم براتون اتفاق بیفته، اصلا نگران این موضوع نباشین چون ما کنار شما هستیم تا با کمک هم مشکلات مثل آب خوردن حل کنیم.

امروزم میخایم با کمک هم مشکلی که واسه علی آقا پیش اومده رو حل کنیم.علی آقا که تعمیرگاه مکانیکی داره هر چند وقت یکبار باید حتما به تعمیرگاه گوشی بره و گوشیش درست کنه، بنده خدا که تو کارش باید یه مقدار از نظر فیزیکی فعالیت داشته باشه،

آچار به دست باشه با دستهای روغنی جواب گوشی بده یا از اینجور اتفاقات، همه این مسائل باعث شده که علی آقا هزینه زیادی بابت تعمیر گوشی موبایل پرداخت کنه از این بابت بسیار ناراحت باشه .

یه روز که علی آقا مثل روزای قبل به تعمیرگاه مکانیکی خودش رفت یه ماشین به داخل مغازه اومد که مشکل ماشینشو حل کنه تو همین حال که علی آقا مشغول فرمون دادن به مشتری بود گوشی از دستش افتاد و چرخ ماشین روی گوشی رفت و ال سی دی گوشی شکست.

از قضا راننده اون ماشین خودش تو یکی از مراکز تعمیر موبایل به اسم ماکروتل فعالیت می کرد.ایشون با دیدن این صحنه به علی آقا گفت که اصلا نگران این موضوع نباشه،با توضیح دادن یکسری از مزایای مرکز تعمیر موبایل ماکروتل علی آقا بسیار از این اتفاق خوشحال شد.

حالا بریم سراغ مزایایی که اون راننده به علی آقا توضیح داده بود:

1-مشاوره رایگان:

راننده به علی آقا گفت که شما میتونی قبل از تعمیر موبایلت با مشاورین به صورت رایگان صحبت کنی ومشکل موبایلتو بهشون بگی و از قیمت تموم شده اون قطعه ای که قراره عوض بشه استعلام بگیری و مشاورین هم با یک راهنمایی دقیق به شما میگن که چه قطعه ای از موبایل شما مورد پیدا کرده و نیاز هست که تعمیر بشه.

2- ارائه قطعات اصلی:

یکی دیگه از مزایای این مرکز استفاده از قطعات اصلی بود. مسلما برای هر فردی که قراره موبایلشو تعمیر کنه میتونه یک امتیاز محسوب بشه،قطعات تعویض شده باید با همون کیفیت قبلی بتونه فعالیت خودش انجام بده بدون اینکه هیچگونه اختلالی در موبایل به وجود نیاره و مشتری رو دوباره مجبوربه این کار نکنه که قطعه رو تعویض کنه وهزینه اضافی پرداخت کنه ،پس ماکروتل حتی فکر جیب شمارو هم کرده.

3-تحویل به موقع در زمان کم:

از دیگر مزایا که واسه همه مشتری ها میتونه خیلی مهم باشه زمان تحویل به موقع موبایلشون هست که بتونند کارهای روزمره شونو انجام بدن و از کارهاشون عقب نمونن،شما وقتی موبایلتونو به این مرکز میدین در تاریخی که برای شما تعیین می کنه موبایلتونو بهتون تحویل میده که شما هم به کاراتون برسین.

4-مهارت و تخصص:

راننده به علی آقا گفت شما تو کارت مهارت تخصص داری و سعی می کنی که مشتری هات ازت راضی باشن که دفعه بعد ماشینشون پیش شما بیارن ،ماکروتل هم دقیقا همین کار شمارو انجام میده،این مرکز با استخدام افراد متخصص وبا مهارت تلاش می کنه که مشتری هاش ازش راضی باشن بهش اعتماد بکنن .

علی آقا که از این اتفاق بسیار خوشحال شده بود گفت:من نمیتونم مغازه رو تعطیل کنم دنبال تعمیر موبایلم باشم راننده گفت :اصلا نیازی به این کار نیس شما با تماس به مرکز و دادن آدرس در کمترین زمان پیک به آدرس شما میاد وموبایلتونو میگیره و به مرکز میبره و بعد از درست شدن دوباره براتون میاره.



:: برچسب‌ها: معتبرترین مراکز تعمیر موبایل در ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 356
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohsen

برندهای معروف سازنده تلویزیون هرروزه در پی جذب مشتریان بیشتر و راضی نگه داشتن طرفداران خود هستند و بر ای اساس اقدام به تولید محصولاتی کرده اند که احساس خوشی را به آن ها ارائه دهند. تلویزیون ال جی 55NANO79تلویزیون سونی 55X9500H تلویزیون 55TU7000  و تلویزیون ال جی 55NANO86 از جمله محصولاتی هستند که به دلیل امکانات فوق العاده وکیفیت ساخت بالا و همچنین قیمت مناسب خود را در دل مشتریان جای داده است. این چهار مدل طبق کارشناسی های انجام شده در سال 2020 توسط فروشگاه سلام بابا انجام شده است.

1) تلویزیون الجی  55NANO79:

تلویزیون ال جی 55NANO79 از مدرن ترین محصولات تولیدی این کمپانی کره ای می باشد که قاب باریک و شیوه دیزاین خاصش گویای لوکس بودن این مدل تلویزیون می باشد. صفحه نمایش تلویزیون ال جی بر پایه کیفیت تصویر (SUHD (Super Ultra HD می باشد که همراه با میزان رزولوشن 2160×3840 پیکسلی آن می توانید دقت و وضوح فوق‌ العاده بالای تصاویر را مشاهده کنید. همچنین فناوری نانوسل در صفحه نمایش تلویزیون ال جی به منظور نمایش حداکثر کیفیت رنگ عمل می کند. به کمک قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر AI 4K Upscaler نیز می توانید شاهد کیفیت بالای برنامه ها باشید. پشتیبانی از فرمت های مختلفی همچون Cinema HDR، HDR10 و HLG توسط صفحه نمایش تلویزیون ال جی به تجزیه و تحلیل رنگ ها می پردازد و رنگ هایی شفاف و واضح را به نمایش می گذارد. فناوری Local Dimming یا قابلیت علم کنترل نور در این تلویزیون ال جی NANO79 با مدیریت کردن نور صفحه نمایش این امکان را به وجود می آورد تا نور به صورت یکنواخت به تمام بخش های آن انتقال داده شود. سیستم صوتی این تلویزیون که از توان خروجی 20 وات بهره می برد، صدایی واضح و فراگیر را به گوش می رساند. بخش مهیج تلویزیون ال جی به قسمت اتصال به اینترنت و سیستم عامل webOS آن مربوط می‌شود که همراه با هوش مصنوعی ThinQ تکمالی از یک زندگی کاملاً مدرن و پیشرفته را در خانه خود حس می کنید. راه های ارتباطی این تلویزیون شامل پورت های HDMI و USB می باشد، که به کمک این پورت ها می توانید محتوای فایل های چند رسانه ای خود را بر روی تلویزیون به اجرا در بیاورید. هر کدام از گیرنده های DVB-T2، DVB-C و DVB-S2 کاربر را از برنامه ها، شبکه های جهانی و استانی بهره مند می سازد. همچنین با استفاده از کنترل جهانی (Universal Control) می توان تمامی دستگاه ها نظیر دی وی دی، سینما خانگی و غیره را به صورت هوشمند کنترل کرد و به آنها دسترسی داشته باشید. حال با همراهی کردن ما در بخش های دیگر، مزایای این تلویزیون 55 اینچ بیش از پیش برایتان آشکار می شوند و چه بسا در پایان این نقد و بررسی همین مدل تلویزیون ال جی سال 2020 را برای خانه خود برگزینید.

ال جی در سال 2020 از کیفیت تصویر(Super Ultra High Deffinition)  برای تلویزیون بالارده ی 55NANO79 بهره گرفت. در واقع کیفیت تصویر 4K که در حال حاظر بالاترین سطح از کیفیت تصویر در بین نمایشگرهای خانگیست رنگ های طبیعی همراه با صحنه های زنده را جلوی چشم کاربر نمایان می سازد. تعداد پیکسل های نمایشگر تلویزیون 55 اینچ ال جی به بیش از 8.2 میلیون پیکسل می رسند که همگی سعی دارند تا کیفیت بالای تصاویر را به صورت کاملاً دقیق و برجسته به رخ بکشند. در کل باید گفت کوالتی تصویر 4K اجازه می دهد کیفیت بالا در هر برنامه به خوبی لحاظ شود تا شما بتوانید هر صحنه را دقیق و واضح مشاهده کنید.

توان صدای 20 وات و از همه مهمتر وجود فناوری پردازش صوتی همگی از خصوصیات برجسته و عالی صدای تلویزیون SUHD ال جی 55NANO79 محسوب می شوند. این تلویزیون 55 اینچ که با قدرت صوتی 20 وات همراه شده کاربر را از صدایی کاملاً با کیفیت بهره مند می کند. به عبارتی بلندگوهای تلویزیون ال جی صدای اَبَر قدرت سیستم صوتی ها را به رخ می کشاند و کاری می کند تا کاربر تصور کند که در یک محیط ورزشی قرار گرفته شده است. این یعنی اینکه صدایی که از هر کدام از بلندگوهای تلویزیون ال جی بیرون می آید آنچنان همه جانبه و فراگیر می باشد که گوش کاربر به صورت کامل در صدایی با کیفیت غوطه ور می‌شود.

2) تلویزیون سونی  55X9500H:

تلویزیون سونی 55X9500H در سال 2020 و با هدف خدمت به کاربران توسط کمپانی سونی تولید و عرضه بازار جهانی شد. جای دادن سبکی از طراحی بسیار شیک در ال ای دی سونی زیبایی خاصی را به محیط دعوت می‌کند. علاوه براین مهمترین مشخصه این LED سونی به بخش هوشمند آن مربوط می‌شود. یک بستر نرم‌افزاری کاملاً هوشمند که به کمک قابلیت اتصال به اینترنت و سیستم عامل اندروید، محیطی بسیار لذت‌بخش و مفرح را برای خانواده‌ها فراهم می‌کند. وجود برخی ویژگی‌ها همچون سازگار با محصولات اپل به کمک برنامه Apple Air Play می‌باشد که این مدل ال ای دی 4K را از سایر تلویزیون‌های موجود در بازار متمایز کرده است. از این گذشته بخش صدا و تصویر LED سونی نیز با دست پر به سراغ کاربران آمده‌اند به صورتیکه همراه با کیفیت تصویر 4K و توان بالای 30 وات هرگز از انتخاب این مدل تلویزیون اسمارت پشیمان نمی‌شوید. این ال ای دی به عنوان یکی از مدل‌های بالارده و صد البته محبوب زندگی نوینی را برایتان به وجود می‌آورد که شما نیز اگر دوست دارید تنوع را به زندگی تان راه دهید پس چه بهتر همین مدل تلویزیون  4K سونی 55X9500H را برگزینید. علاوه بر تمامی ویژگی‌های عالی این مدل، شرکت سونی مشخصات بسیار زیادی را در این مدل تلویزیونش گنجانده که توجه شما را به خواندن بخش های دیگر این نقد و بررسی جلب می‌کنیم.

یکی از بهترین شاهکارهای کمپانی سونی در سال 2020 عرضه برخی از تلویزیون‌های بالارده با دیزاین لوکس بود. بهتر است بگوییم تلویزیون 2020 سونی 55X9500H دارای جذابیت خاصی می‌باشد که انتخاب آن حتی مشکل سخت پسندان را حل کرده است. برتری این مدل ال ای دی نسبت به سایر مدل‌ها سادگی و در عین حال جذابیت آن است. قاب تلویزیون  4K سونی به دلیل جنس آلومینیومی‌اش تلویزیون را درست مانند یک اثر هنری خوش طرح نمایان می‎‌سازد و اگر بر روی د

یوار قرار بگیرد فضای منزلتان را از حالت سادگی بیرون می‌آورد. این مدل LED به دلیل سایز بزرگ 55 اینچی‌اش را می‌توانید بر روی دیوار نصب کنید و از فضایی کاملاً مرتب برخوردا شوید. برتری ال ای دی اسمارت سونی X9500H نسبت به بسیاری از مدل‌های دیگر این است که اگر آن را بر روی دیوار قرار دهید، هرگز با کابل‌های شلخته و در هم و برهم در اطراف آن مواجه نمی‌شوید. بهتر است بگوییم با قابلیت پنهان‌سازی کابل‌ها شما می‌توانید کابل‌های تلویزیون را به پشت آن هدایت کنید.

سیستم عامل و قابلیت اتصال به اینترنت به عنوان یکی از بخش‌های جدایی‌ناپذیر تلویزیون‌های هوشمند امروزی نقش بسیار مهمی در زمینه دسترسی به برنامه‌ها و بخش‌های متنوع تلویزیون ایفا می‌کنند. به عنوان مثال ال ای دی 2020 سونی 55X9500H دارای سیستم عامل اندروید است که خوشبختانه در بین کاربران در سراسر جهان از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار می‌باشد. این سیستم عامل که دارای یک نوع رابط کاربری ساده است هم دسترسی راحت و سریع به اینترنت را برای کاربرانش مهیا می‌کند و هم اینکه نسبت به سایر تلویزیون‌ها بیش از 5000 برنامه گوناگون همچون Netflix را در دسترس می‌گذارد. لازم به ذکر است LED سونی علاوه بر اینترنت پر سرعت Wi-Fi از طریق پورت LAN نیز می‌تواند به اینترنت متصل شود.

3) تلویزیون سامسونگ55TU7000 :

تلویزیون سامسونگ 55TU7000 جزو برترین و خوش طرح‌ترین ال ای دی هایی است که این شرکت با تولید آن در سال 2020 قدمی متفاوت در عرصه‌ی تلویزیون‌هایش برداشت. توجه به خصوصیاتی همچون طراحی و امکانات پیشرفته‌ی این نوع ال ای دی گزینه‌ای عالی را در اختیار کاربران قرار داد. در ابتدا صفحه‌‌نمایش این تلویزیون نظرها را به خود جلب می‌کند چراکه با کیفیت تصویر 4K و از همه مهمتر موتور تصویر کریستالی همراه شده است. همچنین مرورگر وب و سیستم عامل تایزن نیز به کمک صفحه Smart Hub به جستجوهای هوشمند شما وسعت می‌دهد. اگر بخواهیم بیشتر به خصوصیات عالی و هوشمند این LED نگاهی بیندازیم باید گفت به وسیله جستجوی صوتی و هوش مصنوعی می‌توانید هم دستگاه‌های هوشمند منزل را به وسیله ریموت کنترل در دست خود داشته باشید و هم اینکه از طریق صدا دستور مد نظر را بدهید. از این گذشته صدا نیز به عنوان نقش تعیین‌ کننده در انتخاب تلویزیون با قدرت خروجی 20 وات و تقویت کننده صدا شما را با حداکثر کیفیت صدا مواجه می‌سازد. اما از همه اینها گذشته اگر شیوه طراحی تلویزیون نیز به همان اندازه سایر خصوصیات ال ای دی برایتان اهمیت دارد باید به شما مژده دهیم که TU7100 درست متناسب با خانه لوکس شما طراحی شده است. 

بدون شک تلویزیون‌های 2020 سامسونگ خصوصاً ال ای دی 55TU7000 آنچنان شیک و ماهرانه طراحی شده که گویی تلویزیونی مانند آن تاکنون طراحی نشده است. لازم نیست دقیق به این تلویزیون 55 اینچ نگاه کنید چراکه از دور نیز راحت می‌تواند نظر کاربر را به سمت خود بکشاند. در حقیقت این LED درست مانند مدل سال قبل خود یعنی RU7100 با قاب باریک و پایه‌های دو شاخه‌ای طراحی شده است. سایز بزرگ این ال ای دی کاربر را مجاب به استفاده از براکت دیواری می‌کند چراکه دلیل خوبی است تا LED در اتاق نشیمن شما محیطی سینمایی را برایتان فراهم آورد. شاید انتخاب بر سر دو مدل RU7100 و TU7000 کمی برایتان سخت باشد اما ما با پیشنهاد همین مدل ال ای دی TU7000 به شما اطمینان خاطر می‌دهیم که با صرف قیمت مناسب فضای خانه‌ی خود را به یک باره تغییر و رنگ و لعابی شیک به آن می‌بخشید.

تنها ریموت کنترل چند منظوره و راهنمای جهانی کافیست تا قدم در دنیای هوشمند بگذارید! برای اثبات این جمله یک بار از منوی کاربر پسند سیستم عامل تایزن ال ای دی 55TU7000 کمک بگیرید. سیستم عامل این تلویزیون  4Kتایزن است که همراه با منوی آن در سریع‌ترین زمان ممکن و بدون اتلاف وقت می‌توانید به هر چیزی دسترسی داشته باشید. قابلیت اتصال به موبایل نیز گزینه‌ای عالی برای دوست‌دران به تماشای محتوای دستگاه‌های هوشمند بر روی تلویزیون است. بهتر است بگوییم همراه با قابلیت اتصال به موبایل شما می‌توانید محتوای مورد دلخواه موجود بر روی گوشی را از طریق صفحه‌نمایش این LED مشاهده کنید. از همه اینها گذشته سامسونگ فکری به حال دستگاه‌های هوشمند شرکت اپل نیز کرده چراکه این ال ای دی علاوه بر اتصال گوشی‌های دیگر؛ در عین حال نیز راحت می‌تواند با گوشی آیفون، آیپد و مک بوک ارتباط برقرار کند.

فرمان صوتی همانطورکه از نامش پیدا است کار دستور دادن به تلویزیون را دارد به صورتیکه همراه با آن دیگر لازم نیست ریموت کنترل را در دست بگیرید. شما به کمک دکمه‌ی جستجوی صوتی این تلویزیون بعد از دستور دادن از طریق صدای خود می‌توانید به پاسخ هر سوال برسید.

4) تلویزیون ال جی 55NANO86 :

تلویزیون ال جی 55NANO86   محصولی نوین همراه با امکانات پیشرفته است که ال جی در سال 2020 از آن رونمایی کرد. این ال ای دی جزو مدل‌های بالارده است که امکانات پیشرفته‌ی آن سبب شده تا راحت در بین کاربران محبوب شود. به عنوان مثال طراحی زیبا یکی از مهمترین فاکتورهای اصلی در این تلویزیون است. بعد از طراحی یکی دیگر از مشخصاتی که تلویزیون ال جی را کاربر پسند کرده بخش اسمارت یا همان هوشمند می‌باشد که با سیستم عامل webOS، مرورگر وب، قابلیت اتصال به موبایل و همچنین جستجوی صوتی همراه شده است. صفحه‌نمایش مورد دیگری در ال ای دی ال جی می‌باشد که با کیفیت تصویر 4K و پنل IPS و همچنین موتور پرادازشگر تصویر آلفا 7 راحت تصاویر فوق‌العاده زیبا و جذاب را بر روی نمایشگر به معرض نمایش قرار می‌دهد. صدا نیز بخش دیگری در این تلویزیون 2020 است که توان کلی 40 وات و فناوری صدای سه بعدی دالبی اتموس کیفیت صدای طبیعی را به معنای واقعی کلمه به گوش می‌رساند. حال در اینجا با بیان اینکه هر چند تلویزیون‌های دیگری نیز هم رده این ال ای دی 2020 تولید و طراحی شده‌اند اما به جرأت می‌توان گفت نانو 86 دست بسیاری از مدل‌های دیگر را از پشت بسته است. لذا همراهی کردن ما در بخش‌های دیگر این نقد و بررسی گویای صحت جمله بالا می‌باشد.

تلویزیون نانوسل ال جی مدل نانو 86 متناسب با خانه‌های لوکس طراحی شده است. برای اثبات چنین جمله‌ای کافی است تا این ال ای دی 2020 را بر روی دیوار بنشانید چراکه از هر طرف جذابیت خود را به رخ می‌کشاند. قاب تلویزیون به حدی باریک است که با فاصله بسیار کمی بر روی دیوار قرار می‌گیرد. بعد از قاب مورد دیگری که در این ال ای دی خودنمایی می‌کند سایز بسیار بزرگ صفحه‌نمایش است که حتی از پس محیط‌هایی با متراژ بسیار بالا نیز بر می‌آید. نمایشگر این تلویزیون به صورت تخت و بسیار نزدیک به قاب آن حک شده که این نزدیکی قاب و صفحه‌نمایش با یکدیگر حواس کاربر را بر روی صفحه‌ی تلویزیون متمرکز می‌کند. پایه‌ی هلالی شکل نیز مورد دیگری می‌باشد که در طراحی تلویزیون ال جی به کار گرفته شده است. این پایه به رنگ نقره‌ای بوده که با طراحی فوق‌العاده زیبایش هزینه خرید دکور را برایتان کاهش می‌دهد.

مرورگر وب، سیستم عامل، جستجوی صوتی و هوش مصنوعی تمام چیزهایی هستند که تلویزیون ال جی NANO86 به هر کدام یک مجهز می‌باشد. ال ای دی نانو 86 از طریق مرورگر وب کاربر را به دنیای مجازی دعوت می‌کند، که در کنار سیستم عامل نیز می‌توانید دسترسی سریع و آسان به محتوای مد نظر داشته باشید. ریموت کنترل هوشمند این ال ای دی از طریق دکمه‌ی لمسی آن و نیز منوی تلویزیون هر چیزی را در اختیار می‌گذارد. از طرفی دیگر اگر نمی‌خواهید ریموت کنترل را در دست بگیرید و در وقت خود برای جستجو صرفه جویی کنید می‌توانید از جستجوی صوتی کمک بگیرید. شما از طریق جستجوی صوتی به تلویزیون دستور می‌دهید و در مدت زمان کوتاهی به دستور مد نظر پاسخ داده می‌شود. هوش مصنوعی نیز مورد دیگری است که بخش هوشمند ال ای دی ال جی به آن مجهز می‌باشد. این برنامه‌‌‌ی هوش مصنوعی از طریق ریموت کنترل تلویزیون بر روی تمامی وسایل هوشمند نظارت کرده و در نتیجه شما می‌توانید از طریق کنترل هر چیزی را تنظیم کنید. علاوه براین برنامه‌های هوشمند تلویزیون آنچنان متنوع و گسترده هستند که هزاران فیلم و نمایش خانگی را در اختیار می‌گذارد.

 



:: برچسب‌ها: بهترین تلویزیون های 55 اینچ ,
:: بازدید از این مطلب : 404
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohsen

در این مقاله برایتان از پشتیبانی شبکه گفته ایم؛ علاوه بر این مزیت های برون سپاری پشتیبانی شبکه را بیان نموده ایم. با مطالعه این مقاله به طور کامل متوجه خواهید شد که چگونه می توانید هزینه های پشتیبانی شبکه خود را با یک راه حل آسان، کاهش دهید. پس همراه ما باشید.

 

پشتیبانی و نگهداری شبکه چیست؟

به مجموعه خدماتی که برای حفظ و نگهداری، افزایش امنیت و پایداری زیرساخت و تجهیزات شبکه، نرم افزار و اطلاعات یک سازمان یا شرکت و رفع مشکلات و ایرادات احتمالی صورت می گیرد، پشتیبانی شبکه می گویند.

به فرد یا شرکتی که این فعالیت ها را انجام میدهد یا مدیریت میکند، پشتیبان شبکه اطلاق می شود. پس همانطور که گفتیم پشتیبان شبکه هم می تواند یک فرد باشد هم می تواند یک شرکت باشد که در حوزه پشتیبانی شبکه تخصص و مهارت و تجربه کافی داشته باشند.

پشتیبانی و نگهداری شبکه یک امر ضروری است که اکثر شرکت ها و سازمان ها نیازمند آن هستند. حال بعضی از شرکت ها نیرویی که در حوزه خدمات نگهداری و نصب و پشتیبانی شبکه و سخت افزار متخصص باشد را استخدام می نمایند و برخی دیگر این خدمات را به شرکت های نصب، پشتیبانی و نگهداری شبکه های کامپیوتری برون سپاری می نمایند.

 

خدمات پشتیبانی شبکه شامل چه مواردی است؟

  • نگهداری و رفع مشکلات احتمالی سیستم و شبکه
  • بروزرسانی و نصب نرم ‌افزارهای کاربردی و سیستم‌ عامل ‌ها
  • بروزرسانی و نصب و راه‌اندازی آنتی‌ ویروس‌ها و فایروال‌های نرم ‌افزاری و سخت‌ افزاری
  • برنامه ریزی جهت ارتقاء شبکه و ارائه مشاوره به کارفرما برای بهبود شبکه
  • رفع مشکلات احتمالی نرم‌افزارهای مورداستفاده
  • نصب سخت‌افزار و نرم‌افزارهای موردنیاز
  • یکپارچه‌ سازی اطلاعات و تهیه نسخه پشتیبان
  • مستندسازی نحوه عملکرد شبکه و بروزرسانی ماهیانه مستندات
  • بررسی دوره‌ای وضعیت شبکه
  • ارائه گزارش ماهیانه از وضعیت پشتیبانی شبکه

 

آشنایی با مفهوم برون سپاری

برون ‌سپاری به واگذاری بخشی از وظایف، عملیات، کار، انجام فرایندها یا فعالیت‌ های داخلی یک کسب و کار یا شرکت به یک تامین کننده خارجی گفته می شود. به بیان دیگر وقتی سازمانی برخی از فعالیت‌ های خود را به عرضه ‌کننده ‌ای در بیرون از شرکت یا سازمان خود می سپارد به این عمل برون‌ سپاری می گویند.

۱کاهش و کنترل هزینه ها
کاهش هزینه از طریق کاهش هزینه های مرتبط با استخدام یک کارمند، مانند آموزش، مالیات، بیمه درمانی، بازنشستگی و ...


۲تمرکز مدیران روی هدف های اصلی شرکت یا سازمان
بسیار سخت است که یک شرکت در تمام زمینه ها فعالیت داشته باشد و تمامی کارها را خود به تنهایی انجام دهد. برون سپاری خدمات پشتیبانی شبکه به شما این اجازه را می دهد تا روی هدف های اصلی شرکت خود تمرکز کنید و باقی کارها را به شرکت های دیگر بسپارید.


۳دسترسی به تخصص بیشتر
درصورتی که شما خدمات شبکه خود را به شرکت های متخصص برون سپاری کنید، بازگشت سرمایه به شما بسیار بیشتر می شود. و شما می توانید به جای استفاده از دانش یک نفر، از تجربه یک تیم متخصص بهره مند شوید. و آنها از سیستم های شما به صورت دوره ای بازدید میکنند تا از به وجود آمدن مشکلات احتمالی جلوگیری کنند.


4دسترسی به آخرین تکنولوژی
معمولا شرکت های ارائه دهنده خدمات پشتیبانی شبکه، متخصصانی دارند که دانش آن ها همیشه به روز است و شما با برون سپاری خدمات خود می توانید همیشه از خدمات بروز آن ها بهره مند شوید.


5 صرفه جویی در زمان

اگر شما مدیر شرکتی هستید و هنگام خرابی کامپیوترهایتان خودتان مجبورید اشکالات آن را برطرف کنید یا آن را به دیگر کارمندانتان که وظیفه ی دیگری دارند و فقط آشنایی با کامپیوتر دارند می سپارید، قطعا علاوه بر از دست رفتن زمان خود و کارمندان دیگر امکان دارد که دچار اشتباه شوید و خرابی بیشتری به بار آورید. اما با برون سپاری خدمات IT خود، شرکت ارائه دهنده خدمت، درصورت وقوع مشکل آن را به سرعت حل می نمایند و اینگونه دیگر وقت خود یا دیگر کارمندانتان طلف نخواهد شد. علاوه بر آن این شرکت ها معمولا دوره ای از سیستم های شما بازدید می کنند و قبل از وقوع اشکال آن را برطرف می کنند.

 

چگونه برون سپاری خدمات پشتیبانی شبکه در کاهش هزینه ها به شما کمک میکند؟

یک شرکت یا سازمان کوچک برای استخدام یک کارشناس پشتیبانی شبکه می بایست هزینه زیادی صرف کند که در طولانی مدت اصلا به صرفه نیست. همچنین در صورتی که سازمان با بحران مواجه شود و کارشناس پشتیبانی شبکه حضور نداشته باشد به عنوان مثال به مرخصی رفته باشد، مدیران سازمان متحمل هزینه های زیادی خواهند شد تا شرکت های خدمات و پشتیبانی درآن تایم مشکل آنها را حل نمایند.

اما درصورت برون سپاری خدمات پشتیبانی شبکه، پیمانکار موظف به ارائه خدمات پشتیبانی در 24 ساعت شبانه روز می باشد و این مساله باعث آسودگی خاطر مدیران سازمان ها و شرکت ها می شود تا آنها بتوانند به اولویت های اصلی مجموعه خود بپردازند.

بسیاری از شرکت ها و سازمان های بزرگ و کوچک مدت هاست خدمات پشتیبانی شبکه خود را به صورت برون سپار انجام می دهند. با توجه به مزایایی که در بالا برای برون سپاری خدمات پشتیبانی شبکه ذکر شد ممکن است موجب تشویق شما شده باشد تا فعالیت ITتان را برون سپاری کنید. نکته ای مهم که باید به آن توجه کنید این است که، اگر خدمات خود را به شرکتی برونسپاری نمایید که سابقه کار با زمینه تجاری مرتبط شما را داشته باشند؛ بیش از آنکه تصور کنید برای کسب و کارتان مفید خواهد بود.

 

اگر شما هم نظرتان عوض شد و تصمیم به برون سپاری خدمات پشتیبانی شبکه خود را داشتید ما یک شرکت پشتیبانی شبکه خوب می شناسیم که شاید شما نام آن را شنیده باشید. پیشنهاد ما تیم متخصص و خبره رایان پشتیبان است. شما باخیال راحت می توانید خدمات پشتیبانی شبکه خود را به این تیم سپرده و دیگران نگران هیچ چیز نباشید.

 

۱کاهش و کنترل هزینه ها
کاهش هزینه از طریق کاهش هزینه های مرتبط با استخدام یک کارمند، مانند آموزش، مالیات، بیمه درمانی، بازنشستگی و ...


۲تمرکز مدیران روی هدف های اصلی شرکت یا سازمان
بسیار سخت است که یک شرکت در تمام زمینه ها فعالیت داشته باشد و تمامی کارها را خود به تنهایی انجام دهد. برون سپاری خدمات پشتیبانی شبکه به شما این اجازه را می دهد تا روی هدف های اصلی شرکت خود تمرکز کنید و باقی کارها را به شرکت های دیگر بسپارید.


۳دسترسی به تخصص بیشتر
درصورتی که شما خدمات شبکه خود را به شرکت های متخصص برون سپاری کنید، بازگشت سرمایه به شما بسیار بیشتر می شود. و شما می توانید به جای استفاده از دانش یک نفر، از تجربه یک تیم متخصص بهره مند شوید. و آنها از سیستم های شما به صورت دوره ای بازدید میکنند تا از به وجود آمدن مشکلات احتمالی جلوگیری کنند.


4دسترسی به آخرین تکنولوژی
معمولا شرکت های ارائه دهنده خدمات پشتیبانی شبکه، متخصصانی دارند که دانش آن ها همیشه به روز است و شما با برون سپاری خدمات خود می توانید همیشه از خدمات بروز آن ها بهره مند شوید.


5 صرفه جویی در زمان

اگر شما مدیر شرکتی هستید و هنگام خرابی کامپیوترهایتان خودتان مجبورید اشکالات آن را برطرف کنید یا آن را به دیگر کارمندانتان که وظیفه ی دیگری دارند و فقط آشنایی با کامپیوتر دارند می سپارید، قطعا علاوه بر از دست رفتن زمان خود و کارمندان دیگر امکان دارد که دچار اشتباه شوید و خرابی بیشتری به بار آورید. اما با برون سپاری خدمات IT خود، شرکت ارائه دهنده خدمت، درصورت وقوع مشکل آن را به سرعت حل می نمایند و اینگونه دیگر وقت خود یا دیگر کارمندانتان طلف نخواهد شد. علاوه بر آن این شرکت ها معمولا دوره ای از سیستم های شما بازدید می کنند و قبل از وقوع اشکال آن را برطرف می کنند.

 

چگونه برون سپاری خدمات پشتیبانی شبکه در کاهش هزینه ها به شما کمک میکند؟

یک شرکت یا سازمان کوچک برای استخدام یک کارشناس پشتیبانی شبکه می بایست هزینه زیادی صرف کند که در طولانی مدت اصلا به صرفه نیست. همچنین در صورتی که سازمان با بحران مواجه شود و کارشناس پشتیبانی شبکه حضور نداشته باشد به عنوان مثال به مرخصی رفته باشد، مدیران سازمان متحمل هزینه های زیادی خواهند شد تا شرکت های خدمات و پشتیبانی درآن تایم مشکل آنها را حل نمایند.

اما درصورت برون سپاری خدمات پشتیبانی شبکه، پیمانکار موظف به ارائه خدمات پشتیبانی در 24 ساعت شبانه روز می باشد و این مساله باعث آسودگی خاطر مدیران سازمان ها و شرکت ها می شود تا آنها بتوانند به اولویت های اصلی مجموعه خود بپردازند.

بسیاری از شرکت ها و سازمان های بزرگ و کوچک مدت هاست خدمات پشتیبانی شبکه خود را به صورت برون سپار انجام می دهند. با توجه به مزایایی که در بالا برای برون سپاری خدمات پشتیبانی شبکه ذکر شد ممکن است موجب تشویق شما شده باشد تا فعالیت ITتان را برون سپاری کنید. نکته ای مهم که باید به آن توجه کنید این است که، اگر خدمات خود را به شرکتی برونسپاری نمایید که سابقه کار با زمینه تجاری مرتبط شما را داشته باشند؛ بیش از آنکه تصور کنید برای کسب و کارتان مفید خواهد بود.

اگر شما هم نظرتان عوض شد و تصمیم به برون سپاری خدمات پشتیبانی شبکه خود را داشتید ما یک شرکت پشتیبانی شبکه خوب می شناسیم که شاید شما نام آن را شنیده باشید. پیشنهاد ما تیم متخصص و خبره رایان پشتیبان است. شما باخیال راحت می توانید خدمات پشتیبانی شبکه خود را به این تیم سپرده و دیگران نگران هیچ چیز نباشید.

 



:: برچسب‌ها: چرا برون سپاری خدمات پشتیبانی ,
:: بازدید از این مطلب : 374
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohsen

کولر گازی 30000 ال جی

اگر شما نیز به دنبال تهیه و خرید کولر گازی 30000 ال جی هستید لطفا در این بخش با وبسایت تاپ فروش همراه باشید تا بتوانید اطلاعات کامل تری را در این زمینه به دست آورید. همان طور که می دانید امروزه استفاده از محصولات تهویه مطبوع به اوج خود رسیده است و این محصولات به خوبی با امکاناتی که در اختیار مصرف کنندگان خود قرار داده اند توانسته اند نبض بازار را به دست بگیرند اما شما در این مقاله به خوبی در خصوص یکی از محصولات برند محبوب و پرطرفدار ال جی اطلاعات کاملی را کسب خواهید کرد. اما در این قسمت قرار است در مورد چه خصوصیاتی صحبت کنیم؟ لطفا با ما همراه باشید.

کمی در خصوص برند ال جی بدانیم!

برند ال جی یکی از برند های قدیمی و معتبر در زمینه فروش محصولات خانگی و الکترونیکی است که به خوبی توانسته با مشتریان خود ارتباط کامل و پیوندی استوار برقرار کند. این محصول تنها در زمینه کولرگازی فعالی نکرده و گستره محصولات آن به تلویزیون، بخاری، یخچال، تلفن های هومشند، تلویزیون و... بر می گردد.

از این رو این برند در حوزه فروش کولرگازی با تولید انواع محصولات سرمایشی و گرمایشی در ظرفیت های 9،12،24،30،38 و... در طرح ها و مدل های متفاوت و متنوع ای وارد بازار فروش شده است. شما در این قسمت به خوبی اطلاعات کاملی از کولرگازی 30 هزار شرکت ال جی به دست خواهید آورد.

بررسی تخصصی ویژگی های کولرگازی 30000 ال جی

کولرگازی 30 هزار ال جی یکی از برترین محصولات این برند کره ای در خصوص محصولات تهویه مطبوع است، با این حال در این قسمت سعی نموده ایم به صورت کاملا تخصصی به بررسی انواع مزایا و ویژگی های این محصول بپردازیم تا شما عزیزان قبل از خرید بتواتید تجربه ایده آلی از این محصول کسب کنید. لطفا با ما همراه باشید.

برخورداری از سیستم دی سی اینورتر

یکی از مهم ترین و برترین سیستم هایی که در این محصول وجود دارد استفاده از برد دی سی یا برد دی سی اینورتر است. به کمک این برد می توان به تنهایی به میزان 60 درصد در مصرف برق و انرژی صرفه جویی نمود اما شیوه کار این برد به چه صورت است؟

برد دی سی اینورتر چگونه کار می کند؟

اگر یادتان باشد در کولر های معمولی هنگامی که دستگاه به مدت طولانی کار می کرد، تحمل فضای سرد یا گرم محیط برایمان سخت و دشوار می شد. در همین خصوص تصمیم به خاموش کردن دستگاه می گرفتیم، با این حال در طول روز ممکن بود این عملیات به میزان 10 الی 20 بار انجام شود که در نهایت شاهد قبوض نجومی قیمت برق می بودیم چراکه بیشترین مصرف برق در زمان اولیه و شروع به کار کولر می باشد.

اما در کولرهای گازی نسل جدید و در سیستم دی سی اینورتر با خنک شدن محیط دستگاه به صورت خودکار دور موتور را کاهش می دهد تا مجدد محیط به دمای اولیه خود بازگردد، همین تغییر دور فن می تواند به میزان 60 درصد در میزان مصرف برق صرفه جویی کند! اما این پایان کار نیست بلکه یک کولرگازی نسل جدید می تواند تا به میزان 75 درصد در میزان مصرف برق و انرژی صرفه جویی داشته باشد اما 15 درصد آن کجاست؟ در ادامه به بررسی این مورد خواهیم پرداخت.

برخورداری از سیستم اسمارت هوشمند در کولرگازی 30 هزار ال جی

همان طور که مشاهده نمودید در مطالب فوق در خصوص کاهش مصرف برق و انرژی اطلاعات کاملی را از سیستم دی سی اینورتر دریافت نمودیم اما در حالت کلی بیان نمودیم که یک کولرگازی می تواند تا به میزان 75 درصد در مصرف برق صرفه جویی کند. 15 درصد مابقی مربوط به سیستم اسمارت هوشمند می باشد که در ادامه به صورت مفصل در این خصوص اطلاعات کاملی را به شما خواهیم داد.

سیستم اسمارت هوشمند چگونه کار می کند؟

سیستم اسمارت هوشمند یکی دیگر از سیستم های موجود در کولرهای گازی نسل جدید است که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا بتوانید به میزان 15 درصد دیگر نیز در مصرف برق و انرژی صرفه جویی کنید. از این رو این سیستم با برخورداری از مادون قرمز به خوبی می تواند تعداد افراد حاضر در محیط را شناسایی کند و میزان انتقال باد تولید شده در دستگاه برودتی را کنترل کند.

به عنوان مثال اگر این محصول را در محیط کار خود استفاده می کنید دیگر نیازی نیست همواره به کنترل دسترسی داشته باشید و درجه انتقال باد را به صورت مرتب با افزایش و یا کاهش تعداد افراد در محیط تغییر دهید. بلکه این محصول با ویژگی ممتاز خود می تواند تعداد افراد حاضر در محیط را شناسایی کند و قدرت انتقال باد را بر اساس تعداد افراد کم و یا زیاد کند.

این ویژگی تاثیر بسیار زیادی در کاهش مصرف برق و همچنین انرژی خواهد داشت و دیگر شما ملتهب هزینه های سنگین برق نخواهید شد.

استفاده از فیلتر پلاسمایستر ایونیزر پلاس Plasmaster Ionizer

فیلتر پلاسمایستر ایونیزر پلاس Plasmaster Ionizer از آن دسته از فیلتر های تصفیه کننده هوا می باشد که در قسمت داخلی دستگاه واقع شده است. به کمک این فیلتر هوا که بیش از 3 میلیون یون دار می توان هوای آلوده را جذب و هوایی عاری از هرگونه میکروب، قارچ، کثیفی و... را به محیط تحویل داد.

قیمت کولرگازی 30000 ال جی چقدر است؟

از آن جایی که این محصولات ارتباط کاملی با تغییرات ارز و دلار دارند، قیمت آن ها به صورت لحظه ای در حال تغییر است. از این رو برای کسب اطلاعات بیشتر همواره سعی کنید با ما از طریق شماره تلفن های موجود در سایت تماس برقرار کنید تا کارشناسان ما بتوانند به صورت کاملا حرفه ای به شما عزیزان قیمت روز این محصول رو ارائه بدهند.

گاز مصرفی در کولرگازی 30 هزار شرکت ال جی چیست؟

مبحث گاز مصرفی نیز یکی از مه مترین مباحث در تهیه و تولید کولرگازی در شرکت های تولید کننده است چراکه در گذشته از گاز R22 در تهیه و تولید کولرهای گازی استفاده می شد اما متاسفانه پس از تحقیقات بیشمار در این زمینه، محققان به این نتیجه رسیدند که استفاده از این نوع از گاز می تواند باعث تخریب محیط زیست و آسیب پذیری لایه اوزون شود. در نتیجه استفاده از این گاز به صورت کلی منتفی و به جای آن از گاز R410 استفاده شد.

چرا باید از بانه خرید کنیم؟خرید از بانه دارای چه مشخصه هایی است؟

همان طور که می دانید شهر بانه یکی از شهر های مرزی کشور است که به دلیل قرار گیری در یک موقعیت جغرافیایی خاص همواره دارای محصولاتی با قیمتی بسیار مناسب می باشد و در حال حاضر در حال رقابت با بزرگترین بازار های داخلی کشور می باشد.

ما در تاپ فروش شرایطی را برای شما عزیزان مهیا کرده ایم تا شما بتوانید با خیالی آسوده از بانه و با ضمانتی کاملا ماندگار محصولات خانگی، مصرفی و... را تهیه و خریداری کنید.

سیستم انتقال بار و حمل و نقل آن به چه صورت است؟

از ان جایی که محصولات خانگی دارای حساسیت بسیار بالایی می باشند ارسال آن ها به صورت وانت بار و یا با نیسان به سراسر کشور ارسال می شود. در این صورت شما عزیزان می توانید هزینه محصول را درب منزل نیز پرداخت کنید. البته برای مطلع شدن از قیمت وانت تا محل سکونت خود، می توانید با ما در تماس باشید.

چگونه می توانم سایر برند های موجود در وبسایت شما را مشاهده کنم؟

به دلیل بزرگی بازار خرید و فروش کولرگازی همواره برند ها معتبری در این زمینه در حال فعالیت هستند، از جمله این برند ها می توان به موارد زیر اشاره نمود که هرکدام از آن ها با قدرت و کیفیت منحصر به فردی در بازار حضور فعال دارند.

  • کولر های گازی شرکت اجنرال
  • کولرهای گازی شرکت گری
  • کولرهای گازی شرکت سونی
  • و....

برای بررسی محصولات این دسته می توانید بر روی عناوین فوق کلیک کنید تا اطلاعات کامل تری را به دست آورید. در دسته های فوق انواع کولرگازی در طرح ها و مدل های متفاوت و متنوعی وجود دارد که می توانید هر کدام را متناسب با بودجه و سلیقه خود در نظر بگیرید.

برقراری ارتباط میان ظرفیت و متراژ محل نصب کولرگازی:

یکی از مواردی که حتما توصیه می کنیم شما عزیزان به آن توجه و دقت کافی داشته باشید مسئله برقراری ارتباط میان ظرفیت و همچنین متراژ محل نصب کولر است. در هنگام خرید حتما به متراژ و ظرفیت کولر خود توجه داشته باشید چراکه شما نمی توانید به عنوان مثال از کولرگازی 30 هزار ال جی در متراژ های بالای 120 الی 130 متری استفاده کنید زیرا در این صورت باعث افزایش بی اندازه فشار به دستگاه خواهید شد و در حالت کلی می تواند باعث افزایش انرژی و هزینه برق شود.

همواره نسبت زیر را برای تهیه و خرید کولرگازی در نظر داشته باشید تا بتوانید در انتهای کار خرید خوب و مناسبی را تجربه کنید. بررسی این موضوع به شما کمک می کند تا بتوانید سالیان سال از محصول خود بدون حتی کوچکترین دغدغه ای استفاده کنید.

کولرگازی 9 هزار مناسب برای مکان هایی با متراژ 12 متر است.

کولرگازی 12 هزار مناسب برای مکان هایی با متراژ 18 متر است.

کولرگازی 18 هزار مناسب برای مکان هایی با متراژ 18 الی 30 متر است.

کولرگازی 24 هزار مناسب برای مکان هایی با متراژ 70 متر است.

کولرگازی 30 هزار مناسب برای مکان هایی با متراژ 110 متر است.

کولرگازی 36 هزار مناسب برای مکان هایی با متراژ 130 متر است.

در صورت عدم رعایت متراژ و ظرفیت کولر چه مشکلاتی به وجود می آید؟

دوستان عزیز در نظر داشته باشید که در صورت عدم رعایت متراژ و ظرفیت کولر شما دچار مشکلاتی همانند: افزایش مصرف برق، افزایش توان محصول، کاهش عمر کولر، کاهش توان و... خواهید شد. در همین خصوص لازم است توجه داشته باشید که قبل از تهیه و خرید کولرگازی مناسب، ابتدا متراژ محیط را به خوبی استخراج کنید و سپس بر اساس متراژ، مناسب ترین ظرفیت کولر را تهیه و خریداری کنید.

بررسی تفاوت میان دوگاز R410 و R22 در چیست؟

از دیگر تفاوت های آشکار و بارزی که می توان در کولر های نسل جدید شاهد آن بود، حضور و وجود گاز R410 می باشد. چنانچه توجه داشته باشید برای خنک سازی مخزن کولر های گازی معمولی از گاز R22 استفاده می شد که پس از تحقیقات بسیار زیادی که در این زمینه انجام شد دانشمندان متوجه شدند که استفاده از این گاز در نهایت می تواند باعث آسیب به محیط زیست و لایه اوزون شود، بنابریان مصرف این گاز به سرعت متوقف شد و هم اکنون به جای آن از گاز محبوب با گرید انرژی A+++ استفاده می شود و به نوعی به دستگاه این اجازه را می دهد تا بتواند در سرعت های متغییر کار کند. جالب است بدانید این گاز می تواند مصرف برق را تا حدود 73 درصد کاهش دهد.

شرایط استفاده از کولرگازی به منظور افزایش میزان عمر آن به چه صورت است؟

پس از تهیه و خرید کولرگازی مبحث دیگری تحت عنوان نگهداری از آن مطرح می شود که شما عزیزان باید برای کسب اطلاعات بیشتر نکات زیر را همواره در نظر داشته باشید. همه ما می دانیم برای آن که بتوانیم سالیان سال از کولر گازی خود در فصول گرم و سرد سال استفاده کنیم ملزم به رعایت برخی از پیش نیاز ها خواهیم بود، در همین خصوص پیشنهاد می کنیم موارد زیر را با دفت اجرا کنید:

  • برق ورودی به کولر گازی شما به هیچ عنوان نباید نوسان داشته باشد.
  • به هیچ عنوان از دستگاه خود برای مدت زمان بسیار طولانی استفاده نکنید.
  • فیلتر هوای دستگاه را به مدت هر 30 روز یک بار مورد شستشو قرار دهید.
  • هنگامی که قصد دارید حالت سرمایش و گرمایش کولر گازی خود را تغییر دهید ابتدا مطمئن شوید که دستگاه شما در حالت خاموش قرار دارد.
  • به هیچ عنوان همزمان از کولر گازی و کولر آبی در یک محیط استفاده نکنید چراکه استفاده از کولر آبی باعث افزایش رطوبت محیط می شود و در نتیجه کولرگازی رطوبت حاصل را جذب خواهد کرد.
  • در هنگام خرید محصولات تهویه مطبوع همواره سعی کنید از بهترین برند های معتبر دنیا و نسل های آخر آن استفاده کنید.
  • هر محصول دارای یک کاتالوگ و دفترچه راهنما است که به این منظور می توانید از آن استفاده کنید تا راهنمایی های مورد نظر را به خوبی داشته باشید.
  • همواره توجه خود را به سیستم مدیریت مصرف انرژی داشته باشید. سعی کنید کولرگازی شما در خانواده محصولات کم مصرف قرار بگیرد. به همین موجب می توانید بخشی از هزینه های خود را مدیریت کنید.
  • به هیچ عنوان در طول روز حتی برای ساعتی اندک نیز کولر را به صورت روشن در محل رها نکنید چراکه در این صورت می توان شاهد افزایش هزینه های انرژی شد.
  • چنانچه در فصول گرم سال قصد دارید از این دستگاه به صورت شب تا صبح استفاده کنید به هیچ عنوان آن را بر روی درجه کم قرار ندهید.
  • در تابستان سعی کنید با کشیده پرده های اتاق، سالن و... از تابش مستقیم نور خورشید به داخل محیط اتاق، منزل و یا کار جلوگیری کنید. این مسئله می تواند تاثیر بسیار مناسبی در کاهش مصرفی انرژی کولر شما داشته باشد.

در مورد برند ال جی چه می دانیم؟

برند ال جی یکی از برند های برتر در زمینه تهیه و تولید محصولات الکتریکی است که تا به امروز نقش بسیار مهمی را در بازار های داخلی و خارجی ایفا کرده است. ال جی در سال 1985 توسط مدیری موفق به نام کوو این هوی تاسیس و راه اندازی شد و در همان ابتدا با تغییر در محصولات خود به خوبی توانست تمامی نگاه ها را به سوی خود جذب کند. این شرکت که یکی از رقیبان سرسخت برند سامسونگ، اجنرال، گری و... می باشد به خوبی توانست با تنوع و ساختاری جدید در محصولات خود پس از مدتی حرف اول را در بازار بزند.

ال جی که شعار آن « زندگی خوب است » Life’s Good تا به امروز به خوبی توانسته است مهر تاییدی بر شعار همیشگی خود داشته باشد و آسابش و راحتی را برای مصرف کنندگان خود به وجود آورد.

چه نیازی به تهیه و استفاده از کولرگازی داریم؟

کولرهای گازی یکی از محصولات بسیار پرمصرف و متداول امروزی هستند که به دلیل ماهیت های متفاوت و منحصر به فردی که در مقایسه با کولرهای آبی دارند همواره در معرض مصرف بیشتر می باشند. یکی از این معیار ها می توان به وجود سیستم دی سی اینورتر و سایر سیستم های دیگر اشاره نمود که به موجب آن می توان تاثیرات بسیار زیادی در کاهش و همچنین صرفه جوبی در مصرف برق و انرژی داشت.

همچنین کولرهای گازی قادر هستند تا محیط شما را در کمترین زمان ممکن به خوبی خنک و یا گرم سازند که این موضوع از سایر محصولات دیگر بر نمی آید، همین تفاوت ها باعث شده است تا کولرگازی محصولی متداول تر به نظر برسد.

جمع بندی قسمت کولرگازی 30000 ال جی

در این قسمت ما اطلاعات کاملی از نحوه تهیه و خرید کولرگازی 30000 ال جی در اختیار شما عزیزان قرار دادیم. چنانچه قصد تهیه و خرید این محصول را دارید می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره تلفن های موجود در وبسایت با ما در ارتباط باشید تا قبل از خرید به صورت رایگان تمامی سوالات در ذهن شما توسط کارشناسان ما به خوبی داده شود.

 



:: برچسب‌ها: مشخصات کامل کولر گازی 30000 ال جی ,
:: بازدید از این مطلب : 346
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohsen

از قدیم تا به امروز سیستم های گرمایشی و سرمایشی مختلفی برای رفاه و آسایش حال مردم تولید شده است، امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی سیستم هایی طراحی شده، که تنها با استفاده از یک دستگاه می توان تولید هوای سرد و گرم را در کنار هم داشت.(کمپانی گرین green) یکی از کمپانی های بسیار مطرح در زمینه تولید کولر گازی، داکت اسپلیت گرین، هواساز و... در دنیا می باشد.

این کمپانی توانسته با بکارگیری علم روز اروپا و کادر حرفه ای و مجرب و با استفاده از تجهیزات فوق پیشرفته و بروز، محصولات بسیار با کیفیت و مرغوبی را به بازار عرضه کند و با هدف ارزش دادن به خواسته های مشتری، حفظ رضایت مشتری و خریداران و همچنین حفظ منابع محیط زیست به کار خود همچنان ادامه دهد.

کاربرد داکت اسپلیت گرین

محصولات با برند مطرح گرین در دو طیف مصرف خانگی و مصارف صنعتی در بازار موجود می باشد، که مناسب خانه های مسکونی، ادارات، مراکز تجاری، هتل ها، بیمارستان ها و ... است.

یکی از محصولات بسیار پرفروش و پر طرفدار این کمپانی داکت اسپلیت گرین می باشد که در حال حاضر یکی از پرکاربرد ترین و بروزترین تجهیزات گرمایشی و سرمایشی در دنیا می باشد، با استفاده از این دستگاه می توان، کیفیت هوای اطراف را بالا برد و از هوای مطبوع لذت برد. همچنین این دستگاه دارای ارتفاع بسیار خوب و مناسب برای نصب می باشد.

کمپرسور داکت اسپلیت green دارای 5 سال گارانتی می باشد و سایر قطعات این دستگاه شامل گارانتی دو ساله می شوند. حال در ادامه به بررسی دقیق ویژگی ها و مزایای داکت اسپلیت گرین می پردازیم.

کاربرد داکت اسپلیت گرین

ویژگی های داکت اسپلیت گرین

همان طور که گفته شد، داکت اسپلیت یا همان اسپلیت های کانالی در حال حاضر یکی از رایج ترین محصولات تهویه ی مطبوع می باشد، اجزای اصلی تشکیل دهنده داکت اسپلیت گرین از یک هواساز داخلی و یک کندانسور در خارج تشکیل شده است، که با استفاده از لوله هایی از جنس مس به هم متصل شده اند.داکت اسپلیت ها دو نوع می باشند. یکی داکت اسپلیت اینورتر و دیگری داکت اسپلیت معمولی. داکت اینورتری دارای دور موتور متغیر هستند و داکت اسپلیت معمولی دارای دور موتور ثابت است.

مصرف انرژی داکت اسپلیت گرین اینورتر بسیار پایین می باشد، که بیشتر برق مصرفی این دستگاه در زمان روشن کردن اسپلیت است، به همین دلیل انتخاب مناسبی برای روزهای گرم و سرد سال می باشد.کمپرسور دیجیتالی این دستگاه به این صورت است که، زمانی که میزان مصرف کاهش می یابد، دور موتور به صورت اتومات کم می شود و همچنین زمانی که میزان مصرف افزایش می یابد دور موتور هم افزایش می یابد.

میزان مصرف انرژی و صدای داکت اسپلیت گرین بسیار پایین می باشد. به طور کلی داکت اسپلیت همان کولر گازی است، ولی با کمی تفاوت.در کولر گازی، یونیت های داخلی به صورت روکار و بر روی دیوار نصب می شود ولی این یونیت ها در داکت اسپلیت در داخل دیوار نصب می شود و قابل رویت نیست و هوا مطبوع را از طریق دریچه ها به داخل هدایت می کند.

همچنین میزان گرما و سرمای تولید شده توسط داکت اسپلیت ها بیشتر از کولر گازی می باشد. یکی از بهترین داکت اسپلیت های موجود در بازار داکت اسپلیت گرین می باشد. حال در ادامه به بررسی مزایای اصلی این دستگاه می پردازیم.

مزایای داکت اسپلیت گرین

داکت اسپلیت گرین یکی از محصولات بسیار پرطرفدار و با کیفیت کمپانی تهیه هوای مطبوع گرین می باشد.این داکت اسپلیت ها دارای مزایای بسیاری هستند. هوای تازه و مطبوع مورد نیاز همه ماست، چه در خانه چه در محیط کار و ... . یکی از مزایای بسیار مهم داکت اسپلیت گرین، داشتن فیلتراسیون هوا می باشد، که باعث از بین بردن رطوبت و کاهش میزان آلودگی می شود.

این دستگاه دارای کارکرد گرمایشی بسیار بالایی است و دارای صدای بسیار کمی می باشد.از دیگر مزایای داکت اسپلیت گرین این است که میزان اکسیژن لازم محیط خانه یا واحد های تجاری و ... را تامین می کند و هوای بسیار مطبوعی را تولید می کند.با نصب داکت اسپلیت ها دیگر خبری از حجم بالایی سیم های مسی نیست، و از دیگر مزایای مهم این دستگاه کاهش میزان کابل های مسی و کاهش لوله کشی های آب گرم می باشد.

این داکت اسپلیت ها باعث می شود نمایی زیبایی به دکوراسیون و معماری داخلی خانه بدهد، اگر فضای کمی دارید، حتی می توانید این دستگاه ها را به صورت افقی نصب کرده تا فضای کمتری را اشغال کنید.

در صورت بروز مشکل و خرابی تعمیر این دستگاه بسیار راحت می باشد، و این دستگاه متناسب برای هر شرایط آب و هوایی می باشد. عمر این دستگاه ها بالاست، می توان به سرعت هوای سرد و گرم را در محل مورد نظر دریافت کرد. داکت اسپلیت گرین در مقابل کیفیت و کارایی که دارد، از قیمت بسیار مناسبی هم برخوردار است که نظر بیشتر خریداران را به خود ترغیب می کند.

نصب داکت اسپلیت گرین

همان طور که گفته شد، داکت اسپلیت گرین یکی از برگزیده های سیستم تهویه ای مطبوع در بازار جهانی است. داکت اسپلیت را می توان، در مناطق مختلفی از خانه، مراکز تجاری، هتل ها، محل کار و ... نصب کرد و از هوای دل انگیز و رضایت بخشی که تولید می کند، نهایت استفاده را برد.نصب داکت اسپلیت گرین نیاز با دانش مخصوص به خود را دارد، و برای این کار باید از کارشناسان و نصابان حرفه ای در این زمینه کمک گرفت، تا بتوان از تمامی امکانات داکت اسپلیت استفاده کرد.

به طور کلی اول باید ظرفیت داکت اسپلیت را بررسی کرده و این ظرفیت باید متناسب با متراژ خانه باشد، در مرحله بعدی باید کانال کشی به درستی و اصولی انجام شود، یعنی متناسب با هر منطقه ای که نیاز است.دریچه نصب شود. معمولا برای خانه هایی با متراژ متوسط یک داکت اسپلیت جوابگو می باشد. هر اتاق نیاز به دو دریچه دارد، یکی از دریچه ها برای ورود هوای تازه و سالم و دریچه دیگر برای خارج کردن هوای نامطبوع می باشد.

اگر نصب داکت اسپلیت گرین توسط افراد حرفه ای و مجرب صورت بگیرد در مسیر داکت اسپلیت ها با مشکلی روبرو نخواهید شد، و دستگاه هیچ گونه نقصی نخواهد داشت، و می توانید از همه امکانات دستگاه استفاده کنید.

راهنمای خرید داکت اسپلیت گرین

در زمان خرید داکت اسپلیت باید نکاتی را در نظر گرفت، و باید آنها را رعایت کرد. دو اصل مهم اساسی در انتخاب و خرید داکت اسپلیت گرین، یکی انتخاب دستگاه است و دیگری نحوه ی اجرای آن.نحوه نصب دستگاه بسیار حائز اهمیت می باشد، که همان طور که گفته شد، باید توسط افراد حرفه ای انجام شود. نکته دیگری که در زمان خرید داکت اسپلیت باید توجه داشت، ظرفیت دستگاه است. ظرفیت دستگاه باید متناسب با متراژ خانه، موقعیت محل مورد نظر و کاربرد انتخاب شود. به طور مثال برای رستوران ها باید از داکت اسپلیت گرین با ظرفیت بالا استفاده کرد، که جوابگو محیط باشد.

یا برای مناطق گرم و بزرگ باید از دستگاه هایی با ظرفیت بالا تر استفاده کرد. اگر برای مکان هایی با متراژ کم از دستگاه هایی با ظرفیت بالا استفاده شود، با مشکلاتی از قبیل مصرف انرژی زیاد و ... مواجه می شوید.نکته بعدی که باید در انتخاب داکت اسپلیت ها توجه کرد، مصرف انرژی می باشد. مصرف انرژی موضوعی است که باید همیشه در زمان خرید هر گونه لوازم برقی به آن توجه داشت.

دستگاهی ارزش خرید دارد که بازدهی بالا در مقابل مصرف انرژی پایین داشته باشد. داکت اسپلیت گرین یکی از آن دسته از محصولاتی است، که در مقابل بازدهی و کیفیت بالایی که دارد، از مصرف انرژی پایینی برخوردار است.در سایت مرجع و فروشگاهی تأسیسات دات کام، مشخصات فنی و قیمت های تضمین شده انواع تجهیزات تاسیساتی ، خرید آنلاین تاسیسات با ضمانت نامه اصلی، جهت ایجاد اعتماد، برای شما عزیزان ارائه گردیده است. تا خرید اینترنتی امن و تضمین شده ای داشته باشید.

برای دانلود رایگان کاتالوگ داکت اسپلیت گرین روی لینک زیر کلیک کنید:

https://tasisat.com/wp-content/uploads/2020/06/green-duct-split-guide.pdf



:: برچسب‌ها: خرید داکت اسپلیت گرین ,
:: بازدید از این مطلب : 589
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohsen

قبل از اینکه به مقایسه کاندوم خاردار یا کاندوم معمولی بپردازیم، و به دنبال پاسخ سوال "کاندوم خاردار بهتر است یا معمولی" باشیم، اولین سوالی که هر مصرف کننده باید از خود داشته باشد این است که هنگام رابطه جنسی با کدام کاندوم راحت‌تر هست!

انتخاب کاندوم تنها به مقدار لذت بردن مرد و زن از رابطه جنسی مربوط نمی شود. برای همین استفاده هریک از محصولات جنسی رضایت زوجین شرط اصلی است. کاندوم خاردار برای لذت بیشتر در روابط جنسی زن و مرد است، این درحالی است که کاندوم معمولی پرکاربردترین نوع کاندوم در دنیا است.

در مقایسه جلوگیری از بارداری استفاده، کاندوم خاردار در برابر کاندوم ساده با هم تفاوت های زیادی دارند و میزان جلوگیری از ورود اسپرم به داخل رحم زن در کاندوم ساده بسیار بیشتر است.

نحوه عملکرد کاندوم خاردار چگونه است؟

امروزه محصولاتی مانند کاندوم های خاردار، شیاردار، تاخیری و طعم دار از انواع کاندوم های پرطرفدار شرکت های تولیدی هستند که هر کدام در صدد پاسخ گویی به بخشی از نیازهای زوجین و با تمرکز بر افزایش لذت جنسی زن و شوهر و رفع معایب استفاده از انواع کاندوم از جمله کم شدن لذت جنسی و کاهش انتقال گرمای نواحی جنسی بوده، تلاش زیادی شده است و محصولاتی مانند کاندوم های خاردار و معمولی و خیلی نازک به سبد تولیدات خود اضافه کرده اند.

کاندوم های خاردار از یکسری برآمدگی روی سطح کاندوم تشکیل شده اند که همه نواحی کاندوم را پوشانده است و کاندوم های شیاردار نیز از گروه خاردارها است که یکسری برآمدگی هایی که حول محور کاندوم را پوشانده، تشکیل شده است. این برآمدگی ها و برجستگی ها سبب افزایش اصطکاک میان بافت واژن و آلت پوشیده شده با کاندوم میشود و همین امر تحریک پذیری زنان را هنگام رابطه جنسی و دخول به شدت افزایش میدهد و تجربه داشتن یک رابطه کامل همرا با ارگاسم را برای آن ها بوجود میاورد.

در برخی مدل های موجود در بازار این دو ویژگی با همدیگر ترکیب شده و محصول پرطرفداری را عرضه کرده اند. همچنین یکسری از کاندوم های شیاردار که برجستگی هایی را در قسمت پایه کاندوم دارند میتوانند سبب تحریک عضو کلیتوریس در زنان شده و لذت مضاعفی را از رابطه به ارمغان آورند.

مزایای استفاده از کاندوم معمولی

  •  استفاده از کاندوم بهترین راه برای جلوگیری از ابتلا به عفونت مقاربتی است.
  •  کاندوم را می توان به راحتی در فروشگاه های مواد غذایی معمولی خریداری کرد، که باعث می شود آنها برای بسیاری از افراد به راحتی قابل دسترسی باشند.
  •  کاندوم معمولی مزیت این را دارد که حتی پس از مقاربت جنسی در محل خود بماند ، بر خلاف کاندوم های خاردار که ممکن است هنگام رابطه جنسی نعوظ مرد را از بین ببرد.
  •  استفاده از کاندوم معمولی به زن و مرد اجازه می دهد تا از یک روش ساده مسئولیت جلوگیری از بارداری ناخواسته را بر عهده بگیرند.

چه کسی از چه کاندومی استفاده کند؟

استفاده از کاندوم های خاردار و شیاردار عموما میان زوجین میانسال و زنانی که به دلایل مختلف از جمله زایمان طبیعی دچار گشادی واژن شده اند رایج تر است و به زوج های جوان که تعداد دفعات رابطه جنسی آن ها زیاد نبوده توصیه نمیشود و کاندوم های معمولی به همراه ژل روان کننده لوبریکانت بهترین انتخاب است.

لذت کاندوم معمولی بیشتر است یا خاردار؟

در مقایسه و تفاوت های میان کاندوم های معمولی و خاردار و با استناد به مقاله ای در رابطه با میزان لذت جنسی میان رابطه با کاندوم ساده و نوع خاردار، اکثرمردان اذعان داشتند که رابطه بدون کاندوم برای آن ها در مقایسه با رابطه جنسی محافظت شده با انواع کاندوم لذت بخش تر بوده است اما، میزان کم شدن این لذت در میان خانم ها در مقایسه با اکثر مردان کمتر بوده است.

 به عنوان پیشنهاد استفاده ازانواع کاندوم خاردار و یا معمولی که تحریک پذیری طرفین را بیشتر میکند، مثل کاندوم های دارای برجستگی های زیاد که افزایش دهنده اصطکاک بین آلت و واژن را بیشتر می کند و رابطه جنسی چند برابر لذت بخش تر می شود.

یا کاندوم های تاخیری که تایم رابطه جنسی زن و شوهر را بیشتر می کند را به شما توصیه می کنیم . همچنین استفاده از کاندوم های ساده که ممکن است احساس لذت بخش رابطه را کمی کاهش دهد، به دلیل مزایایی که در جلوگیری از انتقال بیماری های مقاربتی و بارداری ناخواسته دارد به نفع طرفین است قطعا توصیه شده است.

 یکی از مهمترین دلایل داشتن رابطه جنسی لذت بردن است. برخی افراد معتقدند در هنگام استفاده از کاندوم های معمولی این لذت کمتر شده و گرمای اندام جنسی در مقایسه با زمانی که بدون کاندوم رابطه برقرار می شود کمتر بوده و تمایل به استفاده از کاندوم را در آن ها کمتر می کند.

 پس پیشنهاد بهتر استفاده از کاندوم های خاردار و همینطور برای زوجین جوان، استفاده از کاندوم های خیلی نازک است.

روشهای پیشگیری از بارداری زیادی وجود دارد که زن و شوهر در یک رابطه جنسی، استفاده از آنها را انتخاب کنند.  با این حال، برای پیشگیری از بارداری کاندوم معمولی سریعترین انتخاب است. در صورت استفاده صحیح ، هر دو کاندوم معمولی و خاردار در جلوگیری از بارداری ناخواسته بسیار مؤثر هستند.

آیا کاندوم خاردار و معمولی از بارداری جلوگیری میکنند؟

هیچ روش پیشگیری از بارداری 100٪ مؤثر نیست ، اما کاندوم ها به طور کلی یک هدف مشترک دارند.  21٪ احتمال باردار شدن در هنگام استفاده از کاندوم معمولی وجود دارد.  14٪ احتمال بارداری هنگام استفاده از کاندوم خاردار است.  شما می توانید از یکی از کاندوم ها استفاده کنید.  کاندوم های معمولی و کاندوم خاردار با هم قابل استفاده نیستند.

آیا اندازه کاندوم مهم است؟

اگر از کاندوم مناسب استفاده نکنید رابطه جنسی می تواند ناراحت کننده باشد.  کاندوم خارجی خیلی بزرگ یا حتی خیلی کوچک می تواند آلت تناسلی شما را اذیت کند و خطر بارداری یا انتقال بیماری را افزایش دهد.  همچنین می تواند بر توانایی شما در ارگاسم تأثیر بگذارد. به همین دلیل دانستن اندازه کاندوم شما برای رابطه جنسی ایمن و لذت بخش از اهمیت زیادی برخوردار است.



:: برچسب‌ها: کاندوم خاردار بهتر است یا معمولی ,
:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohsen

وب سایت شما باید بتواند تمام ابزارها را با سرعت کامل نصب کند. سرعت پایین صفحه می تواند بر کیفیت وب سایت شما تأثیر منفی بگذارد. محتوا یکی از مهمترین جنبه های سئو است. با سئو ، اخبار پادشاه است و می توان تأثیر این دولت را بیش از ادبیات دید! اما نه هر نت !

اطلاعات خود را کاملاً وارد کنید و نام و آدرس کار خود را به درستی وارد کنید. البته عکس گرفتن از مطالب شما می تواند در بهینه سازی موتور جستجو در سایت شما کمک کند. محتوای ویدیویی کلید موفقیت در تمام طول صفحه اول Google است. این کار را بهتر است در خرید بک لینک تضمینی از سایت های فروش بک لینک رعایت کنید.

اگر در پاسخ به این سؤال که چگونه در اولین صفحه Google قرار بگیرید ، پاسخ صحیحی ندارید ، مقدار طبیعی ترافیک و کلیدهایی را که ارزش وقت و سرمایه گذاری در صنعت SEO را دارند ، از دست خواهید داد. شما نمی توانید.

قیمت خرید بک لینک تضمینی

پیوند به سایت خود را با کلمات کلیدی و کلمات کلیدی اجرا کنید. می توانید از آموزش های دیگر در صفحه اول و بخش سوم گوگل استفاده کنید.

برای اطمینان از اینکه تمام برچسب در Google ظاهر می شود ، بیش از 65 نویسه فکر نکنید.

نامه ها مهمترین قسمت مطالب شما هستند. بدون نامهای استرس زا و قانع کننده ، ممکن است نتوانید با موفقیت در صفحه اول Google تکمیل کنید. پس بد نیست از فروشنده ای بک لینک بخرید که کیفیت بک لینک را تضمین کند. برای دیدن نظرات و پیشنهادات Google در انتهای صفحات جستجو از جستجوی Google استفاده کنید.



:: برچسب‌ها: خرید بک لینک تضمینی ,
:: بازدید از این مطلب : 36938
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohsen

حال که با ما همراه هستید قصد داریم گوشی ایفون6 را به طور کامل بررسی کنیم و ویژگیها و امکاناتی که این گوشی رویایی دارد را با شما در میان بگذاریم ، این گوشی از گوشی هایی است که در ایران طرفداران زیادی دارد ، همچنین اگر تا آخر این مقاله با ما همراه باشید یک پیشنهاد برای محافظت هرچه بیشتر از آیفونتان به شما میدهیم

سری گوشی های قدیمی آیفون

اپل جدیدا گوشی‌های آیفون جدید خود را با صفحه‌نمایش‌های 4.7 و 5.5 اینچی معرفی کرد. این آیفون‌ها که به اعتقاد اپل بهترین گوشی‌های دنیا هستند نسبت به iPhone 5S تغییرات زیادی داشته‌اند. اگر می‌خواهید خلاصه‌ای از این ویژگی‌ها را به همراه تصاویر رسمی ببینید

از آن‌جا که اندازه صفحه‌نمایش و در نتیجه اندازه گوشی‌ها بزرگتر شده است طراحی سابق با لبه‌های تیز ارگونومی خوبی نداشته و اپل به طراحی جدیدی با لبه‌های خمیده روی آورده است. آیفون 6 حالا تنها 6.6 میلی‌متر و آیفون 6 پلاس هم 7.1 میلی‌متر ضخامت دارند.

بالاخره اپل برای این‌که سهم بیشتری از بازار را از دست ندهد به گوشی‌های با صفحه‌نمایش بزرگتر روی آورده است. آیفون 6 با صفحه‌نمایش 4.7 اینچی وضوحی برابر با 750 در 1334 پیکسل (تراکم پیکسلی 326 پیکسل بر اینچ) و آیفون 6 پلاس با صفحه‌نمایش 5.5 اینچی وضوح فول اچ‌دی یعنی 1080 در 1920 پیکسل و در نتیجه تراکم پیکسلی حتی بیشتر 401 پیکسل بر اینچ را داراست.

چیپست Apple A8 در آیفون‌های جدید نسبت به نسل قبلی 30 درصد از نظر پردازشی و 50 درصد از نظر گرافیکی بهبود داشته است. همچنین با وجود اینکه آیفون 6 کماکان یک گیگابایت رم در اختیار دارد اما آیفون 6 پلاس رم دو گیگابایتی را به همراه خواهد داشت. گفته می‌شود پردازنده جدید نسبت به اولین آیفون اپل 84 برابر سریع‌تر شده است!

با وجود حفظ وضوح 8 مگاپیکسلی و اندازه پیکسل 1.5 میکرون و گشادگی f/2.2 حالا فناوری‌های جدیدی در دل آن قرار گرفته است. فیلمبرداری 1080p در آیفون‌های جدید حالا با سرعت 30 یا 60 فریم بر ثانیه انجام گرفته و فیلمبرداری آهسته هم سرعت خیره‌کننده 240 فریم بر ثانیه را دارد.

آیفون 6 پلاس همچنین بالاخره به لرزش‌گیر اپتیکال مجهز شده در صورتی که آیفون 6 به لرزش‌گیر دیجیتال قناعت کرده است. با قابلیت Focus Pixel فوکوس روی تصاویر با فناوری Phase detection سریع‌تر انجام می‌شود و لرزش‌گیر خودکار نیز 4 تصویر با سرعت بالا ثبت کرده و آن‌ها را برای حذف نویز و بهترین نتیجه با یکدیگر تلفیق می‌کند.

تصاویر پانوراما حالا وضوحی برابر با 43 مگاپیکسل داشته و همچنین امکان فیلمبرداری زمان‌گریز Timelapse نیز به صورت خودکار وجود دارد.

آیفون‌های جدید بالاخره به لطف فناوری WiFi/ac از وای‌فای با سرعت یک گیگابیت بر ثانیه پشتیبانی می‌کنند و همچنین امکان تماس وای‌فای نیز وجود دارد.

بالاخره اپل نسخه 128 گیگابایتی را نیز به آیفون‌ها اضافه کرده است. آیفون 5S و 5C حالا صد دلار ارزان‌تر شده و احتمالاً آیفون 6 آنلاک شده با قیمت فعلی آیفون 5اس یعنی 649 دلار برای مدل 16 گیگابایتی عرضه خواهد شد. مدل بزرگتر یعنی آیفون 6 پلاس نیز از قیمت پایه 749 دلار عرضه می‌شود

پس از خرید گوشی محافظت از آن در اولویت اول قرار دارد ، شما بابت گوشی ای که خریداری کرده اید زحمت بسیاری کشیده اید و خرید قاب فانتزی آیفون 6 پیشنهادیست که نمیتوانید رد کنید ، وجود یک قاب فانتزی آیفون6 نه تنها گوشی شما را زیبا میکند ، بلکه باعث جلوگیری از هرگونه آسیب به گوشی شما دربرابر آسیب های احتمالی میشود ، وجود یک قاب زیبا و محافظتی برای آیفونتان را جدی بگیرید

 

 



:: برچسب‌ها: خرید قاب فانتزی آیفون 6 ,
:: بازدید از این مطلب : 485
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohsen

با گذشت زمان و پیشرفت فناوری نیاز و تقاضا به استفاده از کامپیوترهای شخصی و کالای دیجیتال روز به روز افزایش یافته است. این امر بدیهی است که هیچ یک از قطعات دیجیتال و کامپیوترهای شخصی ایده آل نبوده و امکان خرابی و ایجاد مشکلاتی  وجود دارد. همین امر باعث یه وجود آمدن نیاز و تقاضا از طرف استفاده کنندگان کالاهای دیجیتال به شرکت ها و تیم هایی که بتوانند این نیاز را یرطرف کنند شده است در ادامه با بلاگتن همراه باشید.

شرکت ایسوس

شرکت ایسوس (AsusTek Computer Inc) یک شرکت چندملیتی تایوانی هست که در زمینه ساخت محصولات مرتبط با فناوری اطلاعات فعالیت میکند

ناگفته نماند که شرکت ایسوس سومین تولیدکننده برتر لپ‌تاپ در جهان و با اختصاص چهل درصد از سهم بازار مادربورد به خود بزرگ ترین تولید کننده مادر بورد هست.

شرکت ایسوستک که معمولاً با نام اختصاری ایسوس (یا آسوس) شناخته می‌شود، در تاریخ ۲ آوریل ۱۹۹۰ توسط چهار مهندس کامپیوتر در تایوان تأسیس شد. ایده تاسیس ایسوس توسط مهندسان اسبق شرکت ایسر شکل گرفته و در نهایت افرادی مانند TH Tung ،Ted Hsu ،Wayne Hsieh و MT Liao به عنوان اولین هیئت مدیره و بنیانگذاران ایسوس معرفی شدند. نام کمپانی ایسوس از ۴ حرف آخر کلمه پگاسوس (اسب بالدار افسانه‌های یونان باستان) گرفته شده‌است.

این کمپانی در سال 198 میلادی تاسیس گردیده است ایسوس با هدف ایجاد محصولاتی برای زندگی هوشمندانه امروز و فردا،با نام تجاری ایسوس پای به عرصه دنیای انفورماتیک گذاشت. مادربرد  ایسوس یکی از اولین تولیدات این کمپانی محسوب میگردد. این کمپانی در ادامه روند رو به رشد خود تا اواخر سال 2018 میلادی تولیدات کم نظیر و قابل توجهی از جمله نوت بوک های عامه پسند گوشی های هوشمند زنفون و در ادامه در ساخت ربات خانگی هوشمند زنبو به موفقیتهای چشم گیری دست پیدا کرده است.

در سال 2015 و 2016 مجله فورچون کمپانی ایسوس را به عنوان یکی از تحسین برانگیزترین کمپانی های جهان معرفی نمود و در ادامه روند رو به رشد خود در چهار سال گذشته رتبه با ارزش ترین کمپانی بین المللی کشور تایوان را به خود اختصاص داده است.

کسب بیش از 4300 جایزه و عنوان و درآمد تقریبی 13.3 میلیون دلار در سال 2016 تایید کننده این موضوع میباشد.

لپ تاپ های ایسوس

لپ تاپ ایسوس طرفداران زیادی در بازاردنیا و ایران پیدا کرده و خیلی ها فکر میکنند که لپ تاپ ایسوس از بسیاری از مارک های دیگر لپ تاپ بهتره و ایسوس رو در اولویت قرار میدن. چون  شرکت ایسوس خودش تولید کننده سخت افزار و بخصوص مادربورد های حرفه ای و قابل اعتماد در دنیاست.همچنین لپ تاپ ایسوس از نظر امکانات سخت افزاری و تکنولوژی هایی که داخلش استفاده میشه ، همیشه یه سر و گردن از مارک های هم قیمتش بالاتر بوده دسته بندی انواع لپ تاپ ایسوس Asus

■ لپ تاپ ایسوس خانواده (Thin & Light) باریک و سبک یا سری U یا S

■ لپ تاپ ایسوس خانواده ( Multimedia ) چند رسانه ای یا سری N

■ لپ تاپ ایسوس خانواده (Gaming ) مخصوص بازی یا سری G

■ لپ تاپ ایسوس خانواده (Everyday Computing ) کارهای کامپیوتری روزمره یا معمولی یا سری X و سری K

سری N ، سری K  ، سری X و … همگی زیر مجموعه ای از دسته بندی بالا هستند .

تعمیرات لپ تاپ های ایسوس

همانطور که در ابتدای مقاله گفتیم هیچ یک از کالاهای دیجیتال ایده آل نبوده و

احتمال بروز مشکل وجود دارد حتی برای  لپ تاپ های ایسوس . در همین راستا برای حل مشکلات ایجاد شده برای شما کاربران لپتاپ های ایسوس شرکت تعمیرات لپ تاپایسوس تاسیس گردیده است .

این شرکت مجموعه ای از تیم فنی و حرفه ای و کارشناسانی مجرب است که با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات در حداقل زمان مشکلات شما عزیزان را میتواند برطرف کند.



:: برچسب‌ها: ایسوس ,
:: بازدید از این مطلب : 378
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohsen

اگر شما نیز جزو افرادی هستید که به تازگی فعالیت خود را در اینستاگرام شروع کرده اند، احتمالاً درباره خرید لایک و فالوور ایرانی، خرید کامنت اینستاگرام، خرید ویو و... شنیده اید. خرید اینگونه خدمات مانند خرید فالوور ایرانی برای دیده شدن پیج شما در اینستاگرام مزایا و معایبی به همراه دارد. به طور قطع با بالا رفتن عدد فالوورهای شما، اعتماد بازدیدکنندگان پیج بیشتر خواهد شد و افزایش تعداد لایک های هر مطلب نیز باعث محبوب به شمار رفتن آن پست و در نتیجه افزایش مشتریان و مخاطبان کسب و کار شما می شود. اما خرید لایک و فالوور برای اینستاگرام معایبی نیز به همراه دارد. با ما همراه شوید.

 

چرا برای توسعه کسب و کار خود به اینستاگرام نیاز دارید

 

اگر برای توسعه و دیده شدن کسب و کار خود از اینستاگرام استفاده نمی کنید، بهتر است بدانید فرصت بسیار بزرگی را از دست داده اید؛ پس هرچه زودتر فعالیت مناسب در اینستاگرام را در برنامه های کاری خود قرار دهید و قدمی بزرگ تر به سوی اهدافِ کاری خود بردارید. اما به راستی چرا اینستاگرام از مهم ترین ابزارهای بازاریابی است؟

1.ارتباط مستقیم با کاربران

اینستاگرام بستری بسیار مناسب برای ارتباط مستقیم با کاربران است. در اینستاگرام می توانید با مشاهده نظرات و پیشنهادات کاربران، کسب و کار خود را بهبود دهید و محبوبیت خود را بیش از پیش افزایش دهید. همچنین تعامل داشتن با مخاطبان، می تواند نشان دهنده پویایی و زنده بودن کسب و کار شما شود و این امر به خودیِ خود، هوادارانِ شما را افزایش خواهد داد.

2. لزوم محتوای بصری

اینستاگرام محیطی برای به اشتراک گذاری انواع تصویر و ویدیو است. بهتر است بدانید انتشار تصاویری از محیط کاری، جو و فضای میان کارمندان و پروسه کاری می تواند تاثیری عظیم در ایجاد حس نزدیکی و جذب مخاطبان داشته باشد. همچنین با انتشار تصاویر مرتبط در مناسبت های مختلف، هر روزه توجه و فعالیت خود را به کاربران دیگر یادآوری کنید.

3. زیر نظر گرفتن فعالیت های رقبا

با حضور در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، می توانید هر روزه شاهد فعالیت رقبای خود نیز باشید. همواره بررسی کنید که رقیب هایتان از چه راه هایی برای تبلیغات استفاده می کنند و چگونه با مشتریان و مخاطبان خود ارتباط برقرار می کنند. همچنین تعداد فالوورها و لایک های صفحه های رقیب، محبوبیت کسب و کار آن ها را به شما نشان می دهد. البته می توانید با خرید لایک ایرانی و فالوور ایرانی، خیال خود را از برتری میان دیگر رقبا راحت کنید.

 

 

 

 

انواع لایک و فالوور اینستاگرام

همانطور که گفتیم، از روش های برتری میان دیگر رقبا در اینستاگرام، خرید لایک و فالوور ایرانی است. اگر قصد ارتقا برند خود را با استفاده از اینستاگرام دارید، بهتر است به سرعت ترافیک پیج خود را بالا ببرید. خرید فالوور ارزان از جمله راه های موجود است. انواع لایک و فالوور اینستاگرام به شرح زیر است: لایک و فالوور ایرانی لایک و فالوور خارجی لایک و فالوور واقعی لایک و فالوور فیک در ادامه به توضیح تفاوت های هریک از این موارد خواهیم پرداخت.

تفاوت لایک و فالوور ایرانی و خارجی

همانطور که گفتیم، با افزایش تعداد فالوورها و لایک های مطالب، محبوبیت شما در میان کاربران افزایش می یابد. اگر قصد خرید فالوور ارزان برای پیج خود را دارید، بهتر است درباره انواع مختلف لایک و فالوور بدانید. به طور کلی می توان لایک و فالوورها را به دو دسته ایرانی و خارجی تقسیم کرد. لایک و فالوور ایرانی و خارجی هر دو یک نوع اکانت هستند؛ اما نام و تصویر آنها متفاوت است. اگر کسب و کار شما ایرانی است و قصد ارائه خدمات به کاربران ایرانی را دارید، خرید لایک و فالوور ایرانی بهترین گزینه است. با خرید لایک و فالوور خارجی، تصاویر و مطالب شما برای افراد خارج از کشور نمایش داده می شوند. به همین علت، لایک ها و فالوورهای خارجی هیچ سودی برای شما نخواهند داشت.

تفاوت لایک و فالوور واقعی و فیک

تفاوت عمده میان فالوورهای فیک و واقعی، فعالیت آن هاست. فالوورهای فیک هیچگونه فعالیتی در اینستاگرام ندارند. اما فالوورهای واقعی، دارای نام و تصاویر واقعی هستند و مانند هر یک از ما، در اینستاگرام فعالیت می کنند. با دانستن این موضوع، حتما متوجه شده اید که خرید لایک و فالوور ایرانی واقعی بهترین گزینه برای توسعه و دیده شدن صفحه شما در اینستاگرام است. ، ما برای فروش لایک و فالوورهای ایرانی باکیفیت همواره در کنار شما خواهد بود

مزایا و معایب خرید لایک و فالوور ایرانی

خرید فالوور و لایک برای پیج اینستاگرامی، می تواند راه حلی عالی برای ارتقا برند شما در فضای مجازی باشد. اما بهتر است پیش از اقدام به خرید، مزایا و معایب این کار را نیز بدانید.

مزایای خرید لایک و فالوور

خرید لایک و فالوور اینستاگرام، می تواند به دیده شدن کسب و کار شما کمک بسیاری کند. اما بهتر است در خرید آن ها زیاده روی نکنید؛ چرا که اگر تفاوت میان لایک و فالوورهایتان فاحش باشد کاربران متوجه غیر واقعی بودن آن ها می شوند. به همین خاطر بهتر است متناسب با تعداد فالوورهایتان لایک بخرید و بالعکس. از جمله مزایای خرید فالوور اینستاگرامی می توان به موارد زیر اشاره داشت:

فالوور بالا برگ تایید شماست

با توجه به اینکه فعالیت بسیاری از کاربران در شبکه های اجتماعی گزینشی و مقایسه ای است، داشتن تعداد بالای فالوور و لایک، می تواند اعتبار پیج شما را به کاربران نشان دهد. امروزه کاربران، بیشتر مایل به استفاده از خدماتی هستند که از پیش تایید شده اند. فالوورهای بالا نیز دقیقا همین مطلب را به ذهن مخاطب القا خواهند کرد.

بهتر از رقبای خود باشید

همانطور که گفتیم، نگاه کاربران در شبکه های اجتماعی گزینشی و مقایسه ای است. به همین علت، برتری نسب به دیگر رقبا نقشی کلیدی در جذب مخاطبان خواهد داشت. از جمله راه های برتری نسبت به رقبا در اینستاگرام، داشتن تعداد بیشتر فالوور و لایک است. البته بهتر است به تناسب میان تعداد فالوور و لایک توجه داشته باشید.

معایب خرید لایک و فالوور

با دانستن معایب خرید فالوور اینستاگرام، می توانید اهمیت و فواید این کار را برای کسب و کار خود بهتر ارزیابی کنید. از جمله معایب خرید فالوور اینستاگرام، می توان موارد زیر را نام برد:

حذف فالوورهای فیک توسط اینستاگرام: بهتر است بدانید، گرچه فالوورهای فیک می توانند به ظاهرِ بهتر صفحه شما کمک کنند، اما پس از مدتی توسط اینستاگرام حذف خواهند شد. واضح است که کاهش ناگهانی فالوورهای پیج شما، هرگز جنبه خوبی نخواهد داشت و می تواند برای کسب و کار شما گران تمام شود.

بی اعتمادی کاربران نسبت به صفحه شما:

اگر اقدام به خرید لایک و فالوور ایرانی کرده اید، بهتر است به فکر خرید کامنت و ویو نیز باشید. بالا بودن تعداد فالوورها، در حالی که تعداد لایک ها و کامنت های مطالب پایین هستند، می تواند موجب بی اعتمادی کاربران نسبت به صفحه شما شود. پس بهتر است به تناسب میان تعداد فالوورها، لایک ها و کامنت های صفحه خود توجه داشته باشید.

به طور خلاصه

همانطور که در مقاله بالا خواندید، با استفاده از شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، می توانید ارتباط خود را با مخاطبان و کاربران افزایش دهید و بیش از پیش دیده شوید. خرید لایک و فالوور ایرانی می تواند تاثیری چشمگیر در جذب مخاطبان و مشتریان بیشتر به سمت کسب و کار شما داشته باشد. اما بهتر است در این راه به کیفیت لایک ها و فالوورها توجه داشته باشید؛ خرید لایک و فالوورهای بی کیفیت، می تواند باعث سقوط صفحه و در نتیجه بی اعتمادی کاربران شود. با استفاده از خدمات ما می توانید از کیفیت بالای لایک ها و فالوورهای خود اطمینان داشته باشید.

منبع: نمناک



:: برچسب‌ها: مزایا و معایب خرید لایک و فالوور ایرانی ,
:: بازدید از این مطلب : 391
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohsen

امروزه با گذشت زمان و گسترش فناوری به داخل زندگی  افراد ، نیاز به داشتن و استفاده از کالاهای دیجیتال به یکی از نیاز های اصلی هر شخصی تبدیل شده است . در همین راستا برای رفع نیاز های استفاده از کالاهای دیجیتال شرکت ها و کمپانی ها بزرگ و معروفی در زمینه ساخت و تولید کالاهای دیجیتال فعالیت میکنند. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید

لنوو غول بزرگ سازنده کامپیوتر های شخصی در دنیا

کمپانی چینی و چند ملیتی لنوو امروزه به عنوان بزرگ ترین تولید کننده کامپیوتر و تجهیزات دیجیتال در دنیا شناخته شده است . ناگفته نماند این کمپانی در کارنامه خود ساخت ابر کامپیوترها و تجهیزات آنها را نیز دارد .

کمپانی لنوو اگرچه در سال 2004 در کشور چین تاسیس شد اما ریشه آن به سال 1984 برمیگردد . در سال 1984 لیو شوانژی به همراه ده نفر از همکارانش این شرکت را با نام (New Technology Development Company )  معروف به لجند تاسیس کردند . بعد ها در سال 2004 با نام Lenovo  وار عرصع بازارشد . خوب است بدانید که نام شرکت لنوو از ترکیب دو واژه legend  به معنای افسانه  و Novo به معنای جدید ساخته شده است .

شکست پی در پی رقیبان

اولین موفقیت لنوو در سال 1993 بود که توانست از رقیب های مطرح چینی خود (اس تی و کامپک) پیشی بگیرد .کیفیت بالا و طراحی ظریف و زیبا و استفاده از سخت افزار  مناسب در تجهیزات ساخته شده باعث موفقیت های پی در پی شرکت تازه تاسیس لنوو شد .

موفقیت های لنوو در تولید کامپیوتر های دسکتاپ تا قاره آسیا و استرالیا ادامه یافت و در سال 1999 توانست عنوان بهترین تولید کننده رایانه های شخصی این منطقه را به نام خود ثبت کند. لازم به ذکر هست که شرکت لنوو علاوه بر اینکه رتبه بزرگ ترین تولید کننده کامپیوتر های شخصی را دارد ، بر اساس آمارهای موسسه های تحلیلی شرکت لنوو عنوان سومی فروشنده بزرگ تلفن همراه را نیز دارد .

محصولات لنوو

باتوجه به نیاز بازار و مشتریان شرکت لنوو فقط در زمینه ساخت کامپیوترهای شخصی خود را بسنده نکرده بلکه در زمنیه ساخت کامپیوتر های دسکات ، سرور ، لپتاپ ، موبایل ، تلوزیون ، تبلت ، ابزار های ذخیره سازی اطلاعات و.... نیز فعالیت میکند .

دفاتر اصلی این شرکت در شهر پکن قرار دارد . شرکت لنوو در بیش از 60 کشور دنیا شعبه دارد و محصولاتش به بیش از 160کشور عرضه میشود .

در ایران نیز برند لنوو به دلیل طراحی با کیفیت و زیبا و پشتیبانی خوب طرفداران زیادی دارد .

نمایندگی لنوو بهترین مرکز تعمیرات لنوو

محصولات لنوو به دلیل برخورداری از کیفیت بالا در سرتاسر دنیا از محبوبیت بالایی برخوردار هست . به دلیل محبوبیت بالای این برند در ایران و نیاز کاربران به وجود مجموعه ای مطمعا  ، نمایندگی لنوو تاسیس گردیده است تا در ارائه خدمات پس از فروش ، تعمیرات تخصصی و فروش محصولات لنوو  در خدمت شما عزیزان باشد.

نمایندگی لنوو مجموعه ای معتبر ، تخصصی و حرفه ای است که در زمینه فروش، تعمیرات تخصصی ، نمایندگی لنوو فعالیت میکند .

این مجموعه با ادراک کامل به نیاز های جامعه کاربران لنوو اقدام به عرضه جدید ترین محصولات کمپانی لنوو به صورت اورجینال و تعیمرات تخصصی این محصولات کرده است.

مرکز فروش محصولات لنوو

یکی از دغهدغه های اصلی  و همیشگی کابران کالاهای دیجتال اطمینان از اصالت کالا و وجود ضمانت پس فروش کالا هست . در این مجموعه شما دیگر این دغدغه هارا نخواهید داشت چراکه در این مجموعه تمامی کالا ها دارای کد رهگیری اطمینان از اورجینال بودن کالا و ضمانت پس ار فروش هست .

در این مجموعه شما دیگر دغدغه انتخاب نخواهید داشت زیرا  کارشناسان مجرب این مجموعه با توجه به نیاز ها و خواسته هایتان شمارا به بهترین انتخاب راهنمایی خواهند کرد.

مرکز تعمیرات محصولات لنوو

اگر کالای شما دچار مشکل و نقص شده ، نگران نباشید ، زیرا مجموعه تعمیرات نمایندگی لنوو با تیم مجرب و حرفه ای و استفاذه از تجهیزات مدرن و پیشرفته و قطعات اصلی خود شرکت لنوو به ترمیم و تعمیر کالاهای شما میپزدازد.



:: برچسب‌ها: نمایندگی لنوو ,
:: بازدید از این مطلب : 505
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohsen

آیا تا به حال فکر کرده اید که چاپ دیجیتال چه مزایایی نسبت به روشهای چاپ سنتی دارد؟ در این پست تفاوت بین چاپ دیجیتال و چاپ افست را توضیح می دهیم، و در ادامه ۵ مزیت برتر  چاپ دیجیتال را نشان می دهیم که می تواند به نفع شما و کسب و کار شما باشد.

تفاوت بین چاپ دیجیتال و چاپ افست در چیست؟

چاپ افست – یا چاپ لیتوگرافی – حکاکی یک صفحه فلزی با مواد چاپ است که بعداً با جوهر روی یک پتوی لاستیکی یا غلطک ها منتقل می شود تا روی محیط گیرنده ، معمولاً کاغذ چاپ شود. از طرف دیگر ، چاپ دیجیتال ، مواد را مستقیماً روی کاغذ چاپ می کند ، و روند انتقال صفحه را کاملاً پرش می کند.

 

۵ مزیت برتر چاپ دیجیتال چیست؟

 ۱- چاپ سریع

با توجه به اینکه چاپ دیجیتال نیاز به راه اندازی و اقدامات قبل از چاپ ندارد ،زمان آن تا حد زیادی کاهش می یابد.بنابراین شما باید ضرب العجل زمانی خودتان را به دقت مورد نظر قرار دهید. اگر فرصت شما کم است و زمان شما در حال تمام شدن است چاپ دیجیتال می تواند بهترین انتخاب شما باشد و همیشه یک ارائه دهنده خدمات قابل اطمینان مانند ID دیجیتال را انتخاب کنید .

۲- مقرون به صرفه

چاپ دیجیتال هیچ هزینه اضافی را که برای ایجاد صفحات مخصوص چاپ لازم است،متحمل نمی شود. این بدان معنی است که چاپ دیجیتال راه حل چاپی مقرون به صرفه تر ، به ویژه برای چاپ های با تیراژ کم می باشد.

۳- قابل تنظیم

یکی دیگر از توانایی های بزرگ چاپ دیجیتال این است که به سادگی می تواند متن , تصاویر و رنگ های پروژه طراحی را در طول روند چاپ سفارشی کند بدون اینکه بطور قابل توجهی زمان چاپ را کندتر نماید. اگر نیاز دارید که قسمت های مختلف نسخه چاپی را مثلا برای کمپین های بازاریابی آنلاین مختلف سفارشی سازی کنید دستگاه های چاپگر با داده های متغیر بهترین گزینه از نظر سرعت و قیمت گذاری هستند .

۴- با کیفیت بالا

توانایی پردازش مایع (LEP) با استفاده از روش HP Indigo ، نتایجی میدهد که از کیفیت ارائه شده با روشهای چاپ سنتی بالاتر است. یکی از مزایای کلیدی چاپگر دیجیتال  دقت کار چاپی است که انجام می دهد. نمونه های بسیار دقیق و مفصل می تواند باعث شود که کار چاپی شما سریع و با کیفیت باشد و شما را قادر می سازد یک نمونه از کاری که دقیقا در نسخه نهایی چاپ می کنید را در دست خودتان داشته باشید .

۵- همه کاره

چاپگرهای HP Indigo از رسانه گسترده ای برخوردار هستند و امکان چاپ روی بیش از ۳۰۰۰ بستر معتبر از جمله مصنوعی ، تاریکی و فلزی را فراهم می آورد. این بدان معناست که مهم نیست که خواسته های شما ، ساده و پیچیده باشد ، چاپ دیجیتال HP Indigo بهترین راه حل برای شماست.

منبع : چاپ دیجیتال پایتخت



:: برچسب‌ها: مزایای چاپ دیجیتال , مزیت برتر چاپ دیجیتال , مزیت چاپ دیجیتال , چاپ دیجیتال , چاپ فوری , چاپ دیجیتال پایتخت ,
:: بازدید از این مطلب : 411
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohsen

مهمترین مطلب درمورد خرید پیپ و خرید توتون پیپ شاید این باشد که بجز اصول اساسی و اولیه و بنیادین که آن هم در طول زمان دچار تغییراتی شده مانند اصول طراحی و ساخت پیپ که در سالهای اخیر دستخوش تغییراتی از جمله تغییرات سلیقه ای شده است ، مابقی مسایل مربوط به عالم پیپ و توتون از نظر شخص بنده ، بالای نود درصد ، بر اساس سلیقه و احساس میباشد !!!

شاید بهترین و ساده ترین توصیه ای که درباره انتخاب و خرید اولین پیپ بتوان داشت این جمله است که از هر پیپی که خوشتان آمد،  همان را بخرید !!
اما قبل از گوش دادن و رعایت این توصیه در نظر گرفتن برخی نکات و ویژگی ها لازم و مفید فایده است .
اول از همه در هنگام خرید پیپ، تهیه ادوات پیپ همچون فندک زیپو و کبریت مخصوص،  ابزار و یا بیلچه ،  نخ تمیز کننده و ....  فراموش نشود .
حال به برخی نکات و اصطلاحات که در هنگام خرید پیپ باید در نظر گرفته شوند اشاره ای میکنیم در ادامه با بلاگتن همراه باشید 

خرید پیپ

1-جنس پیپ :

بعنوان اولین پیپ سعی کنید پیپی از جنس برایر که رایج ترین و بهترین گزینه برای ساخت می باشد،  انتخاب کنید،  ماده ای که از هر لحاظ برای ساخت پیپ مناسب است مقاوم در برابر حرارت ،  کیفیت اسموک عالی،  قدرت جذب مناسب و ظاهری زیبا و فریبنده .
اگر چه پیپ از مواد دیگری مانند سفال،  میرشام ، فلز و حتی پرسلین و...  نیز ساخته می شود ولی در میان تمام این موارد ،  برایر گزینه برتر است .
بعنوان ارزانترین پیپ نیز می توان از پیپ کورن کاب نام برد که از ذرت طی مراحل خاصی تولید می شود اما به دلیل داشتن کاسه کوچک و طعم و مزه خاص این پیپ به عنوان گزینه ای برای اولین پیپ توصیه نمی شود .
استم اکثر پیپ های برایری معمولا از جنس ولکانیت و یا لوسیت ساخته می شوند البته مواد دیگری نیز استفاده می شود.
ولکانیت جنس نرم تری دارد و در دهان و در میان دندان ها حس راحتی بیشتری ایجاد می کند و معمولا بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.
لوسیت دوام و مقاومت بیشتری در برابر اکسیداسیون از خود نشان می دهد .

2-فرم و اندازه پیپ :

برخی دوستان جویای این مطلب شده بودند که تفاوت بین فرم های خمیده و غیر خمیده straight در چیست و کدام بهتر است !؟
در پاسخ بایید عرض کنم که غیر از تفاوت آشکار ظاهری قابل مشاهده در این دو فرم , هر کدام معایب و مزایایی دارند .
در فرم غیر خمیده straight بدلیل مستقیم بودن مسیر هوایی از آتشگاه تا دهان اسموک لایت و سبک تری خواهیم داشت , معمولا بدلیل فرم و ساختار ظاهری وزن کمتری دارند و سبک تر هستند , در هنگام نگهداشتن در دهان فشار کمتری به دندان وارد میشود , بنابر همین موارد به توصیه اساتید فن پیپ های غیر خمیده انتخاب مناسب تری برای پایپرهای تازه کار میباشند .
اما ! به دلیل همین مستقیم بودن مسیر هوایی و عبور هوای بیشتر و راحتر تر اگر صبر و تامل و آرامش در حین اسموک رعایت نشود احتمال گرم شدن کاسه پیپ بیشتر است و مطلب بعدی اینکه به همین دلیل اگر توتون مصرفی مرطوب و یا شیره دار باشد , خب طبیعتا باید منتظر ایجاد شیره در حین کشیدن پیپ باشید و شیره ایجاد شده به دلیل مستقیم بودن مسیر هوایی به راحتی به دهان منتقل خواهد شد .
در مورد پیپ های خمیده Bent باید عرض کنم که :
اولا شکل ظاهری این نوع پیپ ها حس نوستالژیک در بین افراد ایجاد میکند و بیشتر افراد , پیپ را با این فرم و ظاهر در ذهن به خاطر می آورند . گذشته از این موضوع باید اشاره کرد که به دلیل انحنای موجود در این فرم پیپ , مسیر جریان هوا طولانی تر شده و در نتیجه اسموک خنک تری خواهیم داشت بخصوص در مدل های چرچ , هر چه مسیر عبور هوا طولانی تر باشد , اسموک خنک تر میشود اما همین افزایش مسیر هوا خود مستلزم ایجاد فشار بیشتر در دهان برای کام گرفتن میشود بعلاوه باعث افزایش وزن پیپ نیز میگردد , همچنین به خاطر ساختمان ظاهری پیپ شاید مجبور شوید زمان بیشتری را برای پیدا کردن پیپ مناسبی که با استایل شما هماهنگی بیشتری داشته باشد و به اصطلاح در دستتان بنشیند , صرف کنید .
مزیت این فرم در منتقل نشدن شیره ایجاد شده به دهان پایپر است.
مخصوصا با سیستمهای ابداعی و انحصاری که توسط سازندگان پیپ در ساخت پیپ ها انجام میگیرد مانند سیستم انحصاری بربیا در قسمت استم و سیستم انحصاری پترسون , که همگی سعی بر داشتن هر چه بیشتر اسموکی خنک تر , خشک تر و لایت و سبکتری دارند ..

 خرید پیپ

3-قیمت پیپ  :

پیپ در کشور ما معمولا از حدود 100 هزار تومان شروع شده و تا چند میلیون ادامه پیدا می کند.
پیشنهاد میکنم برای اولین پیپ از گران قیمت ها شروع نکنید تا اگر بنا به دلایلی از ادامه پیپ کشیدن منصرف شدین فشار مالی زیادی به شما وارد نشود.
همچنین از خرید پیپ های فیک و چینی موجود در بازار نیز خودداری کنید که جزء ضرر به سلامتی و همینطور جیب شما چیزی بهمراه نخواهد داشت.
توصیه میکنم به فروشگاه مراجعه کنید و از گفتن این موضوع که شما در پیپ کشیدن تازه کار هستین ابایی نداشته باشین،  در هر صورت فروشنده دیر یا زود متوجه این موضوع خواهد شد ولی با بیان تازه کار بودن فروشنده می تواند طیف وسیعی از انتخاب ها را پیش روی شما قرار دهد و چه بسا توصیه های ارزشمندی برای شروع کار داشته باشد .

4 -فیلتر پیپ :

یکی از اساسی ترین موارد در هنگام پیپ کشیدن داخل ندادن دود حاصل از سوختن توتون  به ریه هاست بهمین دلیل به عقیده خیلی ها وجود فیلتر امری غیر ضروری است ،  به عقیده این گروه یکی از معایب وجود سیستم فیلترینگ در صورت رعایت نکردن نظافت مرتب و منظم تاثیر بر روی طعم و مزه و کیفیت اسموک به دلیل وجود آلودگی در سیستم فیلترینگ است .
اگر چه در بسیاری از نقاط دنیا بخصوص اروپای مرکزی استفاده از پیپ های فیلتر دار 9 میلی متری رایج و مرسوم است .

انواع توتون پیپ ساموئل گاویت:

شرکت ساموئل گاویت در سال ۱۷۹۲ تاسیس شده است و بیش از ۲۰۰ سال است که در زمینه تولید توتون پیپ مرغوب و توتون اسنیف در حال فعالیت است. شاید یکی از نامدارترین و قدیمیترین برند های تولید توتون پیپ در جهان باشد.
استفاده از موارد اولیه مرغوب، اسانس هایی با پایه طبیعی و فارق از افزودنی های شیمیایی آن را به یکی از برترین برندهای تولید کننده در این صنعت تبدیل کرده است. شاید جمله " هنوز آنقدر پولدار نشده ام که کالای ارزان بخرم"را واقعا در طرز تفکر این شرکت انگلیسی بشود یافت! شاید جالب باشد بدانید که شرکتی با این قدمت و سابقه هنوز در تولیدات خود از روش های سنتی و گاها دستی استفاده می کند و برخی از ماشین آلات آنها متعلق به همان ۲۰۰ سال پیش است. !

سوال این است چرا؟

شاید بتوان اولین برندهای تولید پیپ را هنوز در انگلستان جست، در زمانی که پیپ و پیپ کشیدن در ابتدای راه خود بود. پیپ کشیدن همیشه طبقه خاصی از جامعه را شامل شده و هنوز هم بسیاری افراد پیپ کش را کمی خاص تر می بینند.
شرکت ساموئل گاویت هنوز هم مشاور بلیندینگ بسیاری از شرکت های اروپایی و امریکایی است و کمتر نمایشگاه معتبری را می توان جست که استند این کمپانی خالی باشد.
در ذیل به توضیح انواع توتون پیپ این شرکت خواهیم پرداخت.

توتون فول ویرجینیا فلیک (FullVirginiaFlake1):

این توتون فلیک ۱۰۰% ویرجینیاست. ویرجینیا توتون شیرینی به حساب می آید و رنگ آن زرد روشن است. در دو مرحله بلیندینگ و هولدینگ کمی رنگ آن تیره تر شده و برای دوستداران توتون شیرین انتخاب مناسبی است. طعم آن شیرین و سنگینی آن متوسط است.
هنر طراحی و ساخت پیپ ایرانی تا سال ۲۰۱۵ رویایی بیش برای ایرانیان نبود! ماه اکتبر ۲۰۱۵ بود که تیم مدیریت انجمن پیپ ایران و مجموعه پاسارگاد تاباک طراحی های خاص استاد رحیمی (mastro rahimi ) و‌ ترکیب رینگ نقره و حتی مینا کاری توجه سازندگان پیپ جهانی و حتی سندیکاهای پیپ سازی ایتالیا و فرانسه را به خود جلب کرد. با چند سال تلاش و کار گروهی از اولین ست شش تایی پیپ طراحی و ساخت رونمایی شد و نام‌ برند پاسارگادتاباک در دنیا به عنوان اولین سازنده پیپ ایرانی مطرح شد و صفحات اینستاگرام و سایت و فیسبوک این مجموعه مورد توجه برند های معتبر سازنده ایتالیایی شد و بازدید هایی توسط صاحبان برند و مطرح جهان و مخصوصا ایتالیایی ها از محل فروشگاه انجام شد و استاندارد های فروشگاه و شرایط یک اسموک شاپ واقعی مورد تایید این عزیزان همچون آقای بوتزی صاحب برند پیپ بربیا قرار گرفت
تا ماه اکتبر ۲۰۱۸ پاسارگادتاباک بعد از گذشت سه سال از شروع به طراحی و ساخت اولین پیپ در ایران۴۲۰ پیپ تماما دست ساز با برایر و متریال ایتالیایی را با هنر ایرانی به نمایش گذاشته است.
مجموعه پاسارگادتاباک و کافه آرتین با شعار کار گروهی و به عنوان اولین اسموک شاپ و اولین انجمن پیپ ایران و اولین طراح و سازنده پیپ ایران و اولین بیوکس کار حرفه ای پیپ مرشام و تنها مرکز نگهداری اصولی سیگاربرگ در ایران
منبع : www.pasargadtabac.net                     
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره "٠٩٣٥٢٢٠٠٠٧٧" تماس حاصل فرمائید.
كانال انجمن پاسارگاد تاباک : pasargadtabaccafeartin@

 خرید پیپ

 

 



:: برچسب‌ها: خرید پیپ اصل , خرید توتون پیپ ,
:: بازدید از این مطلب : 475
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohsen

همانطور که میدانید زبان های خارجه و لزوم یادگیری آن ها یکی از اصلی ترین موضوعات زندگی فردی هر شخصی است خیلی از ما شاید این لزوم را درک نکنیم و یا اینکه با خود بگوییم که اصلا چه نیازی است که زبان انگلیسی را فرا گیریم و فقط الزام آن را برای خروج از کشور درک کنیم ولی جالب است بدانید با پیشرفت تکنولوژی و تلفیق آن در روزمره زندگی زبان و فراگیری آن یکی از الزامات است در این مقاله قصد داریم درباره زبان انگلیسی و آموزش آن با شما صحبت کنیم در ادامه با بلاگتن همراه باشید

زبان انگلیسی

زبان انگلیسی یکی از زبان‌های هندواروپایی از شاخهٔ زبان‌های ژرمنی غربی است. این زبان در انگلستان و جنوب شرقی اسکاتلند تکامل یافته‌است. از دیگر زبان‌های ژرمنی می‌توان به آلمانی، هلندی، دانمارکی، سوئدی و نروژی اشاره کرد. امروزه نزدیک به نیمی از مجموعه واژگان و دستور زبان انگلیسی از زبان‌های ژرمنی است و نیمی دیگر را وام‌واژه تشکیل می‌دهد. بیشتر این وام ‌واژه‌ها از زبان‌های لاتین، فرانسوی، بخشی از یونانی و دیگر زبان‌ها وارد انگلیسی شده‌اند.

زبان انگلیسی باستان شباهت بسیار زیادی به زبان آلمانی باستان داشته‌است چون انگلیسی زبان‌ها عمدتاً از ژرمن‌ها بودند که از آلمان وارد بریتانیا شدند و به نوعی زبان آلمانی را می‌توان مادر زبان انگلیسی دانست.

به دلیل تأثیر بالای نیروی نظامی، اقتصادی، علمی، سیاسی و فرهنگی بریتانیا بر جهان پس از قرن هجدهم و تأثیر ایالات متحده آمریکا از سدهٔ بیستم میلادی به این سو، این زبان در سطح جهان گسترش یافته و به عنوان زبان دوم، زبان میانجی و زبان اداری در بسیاری نقاط جهان کاربرد پیدا کرده‌است.

زبان انگلیسی به عنوان زبان مادری در کشورهای آنگلوسفر (انگلستان، آمریکا، کانادا، استرالیا و نیوزلند) و ایرلند، آفریقای جنوبی، غنا و بسیاری کشورهای دیگر کاربرد دارد.

آموزش زبان انگلیسی

 انگلیسی امروزه از نظر تعداد گویشوَر، پس از زبان‌های چینی و اسپانیایی، سومین زبان جهان است. تعداد کسانی که زبان مادری‌شان انگلیسی است امروزه بیش از ۳۸۰ میلیون نفر است. انگلیسی در بسیاری از کشورها زبان میانجی است و مهم‌ترین زبان دنیا در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، نظامی، صنعت، فرهنگی و علمی در روابط بین‌الملل به‌شمار می‌آید. این زبان از زبان‌های بین‌المللی است که نظام آموزشی بیش‌تر کشورها مشغول به تدریس آن هستند و ایران هم یکی از کشورهایی است که با استقبال خوبی از این زبان و آموزش زبان انگلیسی در آموزشگاه ها و مدارس شده است طبق رسم همیشگی در پایان مقاله مجموعه ایی را به شما معرفی خواهیم کرد که در عرصه آموزش زبان انگلیسی پیشرو و دارای کارنامه درخشانی در ادامه این مقاله با ما همراه باشید

مکتب خونه

سایت مکتب خونه مجموعه آموزشی است که از سال 1390 فعالیت خود را آغاز نموده است این مجموعه در آموزش از راه دور و ارائه مدارک معتبر دارای کارنامه بسیار درخشانی است هدف مکتب‌خونه در دسترس قرار دادن آموزش با کیفیت بالا برای همه‌ی فارسي‌زبانان است. این مجموعه دارای کادر و مدرسین مجرب آموزشی است شما می توانید در دوره های آموزش متلب در مکتب خونه شرکت کرده و بعد از گذراندن دوره های حرفه ای از راه دور و شرکت در آزمون های آن مدرک معتبر متلب را دریافت کنید و در بازار کار فعالیت حرفه ای خود را آغاز کنید

 



:: برچسب‌ها: آموزش زبان انگلیسی , زبان انگلیسی ,
:: بازدید از این مطلب : 411
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohsen

به عنوان یک کارگر مهاجر در هتل در پاریس و بعداً در لندن ، گوچیو گوچی جوان (1953-1981) تحت تأثیر چمدان های مجلل قرار گرفت که دید میهمانان شهری را با خود در هتل ساوی آورده اند. در گلد برند می توانید جزییات آن را بخوانید.  قبل از عزیمت ، وی از تولیدکننده ، H.J. Cave & Sons بازدید کرد. وی پس از بازگشت به زادگاه خود در فلورانس ، شهری که به دلیل داشتن مواد باکیفیت و صنعتگران ماهر ، متمایز است ، در سال 1920 مغازه ای را تاسیس کرد که کالاهای چرمی ریز را با یک ظاهر طراحی کلاسیک می فروخت. اگرچه گوچی اتاق های کار خود را برای روش های صنعتی تولید سامان داد ، اما جنبه های سنتی ساختگی را حفظ کرد. در ابتدا ، گوچی کارگران ماهر را در صنایع دستی اصلی چرم فلورنتن کار می کرد ، که به اتمام آن توجه داشتند. با انبساط ، دوخت دستگاه یک روش تولید بود که از ساخت و ساز پشتیبانی می کرد. در ادامه با بلاگتن همراه باشید

بنیان گذار برند گوچی

به همراه سه پسرش ، آلدو گوچی (1905-1990) ، واسکو گوچی (1907-1975) و رودولفو گوچی (1912-1912) ، این شرکت گسترش داد تا فروشگاه هایی در میلان و رم و همچنین مغازه های اضافی در فلورانس را در خود جای دهد. . فروشگاه های برند گوچی از لوازم جانبی چرمی ظریف مانند کیف های دستی ، کفش ، و نان تزئینی تزئینی وی و همچنین ابریشم و لباس بافتنی در الگوی امضا بهره می برد.

این شرکت به دلیل کمبود مواد ، کیف دستی هایی از بوم پنبه را به جای چرم در طول جنگ جهانی دوم تهیه کرد. با این وجود ، بوم با نمادی دوتایی G همراه با نوارهای برجسته قرمز و سبز مشخص شد. پس از جنگ ، تاج گوچی که نشانگر سپر و زره پوش زره پوشانده شده توسط روبان حک شده با نام خانوادگی بود ، مترادف با شهر فلورانس شد. مدل جواهرات هری وینستون

آلدو و رودولفو گوچی در سال 1953 با ایجاد دفاتر در شهر نیویورک ، افق این شرکت را گسترش دادند. ستارگان فیلم و مسافران جت به ایتالیا در دهه های 50 و 1960 شگفتی خود را به فلورانس آوردند و کالاهای گوچی را به نمادهای بین المللی تبدیل کردند. ستارگان فیلم در لباس ، لوازم جانبی و کفش Gucci برای مجلات شیوه زندگی در سراسر جهان قرار گرفتند و به رشد روز افزون این شرکت کمک کردند.

آدرس فروشگاه های اصل برند گوچی

فروشگاه گوچی در Strøget در کپنهاگ ، دانمارک

فروشگاه گوچی در خیابان پنجم شهر نیویورک

فروشگاه گوچی در نوار لاس وگاس در لاس وگاس

فروشگاه گوچی در تورنتو ، کانادا

خطوط متمایز گوچی محصولات خود را در بین بیشترین نسخه هایی که در اوایل دهه 2000 در جهان کپی می شدند ، ساخت. پوست ، خوک ، گوساله ، و پوست حیوانات عجیب و غریب وارداتی به روش های مختلف ساخت قرار گرفتند. از بوم ضد آب و ساتن برای کیسه های عصر استفاده شد. بامبو برای اولین بار در سال 1947 برای ساخت دسته های کیف دستی از طریق فرآیند گرمایش و قالب گیری مورد استفاده قرار گرفت و کیف های ساخته شده با بند شانه و تزئینات snaffle bit در سال 1960 معرفی شد. با الگوهای گل به همان اندازه لوکس. نان اصلی Gucci در سال 1966 توسط یک زینتی مشخص از سنگ بنفش مشخص شد ، و در حالی که مجموعه چمدان "Rolls-Royce" در سال 1970 معرفی شد. جواهرات برند تیفانی ساعت ، جواهرات ، پیوندها و عینک به خطوط تولید این شرکت اضافه شد. یک لمس مخصوصاً نمادین ، ​​که در سال 1964 معرفی شد ، استفاده از آرم Double-G برای سگکهای کمربند و سایر لوازم تزئینی بود. [10]

محصولات برند گوچی

این شرکت تا دهه 1970 رونق گرفت ، اما دهه 1980 با اختلافات داخلی در خانواده مشخص شد که گوچی را در آستانه فاجعه قرار داد. پس از مرگ پدرش در سال 1983 ، فرزند مادوریزیو گوچی ، فرزند رودولفو مسئولیت این شرکت را به عهده گرفت و عموی خود آلدو را که در نهایت حبس زندان را برای فرار مالیاتی به سر برد ، برکنار کرد. موریزیو ثابت کرد که رئیس جمهور ناموفق است. وی در سال 1988 مجبور شد كه شركت خانوادگی را به Investcorp ، [11] یك شركت مستقر در بحرین بفروشد. مائوریزیو بقیه سهام خود را در سال 1993 دفع كرد. پاتریزیا رگیگی ، به استخدام قاتل خود محکوم شد. در همین حال ، سرمایه گذاران جدید Domenico De Sole تحصیل کرده آمریکایی را از سمت وکالت خانواده تا رئیس جمهور گوچی آمریکا در سال 1994 و رئیس اجرایی در 1995 ارتقا دادند.

این شرکت قبلاً Dawn Mello را در سال 1989 به عنوان سردبیر و طراح آماده پوشیدن آورده بود تا اعتبار خود را دوباره برقرار کند. به خوبی از تصویر لکه دار گوچی و ارزش نام تجاری آن آگاه است ، Mello در سال 1990 تام فورد را برای طراحی خط آماده پوشیدن استخدام کرد. وی در سال 1994 به مقام مدیر خلاق ارتقا یافت. قبل از بازگشت ملو به سمت خود به عنوان رئیس خرده فروش آمریکایی Bergdorf Goodman ، او شروع به کار بازگرداندن دفتر Gucci از مرکز تجاری میلان به فلورانس ، جایی که سنت های هنری آن ریشه دوانده بود. در آنجا او و فورد تعداد محصولات گوچی را از 20،000 به 5،000 کاهش دادند.

Steinunn Sigurdardóttir از 1995 تا 2000 مدیر و طراح ارشد گوچی بود.



:: برچسب‌ها: تاریخچه برند گوچی ,
:: بازدید از این مطلب : 356
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohsen

سنگ دکوراتیو چیست؟

سنگ آنتیک که به عنوان سنگ دکوراتیو نیز شناخته می‌شود از قرار دادن قطعات شکسته سنگ و خرده سنگ کنار هم (ضایعات و باطله‌های سنگ‌های تراورتن) و چسباندن آن‌ها با ملات‌هایی که پایه زرینی دارند تولید می‌شوند و به عبارتی از مجموع و ترکیب باطله‌ها و ضایعات سنگ‌های تزیینی تراورتن با مواد افزاینده مختصر دیگر به‌ دست می‌آیند. ایده پدید آمدن سنگ‌های دکوراتیو از آنجا شکل گرفت که طراحان و آرشیتکت‌ها به‌ منظور هر چه زیباتر کردن فضاها اعم از فضاهای بیرونی و درونی ساختمان‌ها و کف‌پوش‌ها و محوطه‌سازی‌های بیرونی نیاز به سنگ‌هایی با فاکتورهای مورد نظر خویش را احساس می‌کردند به‌علاوه پیشرفت صنعت ساختمان و سلیقه‌های مختلف این نیاز را بیان می‌کرد که سنگ‌هایی با طرح‌های مختلف و فاکتورهای فیزیکی و مکانیکی با کیفیت بالا و قیمت مناسب باید در دسترس باشد.سنگ آنتیک از تکه های شکسته شده و خرده سنگ  تراورتن و مرمریت ( ضایعات و پرت تولیدات کارخانه های سنگبری)تشکیل میشود  و با ترکیب  و چسباندن ملاتهایی از جنس رزین  طرح های مختلفی را ایجاد میکند . همان طور که گفته شد یکی از روش های ساخت و تولید سنگ آنتیک، استفاده از ضایعات تراورتن است. به منظور این کار باید این ضایعات دارای شرایط و ویژگی هایی باشند. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید
ابتدا باید درزها و شکافهای سنگ تراورتن مورد بررسی قرار گیرد. علاوه بر این باید دارای مقاومت در جهت های متفاوت  را نیز داشته باشند. سطح  صاف وصیقلی سنگ باید به منظور زیبایی و تعیین قیمت سنگ آنتیک  مورد بررسی قرار بگیرد. ویژگی های فنی برش ضایعات سنگ تراورتن نیز باید آنالیز شود.برای بررسی وجود کانی های رسی و همچنین کوارتزی باید بر روی ضایعات بررسی های مرتبط با کانی شناسی به روش اشعه x انجام شود. تاثیر پدیده آلتراسیون بر روی سنگ نیز باید آنالیز شود برای این منظور چند مقطع نازک از ضایعات گرفته می شود. سنگ تراورتن غالبا در محیط های خارج از خانه همچون باغچه ها و در دکوراسیون داخلی خانه به عنوان نمای آشپزخانه های اپن شهرت دارند.

سنگ دکوراتیو

سنگ آنتیک چیست؟

انسان از زمان‌های دور سنگ‌ریزه‌ها را جمع می‌کرد و از آن‌ها ابزار می‌ساخت، او از آن‌ها مهره درست می‌کرد و رنگ می‌زد تا زینت تن او شود. هشت هزار سال قبل از میلاد مردم منطقه‌ای که اکنون فرانسه و اسپانیا نامیده می‌شوند با اجرای رنگ قرمز روی سنگ‌ریزه‌ها، نقطه‌گذاری و خطوط موج‌دار آن‌ها را تزیین می‌کردند.  اولین نمونه‌های شناخته شده کاربرد موزائیک از سنگ‌ریزه‌ها متعلق به قرن هشتم قبل از میلاد و در آسیای صغیر است. در قرن سوم قبل از میلاد یونانی‌ها سنگفرش‌های موزائیکی وسیعی از سنگ‌ریزه‌های تیره رنگ با انتقال تدریجی بسیار ظریف به سمت رنگ روشن ساختند. موزائیک‌های مقدونیه به درجه اوج صنعت خود رسیدند، آن‌ها با ساروج کردن تکه‌های باریکی از سرب خط فاصل تندیس‌ها را طراحی می‌کردند و به آنها استحکام می‌بخشیدند.
در موزائیک‌های قدیمی چینی‌ها آمیخته‌ای از نقش‌های هندسی و نقش‌مایه‌های گل و گیاه بود و اغلب با کاشی‌های سقف طرح‌ریزی می‌شد. در مقابل موزائیک‌های پرتغالی‌ها به‌طور معمول برجسته و انتزاعی بود. سنگ‌فرش‌های موزائیکی اسپانیا بیشتر پالوده شده و با سنگ‌ریزه‌های خاکستری، سفید و ارغوانی انواع طرح‌های هندسی را خلق کرده‌اند. در بعضی از فرهنگ‌ها سنگ علاوه بر جنبه کاربردی و تزئین اهمیت معنوی نیز دارد، در باغ‌های ژاپن، سنگ‌ها بنیاد و روح باغ به‌شمار می‌روند و در باور آنها سنگ پناه‌گاه خیابان است. اغلب سنگ‌های ویژه را در محل وسیعی از شن و ماسه قرار می‌دهند که به زیبایی شیار کشیده شده است تا به اجناس آرامش و تعادل کامل دست دهد. کاهن‌های بودایی زن در مراسم تمرکز روزانه خود در اینکار مشارکت کرده و طرح‌های سنتی را شن‌کشی می‌کنند که در طول قرن‌ها تکامل یافته است. به‌طور کلی از اوایل قرن بیستم پیشرفت‌های عملی به حدی رسید که انسان قادر گشته سنگ‌های آنتیک و مصنوعی را در آزمایشگاه تولید کند هر چند که قیمت و هزینه‌های تولید آن بسیار گران است.

مزیت های سنگ آنتیک طبیعی:

نصب آسان روی زوایای متفاوت دیوار ، دیوارهای قوس دار و منحنی ، ستونهای گرد به خاطر سایز کوچک قطعات و قابلیت برش آسان ، قابلیت نصب در نمای داخلی و خارجی در مدل های شیک و زیبا.
تنوع بسیار زیاد طرح و سنگ
سهولت کار با این نوع سنگ سبب شده است تا همه کس بتوانند به راحتی با آن کار کنند و حتی دکوراسیون منزل خود را بدون نیاز با افراد ماهر، تغییر دهند.
قابلیت کار به صورت ترکیبی  با سایر محصولات دکوراتیو مانند کاغذدیواری ، بلکا ، رنگ ، سرامیک ، شیشه ، آینه ، فلز ، چرم و غیره
سرعت انجام کار بالا
درهم بودن طبیعی رنگها و نقشها در سنگ آنتیک باعث عدم خستگی و ایجاد حس تازگی در هر بار مشاهده آن می شود.
مقاومت در برابر آتش سوزی
جذب صدای محیط در فضای داخلی ساختمان و کم شدن آلودگی صوتی
همچنین میتوان سنگ آنتیک را با سنگهای ارزان قیمت تر که دارای رنگ مشابه هستند، در نمای سختمان به صورت تلفیقی کار کرد که باعث زیباتر شدن نما میشود.
قابلیت اجرا در مدل های سنتی ، کلاسیک ، پست مدرن و دیزاین های خلاقانه و جدید
وقتی مسئله تزئین خانه و دکور کردن دیوارهای داخلی و خارجی به میان می آید خواسته یا ناخواسته اولین انتخابی که خیلی خودنمایی می کنند سنگ های آنتیک و دکوراتیو می باشند. سنگ های تزیینی به دو دسته طبیعی و مصنوعی تقسیم می شوند که در زبان عامیانه به سنگ های طبیعی، سنگ آنتیک و به سنگ هایی با متریال مصنوعی، آجر دکوراتیو گفته میشود.

کاربرد سنگ آنتیک:

در نمای بیرونی ، ورودی و داخلی ساختمان ، بین کابینت آشپزخانه ، پشت تلویزیون LCD ، روی شومینه ، کف و دیوارپوش راه پله و اتاق خواب ، هال و سالن پذیرایی ، لابی ، پارکینگ ، سرویس بهداشتی و حمام ، ویترین مغازه ها و اماکن تجاری ، تابلو سنگ و دکوراسیون ویلاها و هتل های لوکس بیشترین کاربرد را دارد. در فضا های تمیز و بهداشتی مانند بیمارستان‌ها، خدمات غذایی، محیط‌های تحصیلی، خانه‌های بهداشت و دیگر بخش ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. چسب‌ ها یا ملات‌ های این محصولات الزاماً نباید رنگ‌آمیزی شوند و رنگ‌آمیزی به انتخاب مصرف‌کننده است و سلیقه‌ای می باشد. دقت کنید که این سنگ ها نباید بینش فاصله بیفته پس اگر گوشه سنگ  پلیسه داشت حتما گرفته شود. اکثر سنگ های آنتیک با توجه به تکنولوژی روز نانو ساخته و پرداخته شده اند. این بدین معناست که این نما از هرگونه جذب باکتری یا جلبک به دور بوده و بدون هیچ گونه مشکل قابل استفاده می باشند.

نکات ضروری در نصب و اجرای انواع سنگ آنتیک:

قبل از اجرای بر روی محل مورد نظر ، قطعات سنگ را بر روی زمین چیده و پس از تشکیل طرح مورد نظر عکس آن را بگیرید، در صورت مورد پسند بودن ، نصب آن انجام شود.
از سنگ فرز کوچک و یا دستگاه برش سنگ برای برش استفاده شود.
در زمان بریدن سنگ از عینک جهت محافظت چشمها استفاده نمایید.

طرح های مختلف سنگ آنتیک:

بهتر است بدانید که سنگ های آنتیک با طرح های مختلفی در بازار موجود است که شامل، سنگ های گیوتین یا در اصطلاح قیچی، سنگ های روتوری، سنگ های مالون، سنگ رودخانه ای ، سنگ بادبر، پازل لب پر ، پازل لب صاف ، پازل نامنظم و منظم ، پازل الوان، پازل چرمی ، سنگ آنتیک طرح آجر ، سنگ آنتیک حاشیه ، آنتیک سوپر براش ، آنتیک سه بعدی یا پروفیلی می باشند.

سنگ دکوراتیو مصنوعی پلیمری :
در 25 مدل  10 مدل سه بعدی  رنگ های متنوع

سنگ دکوراتیو طبیعی :
انواع آنتیک  سه بعدی  شنی  پشت توری  سنگ های مرمر
تولید کننده سنگ های معرق ,مصنوعی و CNC , طبیعی برنزی
مورد استفاده: کف انواع ساختمان های , اداری مسکونی تجاری و کف انواع آسانسورها

تولید کننده انواع آینه های دکوراتیو :
با رنگ های: مسی نقره ای برنزی دودی اطلسی طلایی
در طرح های: نیزه ای - الماس- انواع لوزی- شش ضلعی

تولید کننده انواع شیشه های رنگی و ساده :
در 10رنگ و 30مدل
تولید کننده انواع بلوک ٢٠ در٢٠ در7 رنگ و 11مدل

سنگ آنتیک مصنوعی:

گونه ای دیگر از سنگ های آنتیک به صورت مصنوعی تهیه می شوند و جالب این است که این سنگ های محدودیت های سنگ های آنتیک طبیعی را نداشته و لازم نیست از سنگ های با مقاومت پایین تر و تخلخل بیشتر استفاده شود، زیرا سنگ های آنتیک مصنوعی به دلیل اینکه در سایز های مختلف تهیه می شود، نیاز به برش کاری زیاد ندارند. این نوع سنگ ها تخلخل ندارند زیرا در زمان قالب گیری از تجهیزات خاصی استفاده می شود تا مانع ریزش آنها بعد از چسباندن شوند. از این رو می توان سنگ های آنتیک مصنوعی با مقاومت بالا و دوام بیشتر و همچنین تخلخل بسیار کم را تهیه نمود. نکته مهم این است که در این نوع سنگ ها به هیچ عنوان قارچ و باکتری جمع نمی شود، زیرا فضاهای خالی موجود در آنها بسیار کم تر از سنگ های آنتیک طبیعی می باشد.

سنگ دکوراتیو

ثمین استون بزرگترین تولید کننده و واردکننده کالاهای دکوراتیو ثمین استون با هدف تولید سنگ کوراتیو و پلیمری و طبیعی در سال1392 تاسیس گردید .
محصولات تولیدی ثمین با مزایای سبک بودن ، وزن ,آنتی باکتریال ،مقاوم در برابر رطوبت ،مقاوم در برابر حرارت و صوت با قیمت و کیفیت و بسته بندی های مناسب در سراسر کشور تولید و عرضه گردید و میگردد.
موسسه ثمین استون در سال ١٣٩٤ با واردات کاشی بین کابینتی و دکوراتیو داخلی ساختمان گامی دیگر در عرضه کالاهای دکوراتیو و دکوراسیون ساختمان برداشت.
در سال ۱۳۹٥ در تولید انواع شیشه های ساده و رنگی و بلوک های ساده و رنگی و تولید انواع آینه های دکوراتیو ایرانی در دپارتمان تولیدی برخی از محصولات دکوراسیون به خود کفایی رسید.

اولین و بزرگترین وارد کننده و عرضه کننده کاشی های بین کابینتی و دکوراتیو ساختمان با گرید A در ایران 22مدل با تنوع رنگی و بی نظیر ,مقاوم در برابر گرما, ضد خش ,مقاوم در برابر رطوبت , قابلیت شستشو و بدون تغییر رنگ گلس یا همان شیشه های کار شده مقاوم در برابر ضربه ، شستشو وحرارت پشت اجاق میباشد. استیل های کارشده آبکاری شده مقاوم در برابر ضربه،شستشو و حرارت پشت اجاق و ضد زنگ میباشد.
رزین یا همان گل های کار شده در تایل ها مقاوم در برابر ضربه شستشو و حرارت پشت اجاق میباشد.
اندازه هر تایل 30 & 30 و پشت هر تایل توری و سرامیکی میباشد.
مورد استفاده:دکوراسیون داخلی
ثمین هر روز با طرحی نو
شماره های تماس جهت مشاوره و خرید :
021-66342134
021-66342135
021-66342136

همراه :09126334775
اینستاگرام:instagram.com/saminsmg
آدرس : تهران خیابان انقلاب - میدان فردوسی -کوچه گلپرور - ساختمان ثمین
بازدید کنندگان محترم جهت اطلاع از قیمت کالاهای ثمین استون و مشاهده تمام محصولات تولیدی و وارداتی به کانال تلگرام ما مراجعه کنید:
کانال تلگرام : t.me/saminSMG



:: برچسب‌ها: سنگ دکوراتیو ,
:: بازدید از این مطلب : 352
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohsen

یکی از بهترین وسایل که می تواند برای خاموش کردن آتش سوزی مورد استفاده قرار می گیرد، جعبه های آتش نشانی هوزریل هستند که قادرند تا موقع رسیدن نیرو های آتش نشانی در مقابل آتش سوزی های عظیم مقاومت کنند و زمانی که آتش سوزی کوچک باشد قادر هستند آن را به شکل کلی خاموش کنند. این را هم باید بدانید که جعبه های آتش نشانی انواع گوناگونی دارند، آشنایی با نمونه های مختلف، آشنایی با آنها و اطلاع از نحوه ی استفاده از آن ها جز موردهایی هستند که قطعا می بایست به آن توجه کرد. از این رو در این مطلب می خواهیم در مورد یک نوع از جعبه های آتش نشانی خیلی معروف یعنی جعبه های آتش نشانی هوزریل توضیحاتی را برای شما ارائه کنیم، در ادامه با ما همراه باشید.

اینکه به این جعبه های آتش نشانی هوزریلی می گویند به علت جنس شیلنگ و نوع قرقره ای می باشد که در آنها وجود دارد. شیلنگ استفاده شده در این جعبه های آتش نشانی از جنس لاستیک فشرده می باشد و آب لازم آن از طرف هرزگرد موجود در بین قرقره که به شیلنگ اتصال پیدا کرده است تامین می شود.

خصوصیات کلیدی جعبه آتش نشانی هوزریل

جعبه های آتش نشانی هوزریل همان گونه که از نام آن مشخص است، این جعبه دارای قراره و شیلنگ های هوزریلی می باشند. قرقره های استفاده شده در این جعبه های آتش نشانی دارای یک بخش هرزگرد در وسط خود هستند که کار این بخش آب رسانی به شیلنگ برای خاموش کردن آتش سوزی می باشد. قطر شیلنگ های هوزریلی کمتر از نمونه های برزنتی می باشد و طراحی آن ها به این شکل می باشد که یک تیوب داخلی مقاوم داخل آن قرار گرفته و دور آن یک سری الیاف برای مقاوم کردن آن بافته شده اند و اطراف آن را برای مقاوم کردن در مقابل فشار، ضربه، ساییدگی و غیره از لایه ای جنس PVC بهره گیری می کنند. این شیلنگ ها که از جنس غیر قابل نفوذ و خیلی مقاوم می باشند، در قطر های 19 میلی متر یا 4.3 اینچ طراحی می شوند و طول آن ها به شکل معمول 20 متر است. بهره گیری از شیلنگ های آتش نشانی هوزریلی بر عکس شیلنگ های آتش نشانی برزنتی احتیاج به هیچ آموزشی ندارند و تمامی افراد قادر هستند به آسانی از آن بهره گیری نمایند. این در حالی می باشد که شما باید برای بهره گیری از شیلنگ های برزنتی آموزش های تخصصی دیده باشید.

سیستم آب رسانی جعبه آتش نشانی هوزریل به شکلی می باشد که به آن رایزر تر هم گفته می شود و سیستم آن به این صورت می باشد که آب لازم جعبه آتش نشانی همواره به وسیله ی مخزن و پمپ بدست می آید.

یکی از تفاوت های دیگر این نمونه جعبه آتش نشانی با جعبه های آتش نشانی شیلنگ برزنتی این است که برای بهره گیری از شیلنگ های آتش نشانی برزنتی می بایست آنها را به شکل کلی باز نمایید. این در حالیست که برای استفاده از شیلنگ آتش نشانی هوزریل شما احتیاجی نیست شیلنگ را تا چه اندازه از روی قرقره باز می کنید، حتی چنان چه 1 متر از آن را تمایل داشته باشید بهره گیری نمایید می توانید به آسانی این کار را انجام دهید.

استاندارد های مرتبط به نصب و راه اندازی جعبه آتش نشانی هوزریل

این جعبه ها قادر هستند تا شعاع 800 متر مربع اطراف خود را پوشش دهند.

محل قرار گیری این جعبه ها نباید در مسیر رفت آمد مانع آن ها شود.

فشار آب هوزریل می بایست حداقل دو بار باشد و زمانی که شیلنگ آتش نشانی را در حالت جت می گذارید باید بتواند در 30 لیتر خروجی آب در دقیقه داشته باشد.

برای نصب این جعبه ها باید ارتفاع به گونه ای باشد که کف آنها 120 یا حداقل صد سانتی متر از کف فاصله داشته باشند.



:: برچسب‌ها: جعبه آتش نشانی , جعبه آتش نشانی هوزریل ,
:: بازدید از این مطلب : 358
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohsen

1. اقامت با روش اجاره ملک

کارشناسان ما پس از مذاکره با شما و مشاوره مالی نسبت به انتخاب ملک مورد نظر با توجه به بودجه تعیین شده از سوی شما اقدام خواهند نمود.

با این روش می توان از 6 ماه یا یکسال اقامت توریستی گرفت. توجه داشته باشید مدت زمان اعطای اقامت 6 تا 12 ماهه فقط و فقط به افسر پرونده شما بستگی دارد. شایان ذکر است تا کنون با توجه به تکمیل نمودن پرونده ها و کامل بودن آنها توسط کارشناسان توران گشت، این مجموعه موفق به دریافت 100% پرونده ها با اقامت یکساله گشته.

1 – اقامت شما چه 6 ماهه و چه یکساله بستگی مستقیم به نظر افسر پرونده شما دارد. لذا در زمان حضور در اداره گوچ تکمیل بودن پرونده و بی نقص بودن آن بسیار حائز اهمیت است. ضمن اینکه موجه بودن متقاضی چه به لحاظ ظاهر و چه به لحاظ حاضر بودن تمام اعضای خانواده مهم می باشد.

2 – توجه  داشته باشید دریافت اقامت توریستی به هیچ وجه تاثیری در اقامت دائم شما نخواهد داشت. با این شیوه چنانچه 10 سال هم اقامت دریافت نمائید. در پروسه شهروندی قرار نخواهید گرفت. (لطفا اشتباه راهنمائی نشوید)

3 – تهیه ملک مورد نظر و کوچک و یا بزرگ بودن آن، محدوده و محله هیچ تاثیری در اخذ این نوع اقامت نخواهد داشت.

4 – بقیه موارد در خصوص اجاره منزل در قسمت اجاره املاک توضیح داده شده. لطفا مطالعه فرمائید.

 

 

2. اقامت با روش خرید ملک

یکی از بهترین روشها و شیوهای اقامت که با توجه به قوانین جاری کشور ترکیه قطعا تبدیل به اقامت دائم میگردد. اقامت از طریق خرید ملک می باشد.

اخذ اقامت از این طریق امکان دریافت اقامت قطعی برای بار اول به مدت یک سال و از آن پس هر نوبت دو ساله  تمدید خواهد شد. با این شیوه سرپرست خانوار و مابقی افراد خانواده می توانند برای اقامت اقدام نمایند.

در این نوع اقامت پس از 4 تا 6 سال می توانید با رعایت برخی از موضوعات که ملاحظه می فرمائید نسبت به دریافت اقامت دائم ( وطن داش) اقدام نمائید.

-          نداشتن هیچگونه تخلف در طول مدت اقامت

-          خارج نشدن از کشور ترکیه در طول این مدت بیش از یکماه در سال

-          داشتن سند 6 دانگ ملکی معتبر که قسطی نبوده و بدهی نداشته باشد.

-          * توجه داشته باشید اقامت دائم از این طریق فقط به والدین و فرزندان زیر 18 سال داده خواهد شد.

-          * ملاک بالای 18 سال در زمان اعطای اقامت دائم است. یعنی در زمان درخواست اقامت دائم می بایست فرزندان زیر 18 سال باشند نه زمان خرید ملک.

-          تشکیل پرونده کامل و پیگیری جدی تا حصول نتیجه سریع توسط کارشناسان توران گشت.


3. اقامت به شیوه ثبت شرکت

به طور کلی این نوع اقامت را برای هموطنان عزیزی که قصی اقامت بدون مشکل را دارند توصیه نمی کنم. داشتن پیچیدگی زیاد، گرفتاری های شرکت داری، بیمه و مالیات و ... از جمله مواردی است که اخذ اقامت از این طریق را سخت می کند. ولی متاسفانه با توجه به راحت بودن پرسود بودن این نوع اقامت برای کارگزاران و دریافت هزینه ها بی حساب و کتاب در خیلی از مواقع مشاهده شده افراد به این روش هدایت شدند.

این نوع اقامت برای صاحبان مشاغل و کارفرمایان تعریف شده به این صورت که هر کس که بخواهد هر نوع فعالیتی داشته باشد ( هر نوع فعالیتی: از راه اندازی یک مغازه کوچک گرفته تا تاسیس یک کارخانه بزرگ) می بایست نسبت به ثبت یک شرکت اقدام نماید و پس از آن نسبت به دریافت اقامت اقدام نماید.

مزایا ثبت شرکت در ترکیه:

-          برخورداری از بیمه تامین اجتماعی فوق العاده خوب برای سرپرست خانواده و اعضاء تحت تکفل ایشان

-          بازنشستگی و دریافت مزایای بازنشستگی مانند دریافت حقوق تا پایان عمر و دریافت حقوق برای بازماندگان

-          استفاده از امکانات بازنشستگان از جمله حمل و نقل رایگان اتوبوس و مترو 

-          امکان استفاده از مزایای از کارافتادگی و بازنشستگی پیش از موعد و حوادث منجر به فوت

-          امکان دریافت تسهیلات بانکی ارزان قیمت، وام خرید خودرو و وام خرید مسکن با درصد بسیار ناچیز

-          در صورت رعایت همه موارد درخواست اقامت دائم پس از 4 سال

-          **( همه این موارد به شرط رعایت نکات و مقررات شرکت داری منطبق با قوانین کشور ترکیه)

معایب ثبت شرکت در ترکیه:

-          استفاده از امکان کارت اقامت کاری فقط برای 6 ماه اول ثبت شرکت

-          بیمه نمودن 5 نفر ترک به ازاء هر نفر ایرانی همه ماهه تا پایان زمان شرکت داری ( ماهیانه 3500 لیر)

-          بیمه نمودن مدیر شرکت با پرداخت ماهیانه ( در شرایط حاضر 25 آبان 1398) به مبلغ 900 لیر ماهیانه

-          پرداخت مالیات هر شش ماه یکبار به ارزش یک ماه اجاره دفتر شرکت

-          پرداخت ماهیانه 200 تا 400 لیر به محاسبه چی ( حسابدار) برای نگهداری حسابهای شرکت

-          پرداخت مالیات معاملات و گردش حساب شرکت

-          اجازه فعالیت فقط در شرکت ثبت شده که متقاضی رسما به ثبت رسانده و نه در جای دیگر در صورت مشاهده شامل جریمه و د بعضی مواقع دیپورت خواهد شد.

 

4. اخذ اقامت کاری یا چالیشما  ایزین

   همانطور که در قسمت ثبت شرکت متذکر شدم . اقامت کاری یا چالیشما ایزین به دو صورت یکی از طریق ثبت شرکت با موضوعات ذکر شده و یا از طریق دعوت یک شرکت ترک از یک نفر ایرانی برای همکاری می باشد. این موضوع بیشتر برای متخصصین و افراد با مهارت خاص می باشد. که کلیه فرآیند اقامت از طریق شرکت ترک انجام خواهد شد.

** کاریابی و شناخت فرصت های شغلی در ترکیه:

گروه مشاورین توران گشت مفتخر است برای اولین بار و در راستای سیاست های اشتغال زائی نسبت به معرفی فرصت های شغلی برای هموطنان اقدام نماید.

اکثر ایرانیان و هم میهنان گرامی که متقاضی مهاجرت به ترکیه هستند بدنبال شغل مناسب بوده و تمایل دارند با توجه به هزینه نمودن به صورت لیر درآمد لیری هم داشته باشند.

امیدواریم بتوانیم با راه اندازی این قسمت کمک موثری به ایرانیان محترم  به منظور معرفی مهارتهای ایشان به کارفرمایان ترک و ایرانی مقیم در ترکیه  بنمائیم. همچنین امیدواریم بتوانیم فرصت های شغلی سالم با درآمد مکفی را در اختیار متقاضیان شغل در ترکیه قرار دهیم.

به این منظور لطفا به قسمت استخدام در ترکیه در وب سایت http://tourangasht.com/مراجعه فرمائید. 



:: برچسب‌ها: انواع اقامت , اقامت با روش اجاره ملک , اقامت با روش خرید ملک , اقامت به شیوه ثبت شرکت , مزایا ثبت شرکت در ترکیه , معایب ثبت شرکت در ترکیه , ,
:: بازدید از این مطلب : 349
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohsen

در حالی که برخی ممکن است مدیریت خود را از طریق نرم افزار یا کتاب به خودشان بیاموزند، من فکر می کنم این افراد استثنا هستند نه یک فرد آشنا به این زبان. کلاس گرفتن شما را به طور منظم صحبت کردن و شنیدن زبان مجبور می کند، در حالی که اگر به سادگی کتاب ها یا مطلب ها را مطالعه کنید، ممکن است یک یا دو روز تنبل شوید و یک روز از آن دور شوید.

دوره های من سه ساعت در روز، پنج روز در هفته بود که می تواند برای بیشتر کسانی که برنامه 9 تا 5 دارند چالش برانگیز باشد. خوشبختانه  یک جفت بودن به معنای کار من در صبح و عصر بود و بعد از ظهرها زمان برای مطالعه زبان آلمانی به اندازه کافی داشتم.

تماشای نمایش های بچه ها، کار با بچه ها همچنین به من کمک کرد تا یک روش عالی دیگر برای یادگیری یک زبان را کشف کنم. نمایش های بچه های آلمانی آن ها برای من بسیار آسانتر بود زیرا واژگان آسان بود، سخنرانی کند بود و آن ها مفاهیم خاصی را کاملا بصری نشان می دادند و برای یادگیری زبان آلمانی dialolanguage کاملا مناسب بوده است.

روش دیگر تماشای نسخه های دوبله شده آلمانی بود که قبلا حتی از نمایش های غیر بچه ها می شناختم. برای مثال با بچه ها، ما گاهی اوقات یک قسمت را به زبان آلمانی و بعد به انگلیسی و یا برعکس تماشا می کردیم. به این ترتیب من قبلا با آنچه اتفاق می افتد آشنا بودم و می توانم استنباط کنم که چه کلمات جدید معنی دارد.

تماشای نمایش با زیر نویس آلمانی به جای آن که انگلیسی باشد به شما کمک می کند تا کلمات را بشناسید تا بعدا جستجو کنید. به نوعی من نوعی یادگیری آلمانی بودم به همان روشی که بچه ها زبان را یاد می گرفتند که شامل گوش دادن، خواندن و صحبت کردن از ابتدایی ترین سطح است.

خواندن کتاب های بچه ها و کتاب های دو زبانه. مشابه نمایش های بچه ها، خواندن کتاب آسان یک راه عالی برای چیدن واژگان جدید است، به خصوص وقتی که داستان های انگلیسی را می دانید. در کلاس های آلمانی، من در نامگذاری حیوانات و موجودات جادویی که در کتاب هایمان به آن ها آموزش داده نمی شدم بهترین تبدیل شده ام که شاید مفیدترین مهارت در هنگام تلاش برای حل مسئله با بانک یا چیز دیگری نباشد، اما این مطالعه من و متعلق به آن بود.

وقتی ادبیات کودکان را به اتمام رساندم، در بعضی از فروشگاه های محلی کتاب های دو زبانه پیدا کردم. یک صفحه نسخه انگلیسی داشت، صفحه ای که روبروی آن آلمانی است. من خودم باعث می شدم که ابتدا کل نسخه آلمانی را بخوانم، حتی اگر همه کلمات را نمی دانم و فقط وقتی به آن نیاز داشتم به نسخه انگلیسی برگردم، وقتی نیاز داشتم تا آنچه را که تازه پس از چند صفحه خوانده ام را بخوانم.

اما من توصیه می کنم که در این کتاب ها دائما بین زبانها و عقب برگردید. با تمرکز فقط روی نسخه آلمانی یاد می گیرید که دقیقاً مانند آنچه هنگام خواندن یک کلمه جدید به زبان انگلیسی معنی می کنید، معنی کلمات ناشناخته را استنباط کنید. به نوعی این کلمات تمایل داشتند که بیشتر از آنچه که در فرهنگ لغت جستجو کردم با من چسبیده باشند.

گوش دادن به رادیو آلمانی و فلسفه شخصی من در یادگیری یک زبان این است که شما باید به آن گوش فرا دهید، زیرا این نوع درک کاملا ضروری است. شاید بتوانید در مورد خود صحبت کنید و درباره آن صحبت کنید، اما اگر نتوانید بفهمید شخص دیگری چه چیزی در تلاش است به شما بگوید واقعاً ارتباط برقرار نمی کنید.

به علاوه این تاکتیک شبیه به نحوه یادگیری زبان های بومی خودمان به عنوان کودکان است. به سادگی گوش دادن و تقلید از نحوه صحبت به یک زبان مرا از خواب بیدار می کرد و مرا به خواب شب می داد. حتی اگر آگاهانه گوش نمی دادم، احساس می كردم كه زبان حداقل در ناخودآگاهم جاری است.

من از آن زمان پادکست بالقوه مفیدی را کشف کردم که فکر می کنم خود توجیهی است. آیا می خواهید زبان آلمانی را یاد بگیرید؟ آلمانی به عنوان یکی از سخت ترین زبان ها برای یادگیری شناخته می شود. بدون شک گرامر و واژگان آلمانی همیشه قابل درک نیستند. اما تسلیم نشوید. هیچ زبانی آسان نیست. بنابراین اگر واقعا می خواهید سریع آلمانی را یاد بگیرید، می توانید حتی با مطالعه خودتان به هدف خود برسید.

آلمانی و انگلیسی از یک گروه زبانی خانواده زبانی آلمانی غربی است. حتی اگر تفاوت های زیادی با هم داشته باشند، برخی شباهت ها وجود دارد که می تواند به عنوان نقطه شروع سفر به یادگیری آلمانی شما باشد.

برای کمک به شما در یادگیری زبان آلمانی، یک راهنمای گام به گام را آماده کرده ایم. این منبع با نکات مفید و نکاتی وجود دارد که می توانید بلافاصله شروع به استفاده از آن کنید. هدف اصلی خود را برای یادگیری آلمانی پیدا کنید. حتی قبل از انتخاب روش یادگیری ترجیحی یا یافتن مطالب مطالعه، باید قدمی عقب بردارید و چرا می خواهید زبان آلمانی را یاد بگیرید. هدف اصلی خود را تعیین کنید و آن را بنویسید تا در مسیر تسلط به زبان به شما انگیزه دهد.

هدف خود را تا حد امکان مشخص کنید و فراموش نکنید که یک بازه زمانی دقیق را تعیین کنید. در اینجا لیستی از دلایلی وجود دارد که می تواند دلایل چرا شما باشد. ثبت نام در دانشگاه آلمان در دو سال. برای کار در یک شرکت آلمانی در سال آینده. برای یادگیری صحبت کردن روان آلمانی با اعضای خانواده آلمانی زبان. صحبت با شرکای تجاری آلمانی بدون مترجم ظرف شش ماه. برای مسافرت به آلمان و صحبت روان با مردم محلی.

هدف اصلی خود را پیدا کنید و خواهید فهمید که یادگیری زبان آلمانی به همان شکلی که قبلا تصور می کردید سخت نیست. تحصیل با یک مدرس حرفه ای که شما را در طی فرآیند یادگیری راهنمایی می کند یادگیری زبان را آسان تر می کند.



:: برچسب‌ها: چند روش ساده مکالمه زبان آلمانی ,
:: بازدید از این مطلب : 382
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohsen

همیشه می خواستم درباره برنامه نویسی کد اطلاعات بیشتری کسب کنید ، اما فاقد وقت بود؟ اگر در دانش کد منبع شما شکافی وجود دارد ، این برگه تقلب نهایی در برنامه رایانه منبع کد شما را راهنمایی می کند که چگونه از آنها استفاده کنید. زبان برنامه نویسی رایانه شامل درک همه چیز از محیط برنامه نویسی برای شامل همه چیز است. اگر مهارت های برنامه نویسی را بدست آورید ، می توانید در دنیای مجازی یک قهرمان واقعی شوید. بنابراین ، برنامه نویسی رایانه ای را برای مبتدیان بیاموزید و نکات و ترفندهایی را که برای پیشرفت در دنیای سایبر لازم است ، بدست آورید

کد منبع در زبان برنامه نویسی کامپیوتر چیست؟

این توالی از دستورالعمل هایی است که برای استفاده از زبان برنامه نویسی رایانه برای انجام کارهای خاص از طریق رایانه طراحی شده است. بنابراین ، تفاوت بین زبان انسانی و زبان رایانه چیست؟ خوب ، این تفاوت بین دنیای واقعی و مجازی است. معرفی دستورالعمل های برنامه رایانه ای به عنوان کد دوره شناخته می شود.

زبان برنامه نویسی رایانه به عنوان برنامه نویسی منبع برنامه شناخته می شود. دستگاه رایانه ای بدون برنامه مانند قهوه بدون شکر یا صبح مانند قهوه بدون خورشید است. برنامه های رایانه ای می توانند از دو تا میلیونها خط آموزش باشند. دقیقاً همانطور که در جهان بشر زبانهای زیادی وجود دارد ، بسیاری از زبان های برنامه نویسی رایانه ای مانند Python ، C ++ ، Java ، C ، Perl ، PHP و Ruby نیز وجود دارند.

صدها زبان مختلف برنامه نویسی وجود دارد. اگر می خواهید چندین زبان صحبت کنید ، دنیای مجازی مکان مناسبی برای شماست

ایجاد واقعیت مجازی: برنامه های رایانه ای چه کاری می توانند انجام دهند

برنامه های رایانه ای تقریباً در هر زمینه ای از فیلم گرفته تا پزشکی ، دفاع از کشاورزی ، ارتباطات گرفته تا ارتباطات مورد استفاده قرار می گیرد. برنامه های رایانه ای متفاوتی شامل MS Word ، Internet Explorer و Adobe Photoshop است. برنامه های رایانه ای برای معاینه پزشکی از طریق ارتباط صوتی استفاده می شود

یک برنامه نویس رایانه: مرد پشت دستگاه

برنامه نویس رایانه کسی است که برنامه های رایانه ای می نویسد یا برنامه نویسی رایانه ای را انجام می دهد. برنامه نویسان مختلف در بسیاری از زبانهای برنامه نویسی رایانه با تخصص های مختلف همراه هستند

الگوریتم ها: A تا Z زبان برنامه نویسی رایانه

در مورد زبان برنامه نویسی رایانه ، یک فرایند گام به گام نقش اساسی در حل مشکلات یا الگوریتم ها دارد. الگوریتم مجموعه ای محدود از دستورالعمل ها و الگوریتم های قاب برنامه نویسان کاملاً تعریف شده قبل از ارائه کد واقعی است

محیط برنامه نویسی رایانه

تک برنامه نویسی زبان در ، مطالعه از خدمات بیشتر مهم چیزی است محیط زیست راه اندازی است. این برنامه است برای پایه به شکل کار که است. کامپیوتر در نصب و راه اندازی D ، کامپایل و برنامه اعدام به سفارش استفاده به باشد

برنامه نویسی زبان به استفاده از شروع به به راه اندازی متن ویرایشگر ، کامپایلر و مفسر از قانون اساسی که است. کامپیوتر برنامه را برای متن ویرایشگر به استفاده از به اطمینان حاصل شود که کامپایلر برنامه به باینری فرمت به تغییر که است. برنامه به طور مستقیم اجرا برای سفارش ، مترجم از نیاز است که. متن سردبیران از موارد در دفترچه یادداشت + +، متن ویرایش و Bibiidit درگیر هستند. جاوا ، پاسکال و C ++ به عنوان برنامه نویسی زبان های برای چنین زبان در برنامه نویسی از شروع از اول خود کامپایلر نصب به مورد نیاز     است

پایتون ، پرل و پی اچ پی به عنوان برنامه نویسی زبان به باینری فرمت در تلفیقی از نیاز نیست وجود دارد است و مترجم از دسترسی خط خط برنامه خط به عنوان خوانده شده و مستقیم تبدیل از هیچ برنامه به اعدام می شود به سفارش به باشد ممکن است داشته باشد

یک برنامه خط به راحتی قابل نوشتن است. برنامه نویسی پیچیده نیاز به اجرای برنامه های پیچیده دارد. زبانهای مختلف از نظر نحو آنها متفاوت است. به عنوان مثال ، هر برنامه C با یک تابع اصلی شروع می شود و بین پرانتز ها وصل می شود. کدگذاری قسمت درون پرانتز به عنوان بدنه برنامه شناخته می شود.

کارها واحدهای کوچک برنامه هایی هستند که برای انجام کارهای خاص به کار می روند. برنامه نویسی C توابع داخلی را فراهم می کند. برخی از زبانهای برنامه نویسی به جای توابع از زیر برنامه ها استفاده می کنند. برای ایجاد فهم این برنامه از نظرات استفاده می شود و می توانید از هر زبانی که می خواهید بنویسید استفاده کنید. علاوه بر کاراکترهای قابل چاپ برای تهیه گزاره های برنامه نویسی ، فضا ، تب و برنامه همچنین دارای یک خط جدید مانند فضای سفید است. کاراکترهای Whitespace برای همه زبانهای برنامه نویسی مشترک است.

خط سیاه یا خطی که حاوی فضای سفید و اظهار نظر است توسط بیشتر کامپایلرها نادیده گرفته می شود. هر جمله فردی به روشی خاص خاتمه می یابد ، به عنوان مثال ، در برنامه های C یک بیانیه فردی با یک کلمه به پایان می رسد



:: برچسب‌ها: اصول زبان برنامه نویسی رایانه , محیط برنامه نویسی رایانه , زبان برنامه نویسی کامپیوتر چیست ,
:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohsen

دزد شیطان ری مرییمن (پابلو شریبر) و باند وی طرحی حیله گرانه را برای سرقت بانک به ظاهر غیرقابل انفعال فدرال رزرو ایالات متحده در لس آنجلس انجام داده اند. نیک O'Brien (جرارد باتلر) نیک O'Brien (جرارد باتلر) سخت به سختی در مسیر زندگی آنها قرار دارد که هیچ کس جلوی این کار را نمی گیرد.

کریستین گودگاست با قرار دادن کلمات به دهان ژرارد باتلر برای London Has Fallen (عمدتا توهین به بمب افکن به تروریست ها) ، در اینجا کارگردان فیلمی را می زند که به سبک سارقین پلیس دست از مایکل مان گرت می زند. نتیجه ، متأسفانه ، بیشتر بغرنج خفیفی است که فقط گاه به صحنه های تنش زاغه برانگیخته یا باتلر می رود که بر روی مناظر قرار می گیرد.

پرش به نقش "بزرگ" نیک اوبراین ، رهبر تیم کلانترهای ایالت LA که در ماموریت برای متوقف کردن گروهی با استعداد از جنایتکاران که اقدام به سرقت از سرقت های جسورانه می کنند ، باتلر پمپ کرده و خودش را پف کرده است. او از صحنه هایی لذت می برد که بیشتر شخصیت او را می چرخاند و خودش را پسران آلفا در اتاق اثبات می کند ، و یا از یک صحنه جنایت پیراشکی را خراب می کند تا نشان دهد که چگونه او از قوانین پیروی نمی کند. همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید ، فیلمی است که جلیقه های ضد انفجار جلیقه های ضد گلوله و عکس های مبادله ای به یکدیگر نمی دهند ، در حالی که زنان یا همسران زیرک هستند ، گروگان گریه می کنند یا دخترهای استریپتی. اما حتی بچه ها ، خارج از پابلو شریبر جنایتکار و بابی غرور باتلر ، کمترین حالت را به شخصیت می دهند. اوه جکسون لحظه های واقعی فراتر از سرقت خود را دارد ، در حالی که 50 سنت حدود پنج کلمه دارد و بقیه مجرمان رمزگذاری می شوند. در همین حال ، افسران پشتیبان از باتلر حتی به این فکر زیادی نمی کنند. دانلود فیلم ایرانی با کیفیت 480

گودگاست یک سکانس مؤثر را ایجاد می کند که باعث ایجاد تنش واقعی می شود ، اما در غیر این صورت کاملاً دیده می شود - همه از قبل از قلمرو هیجان انگیز جرم ، تا جایی که می توانید یکی از آن کتاب های I-Spy را باز کنید و لحظات مختلف داستان مورد انتظار را مشاهده کنید: باشگاه استریپ ، دیدار اولیه بین سرب ، صحنه ابزار سازی و غیره

مختصراً باتلر کنار می رود ، لذت چندانی برای حضور وجود ندارد ، و حتی وضعیت ماشینی نیک قبل از حلقه نهایی خسته کننده می شود. اگر این موضوع بیشتر به جرایم هوشمندانه و کمتر با آویز وضع حمل اهمیت می داد ، ممکن است توصیه های بیشتری وجود داشته باشد ، اما به نظر می رسد این یک هیجان انگیز جرم است که ارزش انجام کار برای آن را ندارد.



:: برچسب‌ها: دانلود فیلم ایرانی با کیفیت 480 ,
:: بازدید از این مطلب : 326
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohsen

گوگل جدیدترین نسخه سیستم عامل Android ، Android 9.0 Pie را برای بسیاری از جدیدترین تلفن های هوشمند از جمله Google Pixel به بازار عرضه کرده است در ادامه با ما همراه باشید تا بدانید که کدام تلفن های هوشمند برای این نوع اندروید از بازار خارج شده اند . برخی از ویژگی های بهتر در Android 9.0 Pie وجود دارد که باعث می شود این نسخه نسبت به نسخه قبلی آن بهتر شود

نگاه جدید در اندروید 9

گوگل نگاه سیستم عامل Android 9.0 Pie را تغییر داده است. در ظاهر جدید هیچ لبه گرد وجود ندارد. جدای از این ، سایه اعلان نیز تغییر کرده است. در کنار این ، تنظیمات سریع و اعلان ها پاک هستند. جدای از این ، کلید داغ تغییر کرده است تا بتوانید تنظیمات بلوتوث و وای-فای را گسترش دهید.

بسیاری از ویژگی های هوش مصنوعی به این سیستم عامل جدید اندروید اضافه شده است. از این میان ، ویژگی اعلان هوشمند نیز برای اعلان ها اضافه شده است.

حالت قفل کردن در اندروید 9

این ویژگی در آیفون X اپل مشاهده شده است. همین ویژگی در آخرین Android 9.0 گوگل نیز ارائه خواهد شد. پس از فعال شدن این حالت ، می توانید سنسور اثر انگشت تلفن را غیرفعال کنید. با این ویژگی ، هیچ کس نمی تواند شما را مجبور به باز کردن قفل گوشی کند.

کنترل یک دست

همچنین می توانید گوشی هوشمند خود را با یک دست در Android 9.0 جدید Google کنترل کنید. با کمک کلید صدا و دکمه پاور ، شما قادر خواهید بود کل تلفن را کنترل کنید.

حالت تاریک

حالت تاریک در تنظیمات این سیستم عامل جدید اندروید ارائه شده است. اگر می خواهید تصویر زمینه تاریک داشته باشید ، به جای تغییر آن ، می توانید حالت تاریک را روشن کنید یا تلفن قادر خواهد بود حالت را به طور خودکار تغییر دهد.

مناسب برای ویژگی درجه یک

بیشتر تلفن های هوشمند که امروز پرتاب شده اند با ویژگی های نوکیا همراه هستند ، به گونه ای گوگل این سیستم عامل را برای ویژگی نوکیا مناسب کرده است. با رفتن به حالت توسعه دهنده می توانید صفحه نمایش را با توجه به اندازه شکاف تنظیم کنید.

ابزار عکس

ابزارهای جدیدی برای گرفتن تصاویر نیز اضافه شده است. به محض فشار دکمه روشن ، گزینه ای برای گرفتن عکس از صفحه در بالای صفحه ظاهر می شود. در کنار این ، شما همچنین قادر به ویرایش و به اشتراک گذاری تصاویر op خواهید بود.

مانیتور داشبورد

Android 9.0 همچنین تحت برنامه جدید وب سازی Google ، یک ویژگی داشبورد جدید را به دست خواهد آورد. در این ویژگی ، اگر زمان بیشتری را برای یک برنامه اختصاص دهید ، آن را نیز به شما هشدار می دهد. هر یک از فعالیتهای دسک تاپ شما کنترل خواهد شد.

حرکات

صحبت از ژست آن ، برای اولین بار ، با تعویض دکمه Home Android ، دسته کوچک نصب شده است. همچنین ، سوئیچ اپلیکیشن آن مانند iPhone X به صورت افقی حرکت می کند. یعنی قطعاً این ویژگی جدید برای کاربران اندرویدی جذاب خواهد بود. تمرکز اصلی گوگل بر راحت تر کردن مدیریت تلفن های هوشمند از طریق ویژگی های جدید برای کاربران است.

چرخش کنترل

در Android Oreo یا سایر سیستم عامل ها می توانید چرخش گوشی را مطابق خود تغییر دهید. اما اگر تلفن را در آخرین سیستم عامل اندروید بچرخانید ، صفحه نمایش تلفن شما به طور خودکار تغییر خواهد کرد.



:: برچسب‌ها: نگاه جدید در اندروید 9 , حالت قفل کردن در اندروید 9 ,
:: بازدید از این مطلب : 495
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohsen

رایانه چیست -  کامپیوتر چیست؟ 

کلمه رایانه از کلمه "Compute" در انگلیسی گرفته شده است که به معنی "محاسبه" است ، به همین دلیل به آن نیز ماشین حساب یا رایانه می گویند ، برای محاسبه اختراع شد ، در زمان قدیمی از رایانه فقط برای محاسبه استفاده می شد. اما امروزه از آن در ساخت اسناد ، نامه الکترونیکی ، گوش دادن و مشاهده صوتی و تصویری ، بازی ، تهیه پایگاه داده و همچنین بسیاری از کارهای دیگر مانند بانک ها ، در موسسات آموزشی ، دفاتر استفاده می شود.در خانه ها ، در مغازه ها

توابع کامپیوتر

فرآیند عملکرد یک کامپیوتر به صورت فاز تکمیل می شود -

ورودی → پردازش → خروجی

  1. برای ورودی ، از صفحه کلید ، ماوس و غیره و همچنین دستگاه های ورودی و همچنین دستورات یا رایانه از طریق نرم افزار استفاده کرده یا داده را وارد می کنید.
  2. این دستورات یا با خود را فعال کنید این بخش دوم از فرایند است داده به پردازنده توسط نرم افزار ارائه شده است برای پردازش اطلاعات و دستورالعمل ارائه شده است.
  3. خروجی قسمت سوم و نهایی اطلاعات خروجی اطلاعات پردازش شده توسط شما بر اساس دستور داده شده توسط رایانه است که توسط دستگاه خروجی دریافت می شود .

استفاده از رایانه - کاربرد رایانه

  • پردازش داده ها - از رایانه ای برای انجام پردازش داده های بزرگ و بزرگ و تولید اطلاعات استفاده می شود ، این امر باعث می شود جمع آوری داده ها ، تجزیه و تحلیل و به دست آوردن اطلاعات بسیار آسان باشد.
  • آموزش و پرورش - تصویر آموزش مدرن در رایانه ها تغییر کرده است ، امروز با وسط اینترنت می توانیم در چند لحظه از هر موضوعی اطلاعات کسب کنیم ، مدارس و دانشکده ها نیز به اینترنت و بسیاری از مکان ها وصل شده اند. اما تأكيد بر كلاس هوشمند است كه فقط به دليل كامپيوتر ممكن است
  • بانک - در بخش بانکی ، استفاده از رایانه ها متحول شده است ، کتاب های قدیمی حساب ها و ثبات ها توسط رایانه ها جایگزین شده اند.بیشتر عملکردهای بانک ها از طریق رایانه هایی مانند برداشت پول و سپرده انجام می شود. برای انجام این کار ، حتی ماشینهای رایانه ای نیز برای شمارش پول در دسترس هستند.
  • ارتباطات - اینترنت 4G امروزه توسط کودکان مورد استفاده قرار می گیرد ، فناوری رایانه ای امکان استفاده از اینترنت در زمینه ارتباطات را فراهم کرده است و اینترنت باعث ایجاد انقلاب در ارتباطات شد.
  • تفریح ​​- استفاده از چندرسانه ای باعث شده کامپیوترها چند وجهی داشته باشند ، از رایانه ها نیز برای پخش فیلم ، تلویزیون ، بازی های ویدئویی استفاده می شود.
  • اداره - هر مؤسسه مدیریت داخلی خود را دارد و کارهای اداری از طریق رایانه انجام می شود ، همچنین مزایای برنامه های دولت به عنوان حکمرانی الکترونیکی نیز امروز به گوش مردم می رسد. شده است
  • امنیت - امروزه بدون رایانه سیستم امنیتی ما کاملاً ضعیف خواهد بود. در ردیابی هواپیماها از رایانه ها در حملات هوایی ، دوربین های مدار بسته استفاده می شود
  • تجارت - در مغازه ها ، بانک ها ، بیمه ، شرکت های اعتباری و غیره از کامپیوتر حداکثر استفاده می شود. کار کردن بدون رایانه برای دنیای مالی غیرممکن شده است
  • صنعت - بسیاری از مؤسسات صنعتی؛ به عنوان مثال ، فولاد ، شیمیایی ، شرکتهای نفتی و غیره به کامپیوتر وابسته هستند. گیاهان همچنین برای کنترل واقعی فرایندها از رایانه استفاده می کنند.
  • پزشکی - در زمینه پزشکی از کاربرد رایانه برای تشخیص انواع بیماری های جسمی استفاده می شود ، تجزیه و تحلیل و تشخیص بیماری ها نیز با استفاده از رایانه ، اشعه ایکس ، اسکن شهری ، سونوگرافی و غیره در زمینه های مختلف در دوره مدرن امکان پذیر است. رایانه در کاربرد گسترده ای است

ویژگی های کامپیوتر |ویژگی های کامپیوتر

1.                  سرعت - در حالی که شخص شما را برای انجام یک محاسبه کوچک زمان می برد ، اما کامپیوتر می تواند در کمتر از ثانیه محاسبات زیادی را انجام دهد ، این سرعت توسط پردازنده ارائه می شود ، سرعت کامپیوتر در هرتز اندازه گیری می شود. ، شدت کار رایانه در هر ثانیه ، به ازای هر میلی ثانیه ، در هر ثانیه در هر نانو ثانیه انجام می شود.

2.                  دقت - انجام کار بدون خطا به معنای تکمیل هر کار آینده با دقت کامل دومین ویژگی یک کامپیوتر است ، هیچ اشتباهی توسط رایانه انجام نمی شود ، کامپیوتر همیشه نتیجه صحیح می دهد ، زیرا کامپیوتر ما است تنها با رعایت دستورالعمل مشخص شده توسط برنامه ایجاد شده توسط کامپیوتر ، یک کار را انجام می دهد ، اگر نتیجه ای که توسط رایانه داده شده اشتباه باشد در آن صورت منطقه ممکن است یک خطا در برنامه هایی که توسط انسان طراحی شده

3.                  اتوماسیون - هنگامی که یک دستورالعمل بعدی به کامپیوتر داده شود تا کار تمام شود ، این کار به طور خودکار و بدون توقف کار می کند ، به عنوان مثال وقتی کامپیوتر به چاپگر اجازه می دهد 100 صفحه را چاپ کند. تمام 100 صفحه فقط بعد از چاپ متوقف می شود ، کامپیوتر دستورالعمل هایی را برای انجام این کارها دریافت می کند ، او آنها را بر اساس این دستورالعمل ها تکمیل می کند. یک برنامه / نرم افزار جداگانه برای انجام هر کار انجام شده توسط R وجود دارد

4.                  ظرفیت ذخیره سازی بزرگ: - داده ها و اطلاعات نامحدود را می توان در رسانه های ذخیره سازی خارجی و داخلی رایانه (هارد دیسک ، فلاپی دیسک ، نوار مغناطیسی ، CD RAM) ذخیره کرد. اطلاعات را می توان در رایانه ذخیره کرد و فضای کمتری را اشغال کرد. از این رو ظرفیت ذخیره سازی آن بسیار زیاد و نامحدود است.

5.                  بازیابی سریع: - اطلاعات لازم را می توان از اطلاعات ذخیره شده در چند ثانیه با استفاده از رایانه بدست آورد. استفاده از RAM- Random Access Memory باعث شده تا این کار راحت تر شود.

6.                  توانایی تصمیم گیری سریع: - کامپیوتر وضعیت را با توانایی تصمیم گیری سریع بر اساس دستورالعمل هایی که قبلاً گفته شد ، تجزیه و تحلیل می کند.

7.                  تطبیق پذیری: - انواع مختلفی از کارها با کمک رایانه قابل انجام است. رایانه های مدرن توانایی انجام انواع مختلفی از کارها به طور همزمان را دارند.

8.                  تکرار: - با دادن سفارشات رایانه ، می توانید همان نوع کارها را به طور مکرر و با اطمینان انجام دهید.

9.                  چابکی - کامپیوتر به دلیل ماشین بودن عاری از نقص انسان است. احساس خستگی و کسالت نمی کند و هر بار با ظرفیت برابر کار می کند.

10.              رازداری: - استفاده از رمزعبور می تواند کار رایانه را محرمانه جلوه دهد. فقط کسی که رمز عبور را می داند می تواند داده ها و برنامه های نگهدارنده در رایانه را با استفاده از رمز عبور مشاهده یا تغییر دهد.

11.              یکنواختی کار: - با وجود انجام یک کار مکرر و مداوم ، کیفیت کار کامپیوتر هیچ تاثیری ندارد.

انواع رایانه

کامپیوتر آنالوگ چیست؟

این گروه از رایانه هایی است که برای اندازه گیری فشار واحدهای فیزیکی ، دما ، طول ، سرعت و غیره استفاده می شوند ، بگذارید کمی بیشتر بدانیم ، بیایید در مورد فشارهای هواشناسی ، رطوبت یا باران موجود در جو صحبت کنیم. یا کمترین یا بالاترین درجه حرارت امروز چقدر بود ، آنالوگ رایانه ای برای جمع آوری داده های همه ، سنج باران (باران سنج) - در مکانی خاص ساخته شده است. میزان بارندگی اندازه گیری می شود ، 2 ریز سنج - رطوبت غالب موجود در جو ، انیمومتر را اندازه گیری می کند - قدرت و سرعت هوا را اندازه گیری می کند ، یعنی تمام رایانه های آنالوگ داده های فیزیکی را جمع می کنند. هستند 

رایانه دیجیتال چیست؟

رایانه های دیجیتال رایانه هایی هستند که شما معمولاً در خانه خود ، در دفاتر کار می کنید ، که در آن داده ها به صورت دیجیتالی تغذیه می شوند و خروجی بدست می آید .بیشتر رایانه های دیجیتال مورد استفاده و بازاریابی قرار می گیرند. رایانه های دیجیتال معمولاً داده ها و برنامه ها را به 0 و 1 تبدیل می کنند و آنها را بصورت الکترونیکی می گیرند.

رایانه ترکیبی چیست

رایانه های ترکیبی (رایانه آنالوگ) و آنالوگ رایانه (رایانه دیجیتال) از خصوصیات هر دو برخوردار هستند. این رایانه ها از آنالوگ و دیجیتال قابل اطمینان تر هستند ، کار آنها تهیه اطلاعات دیجیتالی از آنالوگ کامپیوتر است ، آنها بیشتر در پزشکی ، هواشناسی استفاده می شوند.

 



:: برچسب‌ها: اطلاعات عمومی رایانه , اطلاعات کامل در مورد رایانه , رایانه چیست , کاربرد رایانه ,
:: بازدید از این مطلب : 293
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 آبان 1398 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 16 صفحه بعد